Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ihmeen köyhät kyykkyyn-mania täällä palstalla on käynnissä?

Vierailija
07.12.2016 |

Täällä ilmeisesti nyt provoo yksi tai muutama vähävaraisia vihaava henkilö, joka yrittää saada kaikki vihaamaan köyhiä. Köyhät ovat näköjään kiittämättömiä, laiskoja, alkoholisteja jne. Nyt myös bussien ruuhkautuminenkin on köyhien vikaa. Mistä tää kauhee vihamielisyys oikein kumpuaa?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderaattorit ovat hallituksen kätyreitä. Eriäviä mielipiteitä ei sallita.

Vierailija
2/59 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Materialistisia pyrkyreitä. Vihan kylväminen kertoo elämästään olennaisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en itseasiassa edes usko että nää provoojat on itse sen paremmissa varoissa. Kunhan vaan on v-mäisiä ihmisiä jotka nauttii siitä että saa kylvettyä eripuraa ja kiukkua. AP

Vierailija
4/59 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu eletystä elämästä. Ei köyhyys ole ärsyttävää vaan se mitä köyhät usein tekevät. Harvassa ovat ne kerrat, kun ärsyttävä henkilö on paljastunut hyvätuloiseksi

Vierailija
5/59 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu eletystä elämästä. Ei köyhyys ole ärsyttävää vaan se mitä köyhät usein tekevät. Harvassa ovat ne kerrat, kun ärsyttävä henkilö on paljastunut hyvätuloiseksi

Nyt en ihan ymmärrä mitä tarkoitat? 

Vierailija
6/59 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti niitä kertoja milloin joku on häiritsevällä käytöksellään aiheuttanut ongelmia ympäristössään. Kuinka usein tämä henkilö on ollut esim. lääketieteen tohtori, projektipäällikkö, menestynyt osakesijoittaja tai apteekin omistaja? 

Vierailija
7/59 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käsitä mikä siinä köyhyydessä muita ärsyttää. Eikö sen kuuluisi käydä mun kupoliin jos mulla ei ole rahaa?

Meillä on siis tällä hetkellä todella tiukka taloudellinen tilanne. En ole laiska, makaa kotona, käytä alkoholia tai vedä röökiä. Tämä johtuu pitkäaikaisesta sairaudesta ja siitä ettei meidän asunto eron jälkeen ole mennyt kaupaksi. En vaan voi tälle mitään.

Onneksi ollaan saatu apua. Muuten ei raha riittäisi ruokaan. Maksan itse kaikki laskut ja lainanlyhennykset, mutta kituuttamaan joutuu, ettei lapsille tule nälkä. Onneksi tämä on vaan väliaikaista.

Vierailija
8/59 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden rahoilla loisiminen on loputtava.

Vierailija
9/59 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitta on tullut täyteen. Loputtomiin kun valtio kuppaa veroja ja annat liki puolet palkastasi köyhien elättämiseen niin alkaahan se vituttaa kun mikään ei riitä. Köyhä pitää niitäkin rahoja itselleen kuuluvana selvyytenä ja ainoa kiitos on nurina ettei enempää saa. Itse teen uupumuksen partaalla töitä aamusta iltaan, joudun palkasta antamaan ison osan pois ja loppuajan saa uutisista lukea kuinka pitäisi enemmän minunkin ahneen osallistua taas talkoisiin. Helvetti sentään tätä kiittämättömyden määrää. Korostuu muuten aina näin joulun alla kun köyhät ryhdistäytyvät haukkumaan saamiaan jouuavustuksiakin.

Vierailija
10/59 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ilmeisesti nyt provoo yksi tai muutama vähävaraisia vihaava henkilö, joka yrittää saada kaikki vihaamaan köyhiä. Köyhät ovat näköjään kiittämättömiä, laiskoja, alkoholisteja jne. Nyt myös bussien ruuhkautuminenkin on köyhien vikaa. Mistä tää kauhee vihamielisyys oikein kumpuaa?

Hyvintoimeentulevat ei käytä bussia tai julkisia joten se taitaa olla joku persaukinen joka purkaa traumojaan.

Vierailija
11/59 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ollut täällä menossa jo monta kuukautta.  Täällä anonyyminä on helppo purkaa omaa pahaa oloaan köyhiin. 

Vierailija
12/59 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä vähän huonompina aikoina kaikki on aina köyhien ja työttömien vikaa. Eiköhän tästä ilmiöstä ole kirjoitettu kirja jos toinenkin, jos lähtisi etsimään.

Vierailija
13/59 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitta on tullut täyteen. Loputtomiin kun valtio kuppaa veroja ja annat liki puolet palkastasi köyhien elättämiseen niin alkaahan se vituttaa kun mikään ei riitä. Köyhä pitää niitäkin rahoja itselleen kuuluvana selvyytenä ja ainoa kiitos on nurina ettei enempää saa. Itse teen uupumuksen partaalla töitä aamusta iltaan, joudun palkasta antamaan ison osan pois ja loppuajan saa uutisista lukea kuinka pitäisi enemmän minunkin ahneen osallistua taas talkoisiin. Helvetti sentään tätä kiittämättömyden määrää. Korostuu muuten aina näin joulun alla kun köyhät ryhdistäytyvät haukkumaan saamiaan jouuavustuksiakin.

Sä et taida ymmärtää että ei kaikki vero, joka sinulta pidätetään, mene suoraan köyhille. Kyllä niillä verorahoilla tehdään paljon muutakin.

Vierailija
14/59 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti niitä kertoja milloin joku on häiritsevällä käytöksellään aiheuttanut ongelmia ympäristössään. Kuinka usein tämä henkilö on ollut esim. lääketieteen tohtori, projektipäällikkö, menestynyt osakesijoittaja tai apteekin omistaja? 

Minua on useakin hyvin kouluttautunut mies känniääliöissään ahdistellut!

Vierailija
15/59 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukkua satelee, mutta kyllä mua kyrsii ne pienituloiset, jotka itse aiheuttavat oman pienituloisuutensa. Jos kahdella pitkäaikaistyöttömällä on 7 lasta, kaksi hirven kokoista koiraa, kolme kissaa, kani ja neitokakadu niin ei jaksa riittää sympatiat kun perheenäiti itkee miten kaikille ei riitä ruoka.

Vierailija
16/59 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää köyhät afrikkaan ja katsokaa jos siellä on asiat paremmin.

Vierailija
17/59 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisille on valjennut suomalaisen "köyhän" todellinen tilanne, kiitos median ja näiden itsensä huomiohuoraamisen. "Köyhät" ääliöt hinkuvat antamaan haastatteluja ja eivät edes ymmärrä pahentavansa tilannettaan kun ihmisille valkenee tyhmät elämänvalinnat, itse aiheutettu ja omista haluamisista johtuva köyhyys. Juurikin nämä 7 lapsen perheenisän ruikutukset kun ei edes koirille jää ruokarahaa... koiriakin perheessä täytyy tottakai olla 4. Ja sitten ollaan monttu auki, että miksiköhän rahat on tiukilla ja ratkaisuksi keksitään, että josko sitä yhden lapsen pyöräyttäisi taas.

Siksi. Tässä maassa on nyt vähän kaikilla tiukkaa. Ketään ei kiinnosta elättää tuollaisia aivopieruja.

Vierailija
18/59 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en käsitä mikä siinä köyhyydessä muita ärsyttää. Eikö sen kuuluisi käydä mun kupoliin jos mulla ei ole rahaa?

Meillä on siis tällä hetkellä todella tiukka taloudellinen tilanne. En ole laiska, makaa kotona, käytä alkoholia tai vedä röökiä. Tämä johtuu pitkäaikaisesta sairaudesta ja siitä ettei meidän asunto eron jälkeen ole mennyt kaupaksi. En vaan voi tälle mitään.

Onneksi ollaan saatu apua. Muuten ei raha riittäisi ruokaan. Maksan itse kaikki laskut ja lainanlyhennykset, mutta kituuttamaan joutuu, ettei lapsille tule nälkä. Onneksi tämä on vaan väliaikaista.

Lisäksi olen tehnyt 20 vuotta töitä ja maksanut veroja. Koen todellakin ansaitsevani sen avun mitä tällä hetkellä on tarjolla. Ei tässä mitenkään leveästi pääse elämään, mutta pärjätään kuitenkin. kiitos kaupungille, vaikkei meille toimeentulotukea myönnettykään.

Vierailija
19/59 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että kun on tehnyt kovaa työtä koko elämänsä niin vapaamatkustajat lähinnä inhottaa.

Vierailija
20/59 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi olen tehnyt 20 vuotta töitä ja maksanut veroja. Koen todellakin ansaitsevani sen avun mitä tällä hetkellä on tarjolla. Ei tässä mitenkään leveästi pääse elämään, mutta pärjätään kuitenkin. kiitos kaupungille, vaikkei meille toimeentulotukea myönnettykään.

Jos ei ole yhtään ole saanut 20 vuodessa omaisuutta kasaan, vika löytyy peilistä.