Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä fyysisiä vaivoja olet joutunut kärsimään työsi vuoksi?

Vierailija
07.12.2016 |

Ovatko ne korjaantuneet, miten vai joudutko kärsimään niistä lopun ikääsi? Minkä ikäisenä kehosi ei ole enää kestänyt? Työpaikan vaihtoko?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen fyysistä työtä ja välillä nikottelee kyynärpää, välillä selkä. Toisinaan kiukuttelevat polvet. Ikää 25, ei hymyilytä ajatus siitä että ainakin 45 vuotta pitäisi vielä tuotakin duunia jaksaa. Pakko vaihtaa.

Vierailija
2/7 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitotyössä oli vaativia nostoja. En jäänyt odottamaan nikamien leviämistä yllättävässä nostotapaturmassa. Lähdin, ennenkuin tapahtui. Oli liian monta selkävaivaista työkaveria!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään suurempia, mutta pieniä haavoja, palovammoja ja mustelmia saan päivittäin. Ranteeni kipeytyvät huonoista työasennoista, kolhin itseäni kiireessä koko ajan. Painavat laatikot rasittavat selkää ja polvia. Yövuorot rasittavat henkisesti ja fyysisesti. Mutta nuoriahan tässä ollaan ja työ ei ole mikään loppuelämän valinta.

Vierailija
4/7 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin. Olin 26v kun lähdin opiskelemaan uutta ammattia.  Tätä ennen olin huomannut vanhenevani liian nopeasti raskaassa työssäni ja pelkäsin tapaturmaakin. Niveliä kolotti ja töiden jälkeen olin fyysisesti väsynyt. 

Eipä kolota enää.

2.

Vierailija
5/7 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

27v ja alanvaihto tuli pahojen rasitusvammojen ja rasitusmurtumien takia. Elinikäiset vaivat jäivät. 

Vierailija
6/7 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

22-vuotiaana olin tarjoilijana kesän ja jalkapöydän lihas tulehtui ja en pystynyt nukahtamaan ellei mun jalkoja hierottu ennen nukkumaanmenoa. Jos ei hierottu, niin mun jalat sätki miten sattuu.

Vierailija
7/7 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyllyttäjänä selkä meni niin huonoksi, etten meinannut päästä sängystä ylös kivun takia. Nostelin päivittäin töissä useita tunteja kuorman purussa painavia laatikoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän