Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo raskaana toiselle?

Vierailija
07.12.2016 |

Ei olla seksiä vaimon haluttomuuden takia pariin kuukauteen harrastettu.

Oon ihmetelly ku tuolla on selkeitä raskausoireita ja tänään kerto, että on paksuna.

Mahdollista ei oo että ois mun lapsi. En suuttunut. Tätä on vaikee tajuta. Viesti voi olla sekava,sillä ajatus ei kulje..

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n vaimo ei oo välttämättä tehny mitää väärää. Älkää viatonta naista syytelkö! Ap vois sen sijaa miettiä mistä kiikastaa vaimon haluttomuus. Onko liian yksipuolista seksiä?

Vierailija
42/48 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin vähän vähemmän fiksuilla on se amerikkalaisista sarjoista saatu käsitys, että raskaustesti tehdään heti seuraavana päivänä kun on harrastettu seksiä ja että raskausoireet alkavat välittömästi. Huvittavaa ja samalla kammottavaa miten pihalla jotkut ovat asioista. Vaikka tämä olisi provo itsessään, niin on tullut vastaan tilanteita, joissa ei ole tiennyt itkisikö vai nauraisiko joidenkin käsityksille ihan perusasioista lisääntymisen suhteen. Tottakai juuri nämä sitten lisääntyvät totta kai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirmuisesti voimia AP:lle, muista ettei kaikkea pidä kestää. On niitä luotettaviakin naisia :)

Aika harvassa on. Mutta voittaahan jotkut lotossakin.

Vierailija
44/48 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:n vaimo ei oo välttämättä tehny mitää väärää. Älkää viatonta naista syytelkö! Ap vois sen sijaa miettiä mistä kiikastaa vaimon haluttomuus. Onko liian yksipuolista seksiä?

Näin se taas käännettiin miehen syyski tämäkin. Nainen on ITSE vastuussa haluttomuudestaan ei mies.

Vierailija
45/48 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyl mä ainakin ottaisin asian esille ja kertoisin huoleni. Ihan sama miten puoliso reagoisi. Jos on edes prosentin mahdollisuus, että olisin elättänyt ja kasvattanut toisen lapsen niin järkytys olisi todella suuri.

Vierailija
46/48 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se taas käännettiin miehen syyski tämäkin. Nainen on ITSE vastuussa haluttomuudestaan ei mies.

Komppaan. Ei Ap oo tehny mitään väärää. Saa kai sitä funtsia, että voiko olla oma lapsi, kerta ei oo petipuuhat toivotulla tavalla luonnistunu. Mutta niihän se menee, että meitä miehiä on helppo syyttää..

M51

Vierailija
47/48 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komppaan. Ei Ap oo tehny mitään väärää. Saa kai sitä funtsia, että voiko olla oma lapsi, kerta ei oo petipuuhat toivotulla tavalla luonnistunu. Mutta niihän se menee, että meitä miehiä on helppo syyttää..

M51

Millähän logiikalla ap ei voisi olla lapsen isä, jos seksiä on harrastettu noin kuusi viikkoa sitten? Ihan ap:n omien sanojen mukaan.

Itse heittäisin tuollaisen miehen niskaperseotteella ulos. Kuulostaa lähinnä vastuun karttelijalta, joka keksimällä keksii keinoja olla ottamatta vastuuta siitä omasta vanhemmuudestaan.

Vierailija
48/48 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä provoilijan ketjusta tuli mieleen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan