Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni on menossa huorittelevan ja läpsivän jännämiehen kanssa naimisiin

Vierailija
07.12.2016 |

Tässä on nyt kuukauden verran aikaa yrittää puhua ystävälleni järkeä päähän. Kaksi viikkoa olen jo yrittänyt, mutta ei tunnu tehoavan. Mies on patalaiska uuno turhapuro -tyyppinen vätys, joka odottaa saavansa aamupaloista ja ruuista lähtien kaiken valmiina. Ja vieläpä saa. Kiitokseksi tulee sitten päivittäin huorittelua ja välillä avokämmentäkin naamaan. Tästä huolimatta ystäväni on menossa naimisiin alkuvuodesta.

Mitä tässä tekisi? Minulla olisi isoveli ja oma avomies, jotka voisivat tarvittaessa kouluttaa tuota vässykkää tavoille, mutta sitten taas pelkään, että ystäväni suuttuisi siitä minulle.

Neuvoja? Annanko vain pitää päänsä ja sanoa sitten puolen vuoden päästä "mitäs mä sanoin"?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä, ei kiinnosta.

Vierailija
2/10 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kilttimiehen" yritelmä haisee kilometrin päähän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se yleensä läpsi.

Vierailija
4/10 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ystäväsi nauttii tuollaisesta kohtelusta? Ihmiset ovat erilaisia.

Vierailija
5/10 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono.

Vierailija
6/10 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enin, mitä voit tehdä on puhuminen ystäväsi kanssa. Kerro, mitä olet huomannut ja että olet huolissasi. Kerro, että jos tulee vaikeaa, niin ystäväsi voi turvautua sinuun - mutta sano niin vain, jos tarkoitat sitä etkä tosipaikan tullen ole pilkallinen tai vahingoniloinen.

Aikuinen ihminen tekee itse omat ratkaisunsa, ne huonotkin.

Vierailija
7/10 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on ollut jo yli 20v tuollaisen miehen kanssa yhdessä...

Vierailija
8/10 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla menetelmällä karkaa jo aiemmin vihille. Eipä ole sun murhe, jos ei itse tajua. Mutta varaudu jo nyt, jos kiinnostaa, tulevaan olkapään roolisi. Kiva kuunnella, kun toinen uikuttaa ja ulisee illat puhelimessa tai tulee nukkumaan sun sohvalle. Mä en jaksaisi, vaikka kuinka hyvä ystävä olisi. Menisi omakin elämä tuollaisen jännäjätkän takia.

9/10 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri sai just lapsen ja meni naimisiin huorittelijan kanssa. Ukko ei ole mikään jännämies vaan rehellinen kusipää. En tajua ystävääni, nuori 22-vuotias nätti nainen ja noin tossun alla. Mikään pakko ei olisi ollut jäädä tuon miehen kelkkaan.

Vierailija
10/10 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla menetelmällä karkaa jo aiemmin vihille. Eipä ole sun murhe, jos ei itse tajua. Mutta varaudu jo nyt, jos kiinnostaa, tulevaan olkapään roolisi. Kiva kuunnella, kun toinen uikuttaa ja ulisee illat puhelimessa tai tulee nukkumaan sun sohvalle. Mä en jaksaisi, vaikka kuinka hyvä ystävä olisi. Menisi omakin elämä tuollaisen jännäjätkän takia.

No juuri tuota en haluais. Sen takia olenkin yrittänyt puhua järkeä. Ovat nyt olleet kolme vuotta yhdessä.