Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain paljaalla?(sairasta)

Vierailija
07.12.2016 |

Ystäväni kertoi, että oli työpaikan pikkujouluissa sortunut vieraaseen mieheen. Miehen oli pakko päästä pukille vaikka kortsua ei suostunut käyttämään.(omana kommenttina:ystävänikin ilmeisesti oli kyrvän tarpeessa) Miehelle oli jopa tarjottu ehkäisy välineitä, mutta hän oli vastannut olevansa terve mies eikä temppuile kumejen kanssa. Kaikesta huolimatta mies oli laskenut lastinsa niin vaginaan kuin peräreikään ja vielä maistattanut kalunsa naiselle.

Sairastahan tämä on, minäen tälläiseen ainakaan suostuisi, enkä ystävälleni sitä sanonutkaan, mutta jos naiset suostuvat mihin tahansa niin kai miehet haluavat mitä saavat. Yleistäminen ei koskaan ole hyvästä, mutta suurin osa näin tekee. Mistäköhän tälläiset seksi ihanteet tähän aikakauteen tulee?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam

Vierailija
2/2 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas vuosia sitten läksin ystävättäreni matkaan iltaa istumaan, ja kun ystävättäreni oli sinkku eli eronnut nainen, hän tietenkin alkoi flirttailla ja näytellä merkkejä. Pian istui pöydässämme pari keski-ikäistä herrasmiestä, jotka saivat meidät houkuteltua jatkoille. No, tämä ystävättäreni oli pian valmis antamaan, ja kun minulle aviovaimona, perheenäitinä tilanne oli uusi ja outo, annoin mennä minäkin. Siinä kävi lopulta niin, että tämä minun kumppanini sai houkuteltua minut olemaan paljaaltaan, vaikka minulla ei ehkäisyäkään ollut. En kehdannut sitä siinä tilanteessa paljastaa, kun muutenkin ujostutti. Kyllä ystävättäreni minut haukkui jälkeenpäin, ja säikähdin itsekin niin että varmaan siitä syystä kuukautiset olivat sillä kertaa viikon myöhässä. Kyllä oli suuri helpotus, kun ne tulivat. Minä jo hätäpäissäni ehdin miehelleni varoittelemaan, ihmettelemään, että ei kai meille ole sattunut jotakin sähläystä kondomien kanssa.

Nyt tämän asian voi jo itselleen kertoa, ja miksei muillekin varoitukseksi. Älkää aviovaimot lähtekö sinkkuystävättärienne kanssa jatkoille. Miehet saattavat olla liian hurmaavia verrattuna siihen kotikölliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän