Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä kirja sulla on nyt kesken?

Vierailija
07.12.2016 |

Mulla on Mika Waltarin pienoisromaanit, oliskohan viimeinen romaani menossa. On ollut jo jonkin aikaa kesken. Eilen luin Henriikka Rönkkösen Mielikuvituspoikaystävä ja muita sinkkuelämän perusasioita. Sain lahjaksi, en olisi ehkä tullut muuten lukeneeksi. Oli ihan hyvä kirja, mutta välillä huomasi, että kirja oli blogista muokattu: jotkut teksteistä olivat hieman irrallisen tuntuisia ja osittain hieman päällekkäisiä. Joitain kirjoituksia olisi voinut kasvattaa. Tänään kävin ostamassa Suomalaiset fasistit – mustan sarastuksen airuet (Silventoinen, Tikka & Roselius). Ehdin jo muutaman sivun lukea. Odotan mielenkiinnolla, tämä on ensimmäinen kokonaiskatsaus suomalaisen fasismin historiaan.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dekkarien ystävänä löysin kirjastosta ihan mulle uuden, Steff Penney, Näkymättömät. Britti "mustalaisdekkari". Tosi jees, hyvää kerrontaa, mielenkiintoisia hahmoja, tosin olen vasta kolmanneksen lukenut, mutta hyvältä vaikuttaa tähän asti.

Vierailija
2/51 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin juuri Joonas Konstigin Totuus naisista. 40 sivun perusteella en vielä uskalla muodostaa mielipidettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin juuri Joonas Konstigin Totuus naisista. 40 sivun perusteella en vielä uskalla muodostaa mielipidettä.

Oon lukenut molemmat Konstigin kirjat! Ihan hyviä, mutta jotain jää puuttumaan.

Ap

Vierailija
4/51 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nora Robertsin Midnight Bayou

Vierailija
5/51 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tämä on nolo mutta Anneli Kivelän Katajamäki-sarjan uusin :) Nää on mulle vähän sellaista peiton alla salassa luettavaa, sellaisia hyvänmielen romaaneja kyllä mutta en koe kuuluvani kohdeyleisöön. On mulla sen lisäksi tosin kesken Jens Lapiduksen Vip-huonekin mutta sitä en ole aikoihin taas lukenut.

Vierailija
6/51 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tämä on nolo mutta Anneli Kivelän Katajamäki-sarjan uusin :) Nää on mulle vähän sellaista peiton alla salassa luettavaa, sellaisia hyvänmielen romaaneja kyllä mutta en koe kuuluvani kohdeyleisöön. On mulla sen lisäksi tosin kesken Jens Lapiduksen Vip-huonekin mutta sitä en ole aikoihin taas lukenut.

No ei sitten kerrota kellekään ;)

Ap

Vierailija
7/51 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

He eivät tiedä mitä tekevät, ja ohessa Dalin päiväkirjat.

Vierailija
8/51 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max Seeckin Hammurabin enkelit. On maineensa veroinen eli kansainvälisen tason trilleri.

Vierailija
9/51 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anneli Auerin Murhalesken muistelmat.

Parempi kuin odotin, suosittelen!

Vierailija
10/51 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tacituksen historia. Aivan jäätävän tylsää kamaa. Taitaa jäädä kesken.

Vierailija
11/51 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeaa että pitäisi lukea jotakin hienoa ja ylentävää ja älli-älyllistä ja sitten hyvä viihde vaan peiton alla salaa.

Vierailija
12/51 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jojo Moyesin kerro minulle jotain hyvää. Oon puolivälissä, en oikeen tie tykkäänkö vai en, joka ilta kuitenkin jatkan.

13/51 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Max Seeckin Hammurabin enkelit. On maineensa veroinen eli kansainvälisen tason trilleri.

Sama menossa. Hyvältä vaikuttaa

Vierailija
14/51 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä painun  mielummin aku-ankat lehdet kainalossa nukkumaan.. en lue kyl juuri mitään kirjoja.

Vierailija
15/51 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkeaa että pitäisi lukea jotakin hienoa ja ylentävää ja älli-älyllistä ja sitten hyvä viihde vaan peiton alla salaa.

No ei se nyt tässä ollut se pointti, huoh.

Vierailija
16/51 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu Keskisarjan Suomen ainoa sarjamurhaaja.

Vierailija
17/51 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä. Ihminen viihtyy sen parissa missä viihtyy. Hitto, pitääkö vielä vapaa-ajallakin alkaa miettimään muiden arvostusta.

Ite luen paljon, kantaa-ottavia ja "hyväksyttyjä" kirjoja, mutta ei mua hävetä esim. bussissa lukea jotain "hömppää". Hömppäkirjallisuudessakin on paljon hyviä ajatuksia ja ennenkaikkea viihdettä.

Vierailija
18/51 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesken tällä hetkellä on Diana Gabaldonin Tuliristi, Juice Leskisen Risainen elämä, Jussi Valtosen He eivät tiedä mitä tekevät sekä Ulla-Lena Lundbergin Jää.

Vierailija
19/51 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shari Lapena, The couple next door ..ihan ok. Käsittääkseni tämä on tulossa suomennoksena joskus lähitulevaisuudessa.

Vierailija
20/51 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kesken kun en ole vielä aloittanut mutta Esko Seppäsen Mistä Suomi vaikenee?