Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Media kiusasi Robinia alkoholista

Vierailija
07.12.2016 |

Suomalainen alkoholin pakkotyrkytys on kyllä kuvottavaa. Moni haastattelija uteli aikooko hän maistella boolia ja tästä koitettiin repiä väkisin otsikoita. Samoin jatkoilla tyrkättiin suoraan skumppalasi toimittajan toimesta käteen. Eikö ole ennemminkin hienoa, että kerrankin on esillä nuori mies, jota ei örvellyskulttuuri kiinnosta.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, pakko koittaa tehdä asiasta numeroa, kun itse tissuttelevat toimittajat eivät hallitse omaa käyttöään.

Vierailija
2/25 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ja hui Robin kertoi sen yhden lasin boolia lopulta maistaneensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin toivon, että jätkä toimii jatkossakin yhtä fikusti kuin nytkin ja saa kohua janoavat toimittajat häpeämään ennemmin omaa käytöstään.

Vierailija
4/25 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunkisivat vain sitä alkoholitonta vaihtoehtoa samanlaiseen lasiin ja pitäisivät turpansa kiinni aiheesta. Ei pitäisi ketään aikuista ihmistä haitata jos joku ei halua liottaa aivojaan alkoholilla. Jos en olisi itse ehtinyt tottumaan ja oppimaan nauttimaan alkoholijuomien mauista, niin lopettaisin itsekin täysin. Nyt olen tyytynyt vain merkittävään vähentämiseen ja juon ehkä kerran puolessa vuodessa. Kesällä ehkä kerran kuussa. 

Vierailija
5/25 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sääliksi käy poikaa ku media yrittää väkisin juottaa alkoholia ja vääntää otsikoita siitä. Hyvinhän Robinilla on kyllä pää pysyny kasassa! Alkaa jo olla osa hänen imagoaan tuo fiksu käytös ja kohteliaisuus...

Vierailija
6/25 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes käsitä et kuka menee linnanjuhlii ryyppäämään. Ymmärrän jos se booli onkin petollisempi ku uskois mut miks sitä pitää sitte kitata paljon?

Ite en keyllä kehtais enää edes elää jos mun kuva ois lehessä aamulla jossa tanssin humalassa alasti pöydällä tai tappelen jonku kans.

Vierailija
7/25 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittajat mukahauskoja, hih hih, heh heh..

Vierailija
8/25 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsytti jossain iltapäivälehden jutussa sekin, että joku oli twiittaillut juhlista jotain pillimehuhupia myös Robinin osalta, että olit iime vuonna juonut vain pillimehua, heko heko.

Ei huvittanut.

Vierailija
9/25 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robinista on vängällä väännettävä jotain otsikoita, kun seuratuimpia vieraita oli.

Mut miksi ei voi kiinnittää huomiota vaikka Robinin fiksuun käytökseen tai johonki muuhun tms. Miks otsikot pitää vääntää aiheesta, jotka ei edes erityisemmin Robinia kiinosta -.-

Vierailija
10/25 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, ja hui Robin kertoi sen yhden lasin boolia lopulta maistaneensa.

Vierailija
11/25 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitte nämä tyttöystävä -utelut. Huoh...

Vaikka varmasti Robinki tiesi että joutuu "tenttavaksi" kyseisistä aiheista.

Hyvin kyllä kaarteli utelut

Vierailija
12/25 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä sitte nämä tyttöystävä -utelut. Huoh...

Vaikka varmasti Robinki tiesi että joutuu "tenttavaksi" kyseisistä aiheista.

Hyvin kyllä kaarteli utelut

Robinille kuitenkin propsit, että on ystävällinen näille yliuteliaille toimittajillekin. Varmasti fiksua kuitenkin pitää lämpimät välit mediaan, vaikka kuinka sisäisesti välillä ottais kupoliin. Tuntuu kohtaavaan toimittajat kuin ihminen ihmisenä, vaikka työnsä aika joutavaa välillä onkin.

Vierailija
13/25 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerranki ku linnan juhlissa on esimerkillinen nuori mies, jonka käytöksestä vois osa vanhemmistaki ottaa mallia. Niim sillonki media yrittää vetää alkoholin ja sekoilun mukaam kuvioihin. Hyvä media, hyvin vedätte!

Vierailija
14/25 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robinin ois pitäny sanoo et 420 blaze it vedin just blossit

Vierailija
15/25 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robinia alettiin jo yli vuosi sitten painostaa, että menetkö sitten ja baariin ja juhlimaan, aiotko muuttua ja ruveta sekoilemaan. Ja Robin aina vastannut, että baarit ei kiinnosta kuin esiintymismielessä eikä oikein välitä juomisestakaan. Mutta toimittajat ne jaksaa.

Vierailija
16/25 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa, jos jäbää ei kiinnosta alkoholilla rellestäminen.

Vierailija
17/25 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä meillä esimerkillinen nuorimies! Sopisi mennä pääministerin tämän nuoren miehen käytöskouluun.

Vierailija
18/25 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robinia alettiin jo yli vuosi sitten painostaa, että menetkö sitten ja baariin ja juhlimaan, aiotko muuttua ja ruveta sekoilemaan. Ja Robin aina vastannut, että baarit ei kiinnosta kuin esiintymismielessä eikä oikein välitä juomisestakaan. Mutta toimittajat ne jaksaa.

"Kyllä se sitte ku 18 täyttää nii alkaa alkoholiki maistua ja alamäki alkaa" niinhän sitä vuosi sitte uumoiltiin...

Nyt on Robinin aika näyttää epäilijöille :)

Vierailija
19/25 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan jaksa tajuta miten joitakin voi se viina ja siihen liittyvät lieveilmiöt kiinnostaa vielä teini-iänkin jälkeen.. mitä hauskaa on kännitoilailuissa? Oikeasti? Olen sitä mieltä että moni pitää niitä hauskoina vain koska niin "kuuluu" tehdä, muttei ajattele asiaa sen pidemmälle.

Vierailija
20/25 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskan otsikko: Robin himoitsee boolia-eka kertaa baarissa!

Oikeesti, mulla tulee aidosti paha mieli tollasesta. Niin fiksusti ja tyylikkäästi Robin esiintyi juhlissa, ja tällasia otsikoita revitään :'(

Himoitsee boolia=pitkän tinkaamisen jälkeem paljastaa että ehkä aikoo maistaa aitä kuuluisaa boolia.

Miksi Robinin julkisuuskuvaa yritetään pilata?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi