Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo raskaana toiselle?

Vierailija
07.12.2016 |

Ei olla seksiä vaimon haluttomuuden takia pariin kuukauteen harrastettu.

Oon ihmetelly ku tuolla on selkeitä raskausoireita ja tänään kerto, että on paksuna.

Mahdollista ei oo että ois mun lapsi. En suuttunut. Tätä on vaikee tajuta. Viesti voi olla sekava,sillä ajatus ei kulje..

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kolme vuotta vähän samantyyppinen juttu. Miestä en oo ikinä pettäny. Raskausoireita ei aluksi ollut yhtään.

Mies lähti pariksi viikoksi Hollantiin työmatkalle ja kun sieltä tuli kerroin raskausepälyistäni. Mikä haloo siitä syntykää :D Mies raukka luuli, että testissä näkyy heti raskaus ku on pantu ja teki oivan päätelmän että oon hänen työmatkan aikana pannu ja tullu raskaaksi :D

Noh, saatiin selvitettyä ja mieskin uskoo että tyttö on hänen.

Vierailija
22/48 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli kolme vuotta vähän samantyyppinen juttu. Miestä en oo ikinä pettäny. Raskausoireita ei aluksi ollut yhtään.

Mies lähti pariksi viikoksi Hollantiin työmatkalle ja kun sieltä tuli kerroin raskausepälyistäni. Mikä haloo siitä syntykää :D Mies raukka luuli, että testissä näkyy heti raskaus ku on pantu ja teki oivan päätelmän että oon hänen työmatkan aikana pannu ja tullu raskaaksi :D

Miehet vois vaikka perehtyä (googlettaa naisen kierrosta, ovulaatista ja raskausviikoista) ennen kun rupeavat syyttelemään 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan, että sä AP et kuitenkaan näin aatellu :D

Vierailija
24/48 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hutsigutsi on vähän vahinkohässinyt, mutta mitä muuta voisi odottaa kevytkenkäiseltä hepsankeikalta.

Vierailija
25/48 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon haluttomuus voi johtua hormoneista..

Vierailija
26/48 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatteko pitää muksun? :)

Vierailija
27/48 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me yritettiin ekan miehen kanssa yli vuosi ekaa ennen ku tärppäs, olin nuori, 21v. Tulin raskaaksi, vasta np-ultrassa kerrottiin että viikkoja 4 enemmän kun pitäisi, eli mulle tuli normaalit menkat vaikka olin raskaana. Onneksi oli yritetty, ei tuollaista epäilyä tullut. Mutta kerroin tämän koska sekin vaihtoehto olemassa,

Vierailija
28/48 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehistä on tullut näin tyhmiä? Toivottavasti ap pitää suunsa kiinni eikä aiheuta typerällä käytöksellään uutta yh perhettä.

Vierailija
29/48 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs ämmiltä löytyy selittelyjä. Bingosta lähtien.

Kuinka toopena te oikein pidätte.

Ja sitten kun maailmaan ilmaantuu ruskea jo hieman kikkarapää niin selityksiä löytyy siitäkin.

Juu, mutaatio on aihan varmaan, tai pamahtanyt uimahallista Omarin runkkaamiin spermoihin.

Isyystestit heti kun on mahdollista AP ja muijalle neljävitosta ahteriin!

Vierailija
30/48 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku tätä miesten järjen juoksua..

Vierailija
31/48 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehistä on tullut näin tyhmiä? Toivottavasti ap pitää suunsa kiinni eikä aiheuta typerällä käytöksellään uutta yh perhettä.

Toisaalta se ois oikein AP:lle. Tässä tilanteessa pitäis olla vaimon tukena eikä turhaan syytellä..

Vierailija
32/48 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä oikeesti on synnyttäny vieraan miehen muksun. Ei ollu rehellinen. Noh, oli pian eksä..

Vierailija
33/48 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olla seksiä vaimon haluttomuuden takia pariin kuukauteen harrastettu.

Oon ihmetelly ku tuolla on selkeitä raskausoireita ja tänään kerto, että on paksuna.

Mahdollista ei oo että ois mun lapsi. En suuttunut. Tätä on vaikee tajuta. Viesti voi olla sekava,sillä ajatus ei kulje..

Dumppaa se nainen välittömästi

Vierailija
34/48 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta se ois oikein AP:lle. Tässä tilanteessa pitäis olla vaimon tukena eikä turhaan syytellä..

Ei todellakaan pidä olla tukena. Jos mies ei voi olla 100% varma että lapsi on hänen niin mitään apua ei pidä antaa.

Vierailija
35/48 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet vois vaikka perehtyä (googlettaa naisen kierrosta, ovulaatista ja raskausviikoista) ennen kun rupeavat syyttelemään 😂

Viisas mies ei luota naiseen koskaan. Puolet naisista pettää ja tässäkin maassa on aivan tajuttomasti lapsia jotka ei ole miehen joka luulee lasta omakseen.

Vierailija
36/48 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on pieninkään epäilys asiasta niin silloin asia pitää varmistaa.

Vierailija
37/48 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs ämmiltä löytyy selittelyjä. Bingosta lähtien.

Kuinka toopena te oikein pidätte.

Ja sitten kun maailmaan ilmaantuu ruskea jo hieman kikkarapää niin selityksiä löytyy siitäkin.

Juu, mutaatio on aihan varmaan, tai pamahtanyt uimahallista Omarin runkkaamiin spermoihin.

Isyystestit heti kun on mahdollista AP ja muijalle neljävitosta ahteriin!

Jos minä olisin AP niin HETI ero voimaan. Ehdit erota siitä lehmästä vielä ennen kuin lapsi syntyy. Nainen tietenkin ulos kämpästä. DNA testi heti lapsen syntymän jälkeen. Sitä ennen ei pienintäkään apua naiselle missään.

Vierailija
38/48 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kans lapsen isä epäilee tai epäili ( kuopus ihan isoveljensä näköinen ) ettei olis hänen, ei se tarvi ku kerran 2 kuukauessa niin voi tärpätä, mun kierto oli noihin aikaan viel kp60. ku hedelmöitys tapahtu..enpä uskonu ekaa testiä, 20:sta uskoin jo :D

niin no dna testin haluais tehdä ja oon sanonu että tee vain, louklaannuin aluks mut kyllä mäkin epäilisin jos olis ollu toisinpäin..

Vierailija
39/48 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmuisesti voimia AP:lle, muista ettei kaikkea pidä kestää. On niitä luotettaviakin naisia :)

Vierailija
40/48 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirmuisesti voimia AP:lle, muista ettei kaikkea pidä kestää. On niitä luotettaviakin naisia :)

Joo mutta aika vähän

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi