kertokaa mielipiteitä kaksospojilleni suunnitelluista nimistä!
Eli olen ajatellut antaa seuraavia nimiä:
Jenson ja Jayton
Jason ja Jayton
Jason ja Jenson
Mikä yhdistelmä olisi paras? Sukunimi suomalainen, muttei mikään Möttönen. Lausutaan jiillä, ei esim. " Tsenson" .
Toiset nimet tulee olemaan Aleksis ja Elias.
Kiitos jo etukäteen!
Kommentit (14)
Ollaan sitten niin kansainvälisiä että! Lapsiparat!
Sukunimi ei siis ole mikään ääkkösellinen, itseasiassa kaikki ei aina välttämättä edes huomaa sitä suomalaisiksi.
Mielestämme nuo nimet sopivat ihan hyvin suomalaisillekin. Esim. nimi Jani on ihan samanlainen. Yhtä lailla sekin lausutaan ulkomailla " tsani" .
t. ap
Vierailija:
Sukunimi ei siis ole mikään ääkkösellinen, itseasiassa kaikki ei aina välttämättä edes huomaa sitä suomalaisiksi.Mielestämme nuo nimet sopivat ihan hyvin suomalaisillekin. Esim. nimi Jani on ihan samanlainen. Yhtä lailla sekin lausutaan ulkomailla " tsani" .
t. ap
Voiko joku oikeesti olla NOIN JUNTTI? Ilmeisesti..
Minä laittaisin eri kirjaimille alkavat, koska ainakin meillä poikien vaatteita ja tavaroita ym. merkitään etukirjaimella tai nimikirjaimilla.
( esim. Je.T. ja Ja. T. vai T.T ja J.T. )
Tuplaäiti itsekin
Poikasi nimi lausutaan käytännössä Jauton. Sitäkö haluat ja että poika joutuu aina ja joka paikassa selvittämään, kuinka nimi kirjoitetaan. Jani nimi on ulkomailla muodossa Jan, ja lausutaan maasta riippuen joko lyhyenä tai pitkänä aana.
Jani on myös muodossa Jani nimenä monissa maissa.
Mielipiteitä nyt näistä nimistä:
Jason Elias ja Jenson Aleksis
vai
Jason Aleksis ja Jenson Elias
Kumpi on parempi?
t. ap
Vierailija:
Jani on myös muodossa Jani nimenä monissa maissa.Mielipiteitä nyt näistä nimistä:
Jason Elias ja Jenson Aleksis
vai
Jason Aleksis ja Jenson EliasKumpi on parempi?
t. ap
ja toiset nimet tosi kauniita. Jason ja jenson ovat MINUN mielestäni liian lähellä toisiaan -- voisitte miettiä vielä? Mutta Jenson elias ja vaikkapa Alton Aleksi voisi olla kiva...
Vierailija:
ja toiset nimet tosi kauniita. Jason ja jenson ovat MINUN mielestäni liian lähellä toisiaan -- voisitte miettiä vielä? Mutta Jenson elias ja vaikkapa Alton Aleksi voisi olla kiva...
MInusta ei ole mitään vikaa että haluaa uudenlaisen nimen. tuoreen ja erilaisen. Mutta jotku tykkää syödä sitä samaa kaurapuuroakin aamupalalla 80 vuotta putkeen... Ilmeisesti muutokset on pelottavia... Omilla lapsillani on ihan perusvanhat suomalaiset nimet. Minen kyselis edes mielipiteitä vauvan sivuilla kun pahoittaisin vain mieleni varsinkin vähänkin erilaisien nimien kohdalla.
kuullostaa tosi hyvältä
tai sitten Jenson Kenzon on myös aivan ihq
Tai sitten vähän suomalaisempi Jere niiiin ihana.
Nuo toiset nimet ovat kyllä hyvät.