Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin anarkistiksi - kuinka toimin?

Vierailija
07.12.2016 |

Miten pääsee anarkistiksi? Ilmeisesti pitää elää tuilla ja olla kiittämätön yhteiskunnalle, joka maksaa elämisen ja olemisen. Mitä muuta?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista nimitellä kaikkia natseiksi jota ovat jostain eri mieltä kuin sinä.

Vierailija
2/24 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla aggressiivinen ja mölistä typeriä mielipiteitä kovaan ääneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyväksi olla helvetin lihava ja ruma.

Vierailija
4/24 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullunkiilto silmiin.

Vierailija
5/24 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksia sotaveteraaneja jotka omalla panoksellaan pitivät huolen siitä että saamme elää vapaassa Suomessa ja muutenkin halveksia kaikkea Suomalaista ja ihailla nee__reitä.

Vierailija
6/24 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätevyysvaatimukset anarkistiksi eivät ole kovin korkealla.

Vierailija
7/24 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudu kriittisesti kristinuskoon ja myönteisesti islamiin.

Vierailija
8/24 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksi kaikkea, paitsi omia mietteitäsi. Elä yhteiskunnan rahoilla, mutta haukut sitäkin, koska et voit toteuttaa itseäsi, vaan koet kuinka yhteiskunnan säännöt sitoo sun todellisen minäsi. Kerran vuodessa sitten menet ja teet yhteiskunnallisesti "merkittävää" ja "mullistavaa", tämä tapahtuu siis joka vuosi 6.12. Et edes harkitse, että voisit muina vuoden päivinä tehdä jotain oikeasti rakentavaa ja yhteiskunnalle arvokasta työtä, vaan menet ja rikot paikkoja ja ihmisiä kirjaimellisesti. Sitten taas pyörimään itsesääliin ja syyttämään kaikkia muita ongelmistasi loppi vuodeksi. Ole hyvä.

Vierailija
9/24 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että Suvi Auvinen on johtajasi, vaikka hän puhuisi kuinka pehmoisia älä koskaan kyseenalaista sitä!

Vierailija
10/24 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan jollain työkkärin kurssilla opiskella anarkistiksi? Osaan jo tehdä plakaateja ja huudella räävittömiä.

Vierailija
11/24 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkajaisiksi työnnät silmäkulmastasi sukkapuikon aivoihisi ja heiluttelet sitä pari kertaa sivusuunnassa.

Vierailija
12/24 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki päihdeongelma ja ala valittamaan kaikesta. Loppu sujuu itsestään.

Vierailija
13/24 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen oikeasti anarkisti ja joudun tekemään hirveästi työtä sen eteen, ettei se näkyisi päällepäin. Käyn töissä vaikka vituttaa ihan kybällä typerä ajanhaaskuu, kasvatan lapsia vaikka vituttaa ihan kybällä kasvattaa tänne lisää veronmaksajia holhottaviksi, maksan veroni vaikka ihan saatanasti vituttaa ylläpitää tällasta haistapaskavaltiota, joka ei ole minulta kysynyt mielipidettä ikinä yhtään mihinkään. Ja jos joku ääliö tähän mainitsee vaalit, niin fyi, olen aina äänestänyt, mutta koskaan edes äänestämäni puolue ei ole päässyt mihinkään päättävään elimeen, eli todellakaan ääntäni ei ole huomioitu.

Koko maa on täysin erilainen kuin mistä itse pidän. Anarkismin eli hallitsemattoman kiukun ja tyhjästä aloittamisen sijaan näen ainoana vaihtoehtona muuton sellaiseen maahan, joka on lähempänä omia ihanteitani. En toki sielläkään usko voivani vaikuttaa mihinkään itse. Korkeintaan työpaikan kahvimerkkiin.

Vierailija
14/24 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat polttaa kannabista, jätät työsi ja elät yhteiskunnan tuilla. Syytät kaikesta muita ja yhteiskuntaa. Viiltelet autojen kylkiin naarmuja, mitä kalliimpia sen parempi. Öisin rikot ikkunoita kaupungin keskustassa ja sytytät tulipalon lastentarhan pihaan.

Vierailija
15/24 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa kommandopipo, omilla kasvoilla kukaan ei kehtaa hillua.

Vierailija
16/24 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas olen oikeasti anarkisti ja joudun tekemään hirveästi työtä sen eteen, ettei se näkyisi päällepäin. Käyn töissä vaikka vituttaa ihan kybällä typerä ajanhaaskuu, kasvatan lapsia vaikka vituttaa ihan kybällä kasvattaa tänne lisää veronmaksajia holhottaviksi, maksan veroni vaikka ihan saatanasti vituttaa ylläpitää tällasta haistapaskavaltiota, joka ei ole minulta kysynyt mielipidettä ikinä yhtään mihinkään. Ja jos joku ääliö tähän mainitsee vaalit, niin fyi, olen aina äänestänyt, mutta koskaan edes äänestämäni puolue ei ole päässyt mihinkään päättävään elimeen, eli todellakaan ääntäni ei ole huomioitu.

Koko maa on täysin erilainen kuin mistä itse pidän. Anarkismin eli hallitsemattoman kiukun ja tyhjästä aloittamisen sijaan näen ainoana vaihtoehtona muuton sellaiseen maahan, joka on lähempänä omia ihanteitani. En toki sielläkään usko voivani vaikuttaa mihinkään itse. Korkeintaan työpaikan kahvimerkkiin.

Suosittelen Somaliaa. Se on anarkistin unelmayhteiskunta.

Vierailija
17/24 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika rohkea oletus. Vaikka kyllä meidänkin työpaikalla saa kahvimerkin valita vapaasti, kunhan se on juhlamokkaa.

Vierailija
18/24 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen Somaliaa. Se on anarkistin unelmayhteiskunta.

Ja ilmiselvästi Suomea parempi, eivät kai somalit siellä muuten jatkuvasti lomailisi. Siis Suomen somalit, joille vaihtoehto on suomalainen "demokratia" sosiaalitukineen.

Vierailija
19/24 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että sitä yllätyksen määrää kun tietäisitte millaiset ihmiset identifioituu anarkisteiksi. Perheelliset, työssäkäyvät, akateemiset näin alkuun sen päihdeongelmaisen työttömän steoreotyypin lisäksi.

Vierailija
20/24 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi anarkistiksi? Eikö se ole mieluumminkin hyvin pitkä ja vastahakoinen prosessi? Eiköhän anarkismi yleensä johdu juuri siitä, ettei ole enää muita vaihtoehtoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän