Se yksi mies sekoittaa pään uudestaan ja uudestaan...
Minulla oli noin 6 vuotta sitten aivan tajunnan räjäyttävä seksisuhde mieheen jonka olin jo pari vuotta tuntenut harrastuksen kautta.. suhde kesti silloin noin vuoden ajan. Tiesin ettei mies halunnut mitään vakavaa, joten yritin pitää tunteet kurissa, siinä kuitenkaan onnistumatta. Rakastuin jo suhteen alkuaikoina ja jotenkin vaan ajattelin, että ei se mitään jos hän ei tunne samoin "kunhan on mahdollisuus johonkin" (kaikki nyt tietää, että tälläinen suhde on syövyttävää). Omat tunteeni alkoi kuitenkin näkyä ja tämä tietenkin ajoi miehen pois. Kesti kauan saada kyseinen mies pois mielestä... mutta sain kuitenkin.
Kunnes hän taas ilmestyi elämääni 3 vuotta myöhemmin! Ja sama perään haikailu alkoi uudelleen. Silloin älysin vain kävellä pois ennenkuin mitään treffejä kummempaa ehti tapahtua.
Nyt hän on TAAS löytänyt tiensä elämääni... sorruin treffeille ja varsinkin nyt kun elämän tilanne molemmilla eri ja ikää on tullut lisää niin toivoin, että hän olisi avoin tapailemaan ihan kunnolla... mutta ei selvästikään.
Hän ei ikinä aloita yhteydenottoa, mutta jos laitan jotain hän vastaa aivan samantien ja ylläpitää keskustelua. Vähän väliä viestit antaa ymmärtää, että hän on kiinnostunut ja on jopa suoraan sanonut niin... mutta sitten ei pysty löytämään aikaa näkemiseen. Molemmilla toki kiireiset elämät, mutta itse olen kutakuinkin valmis siirtämään vuoria jotta ehtisimme näkemään. Jos joku aika saadaan sopimaan niin hän menee perumaan sen, eilen perui kolmannen kerran.
Tiedän taas että pitää vaan kävellä pois... mutta jos kukaan on koskaan kokenut sanoin kuvaamatonta intohimoa ja kemiaa, sellaista niin vahvasti puoleensa vetävää tunnetta niin tiedätte ettei se ole niin helppoa.
Miten helvetissä pystyn lopettamaan tän pilvilinnan kuvittelun ja keskittymään elämään?! Puolet ajasta menee miehen perään haikailuun ja olen ihan epätoivon tuskissa.
(Kyllä tiedän että olen miehelle luultavasti vain hätiin kutsuttava tarpeen vaatiessa)
Pahoittelen mahdollisia kirjoitusvirheitä.
Kommentit (7)
minä otan asiat reaaliajassa eli menen ja mies tkoo mulle orkkua orkun perään ja thats it
sit taas tavataan kun tavara kestää
Onko hän varattu?
Jos ei, senko roikut hänessä. Jos on varattu...anna olla...
Ajelehan se reikä siellä pêrseessä taas paljaaksi, niin tulitan menemään. Ja piIIu paljaaksi myös.
t.Mies
Tuommoinen varallaolo ei kyllä ikinä muutu miksikään oikeaksi...
Mies kyllä varaa omansa jos niin haluaa.
Onko tuo niitä jotka tekee taikoja jotta saa naisia.
Tiiänpä minäkin täsmälleen tuollaisen... nyt en ole kohta vuoteen nähnyt ja hyvä niin .
Tyyppi on ihan järkyttävä, mutta keneenkään en ole tuntenut sellaista fyysistä vetovoimaa.
Pariin otteeseen on muka yritetty jotain mut ei se ikinä johda edes kunnolla mihinkään. Just tollanen että perui ja souti ja huopasi, ketuttaa että ikinä menin siihen sekaantumaan. Ja vielä kuvittelin siitä joskys jotain 🤔
Mulla sama tilanne yhden miehen kanssa!! Ihan järkyttävää miten hän vaan voi tuosta noin vain sanoilla ja teoilla kävellä takasin mun pään sisään mutta nyt oon kattellu tuota touhua nii kauan että osaan pitää (ehkä) tunteet pois tästä toivotaan .😂