Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä INFP-tyyppejä?

Vierailija
07.12.2016 |

Kertokaa millaisia olette:-)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

IkiNuori FylliPylly? Täällä yksi!

Vierailija
2/7 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi. Olen koodari, erakkoluonne, henkisyyteen ja mystisyyteen taipuvainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep, suuria vaikeuksia jaksaa työ- ja perhe-elämää, jatkuva tyytymättömyys ja oman rauhan kaipuu.

Vierailija
4/7 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen, joka haluaisi olla koodari, mutta on opettaja. Olen lahjakas ja "pärjäävä". Minulla on monia hyviä ihhmissuhteita, mutta vihaan monia työyhteisöjä... Olen utelias ja nautin ihmisten seurasta, mutta tarvitsen paljon omaa aikaa. Nautin harmonisesta yhteiselosta perheen parissa.

Vierailija
5/7 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen, joka haluaisi olla koodari, mutta on opettaja. Olen lahjakas ja "pärjäävä". Minulla on monia hyviä ihhmissuhteita, mutta vihaan monia työyhteisöjä... Olen utelias ja nautin ihmisten seurasta, mutta tarvitsen paljon omaa aikaa. Nautin harmonisesta yhteiselosta perheen parissa.

Mä olen liian epäsosiaalinen jopa perhe-elämään. Pari kertaa nuorempana yritin seurustelua, mutta sen vaativa säännöllinen sosiaalisuus kävi ahdistamaan, vaikka olisi kuinka hyvä ja mukava kumppani. Totesin jo varhain viihtyväni parhaiten yksin. 

- 2

Vierailija
6/7 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tullut testeissä toi infp. Olen jotenkin tosi huono itsetuntoinen, hiljainen enkä oikein sovi ikinä joukkoon. Jännitän sosiaalisia tilanteita. Haluaisin kyllä ihmissuhteita ja nautin hyvästä seurasta mutta Todella harvojen kanssa kanssa tulen juttuun.

Vierailija
7/7 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kanssa. Olen opettaja, ja henkityydessä kiinteästi kiinni. Pidän yksinolosta, mutta osaam olla hyvinkin sosiaalinen, jos puhutaan asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan