Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Usko rakkauteen mennyt

Minna
07.12.2016 |

Miten korjata uskoa rakkauteen ja kestävään parisuhteeseen ?
Oma historiani on siis sellainen, että tapasin entisen kihlattunu ja pidin häntä juuri minulle oikeana, ihanana ihmisenä jonka kanssa olisin halunnut viettää vaikka loppuelämäni. Hän oli myös hyvin rakastunut minuun ja kosi minua. Hääsuunnitelmat olivat vauhdissa ja lähenemässä, kunnes noin vuosi ennen häitä hän alkoikin epäröimään. Tämä olo kamala ja traumaattinen paikka minulle koska itse olin täysin valmis kaikkeen. Lopulta erosimme miehen halusta, ja hän palasi lähes viipyilemättä yhteen entisen naisystävänsä kanssa, joka oli jo meidän suhteemme aikana ottanut mieheen yhteyttä mm. kirjeitse ja fb:ssä. Tuntui että minulle jäi vaan ns tuulen huuhtoma perse koko rakkauden suhteen ja kaiken menetetyn. Olin uhrannut ja antanut kaikkeni ja rakastanut ja välittänyt mutta se ei riittänyt.

Tällä hetkellä olen uudessa suhteessa ihanan miehen kanssa, mutta murskaava kokemus exän kanssa kummittelee edelleen mielessäni. Pelkään etten kelpaa kenellekkään, ja että olen täysin korvattavissa milloin vain. Haaveilen pitkästä parisuhteesta ja haluaisin perheen ja naimisiinkin joskus, mutta kaikki sellainen tuntuu vaan niin saavuttamattomalta minulle. Itsetuntoni asian suhteen on edelleen murskana ja oma riittämättömyyden tunne itkettää minua edelleen ajottain.
Onko kanssasisaria jotka ovat päässeet vastaavista kokemuksista yli?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/10 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut mieheen, joka on saanut pahasti siipeensä entisessä suhteessa. En tiedä tästä mitään tarkemmin, mutta hän käyttäytyy tylysti ja ilkeästi minua kohtaan enkä jaksa ottaa tuota niskaani.

Olet varmasn samanlainen kuin tuo mies. Mitä voisi tehdä, että mies uskaltaisi ryhtyä suhteeseen kanssani? Ja lopettaisi olemasta torjuva ja tyly.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/10 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihastunut mieheen, joka on saanut pahasti siipeensä entisessä suhteessa. En tiedä tästä mitään tarkemmin, mutta hän käyttäytyy tylysti ja ilkeästi minua kohtaan enkä jaksa ottaa tuota niskaani.

Olet varmasn samanlainen kuin tuo mies. Mitä voisi tehdä, että mies uskaltaisi ryhtyä suhteeseen kanssani? Ja lopettaisi olemasta torjuva ja tyly.

Itse olen mies ja suosittelen, että yrität unohtaa, niin vaikeaa kuin se ehkä onkin, tuon ihastuksen. Eräs nainen, jota kohtaan tunnustin tunteeni pari vuotta sitten, ei ollut kiinnostunut (vaan hänen ajatuksensa silti oli vielä edellisessä) ja valitettavasti kyseiset tunteet aina voimistuivat päivä päivältä, vaikka hän oli kuinka tyly ja välinpitämätön. Itse ajattelin häntä usein ja vaikka yritin keskittyä muihin asioihin, silti hän vain tuli mieleeni (varsinkin iltoina). Nyt tämän vuoden toukokuussa päätin, että en saa enää kiusata itseäni ja lopetin kaveruuden Facebookissa, koska en vain pystynyt pelkkään kaveruuteen hänen kanssaan. Näin syksyllä olen huomannut hänen kiinnostuneen minusta ja vaikka pää sanoi että "nyt on se oikea tilaisuus", niin sydän jyskytti, että annanko minä tosiaan olla se kakkosvaihtoehto sellaiselle, joka ei alunperin välittänyt missään muodossa. Joudun valitettavasti olemaan nyt se tylympi osapuoli.

Vierailija
5/10 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä voisi tehdä, että mies uskaltaisi ryhtyä suhteeseen kanssani? Ja lopettaisi olemasta torjuva ja tyly.

Voit esimerkilläsi näyttää että olet kiinnostunut miehestä. Suunnittele tulevaisuutta ja kerro miehen hyvistä puolista. Osoita miehelle että olet tosissasi.

En tiedä. Vaikea sanoa, kun en ole ollut asemassanne.

Vierailija
6/10 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen mies ja suosittelen, että yrität unohtaa, niin vaikeaa kuin se ehkä onkin, tuon ihastuksen. Eräs nainen, jota kohtaan tunnustin tunteeni pari vuotta sitten, ei ollut kiinnostunut (vaan hänen ajatuksensa silti oli vielä edellisessä) ja valitettavasti kyseiset tunteet aina voimistuivat päivä päivältä, vaikka hän oli kuinka tyly ja välinpitämätön. Itse ajattelin häntä usein ja vaikka yritin keskittyä muihin asioihin, silti hän vain tuli mieleeni (varsinkin iltoina). Nyt tämän vuoden toukokuussa päätin, että en saa enää kiusata itseäni ja lopetin kaveruuden Facebookissa, koska en vain pystynyt pelkkään kaveruuteen hänen kanssaan. Näin syksyllä olen huomannut hänen kiinnostuneen minusta ja vaikka pää sanoi että "nyt on se oikea tilaisuus", niin sydän jyskytti, että annanko minä tosiaan olla se kakkosvaihtoehto sellaiselle, joka ei alunperin välittänyt missään muodossa. Joudun valitettavasti olemaan nyt se tylympi osapuoli.

Mutta ethän sinä ole mikään kakkosvaihtoehto! Naisen piti ensin käydä läpi menneet ennen kuin voi mennä eteenpäin

Vierailija
7/10 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi vähän samalla tavoin. Oli meneillään kaikkea vakavampaa suunnitelmaa ja sitten yhtäkkiä kaikki olikin ohi, ilman selkeää syytä. Olin oppinut viimein luottamaan jonkin verran ja kieltämättä tuo murskasi luottamukseni ihmisiin entistä pahemmaksi.

Vierailija
8/10 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä satutetut ihmiset on jotenkin vielä pahempia satuttamaan muita?

Vierailija
9/10 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä keskustelu, lisää?

Vierailija
10/10 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita noin paljon painoarvoa parisuhteelle. Mielenterveyshän siinä menee, koska ikinä et voi nähdä toisen pään sisään tai kontrolloida toisen haluja. Jos pärjäisit lasten kanssa ilman miestäkin, niin ero ei ole maailmanloppu.