Mies ei hyväksy juhlimistani
Olen 31-vuotias nainen. Tykkään käydä viihteellä ystävien kanssa noin 2 kertaa kuussa. Eilen lähdin yökerhosta jatkoille kaveripariskunnan luo. Ilmoitin miehelle asiasta. Sammuin kuitenkin jatkoilla sohvalle, ja mies on nyt vihainen. Riita ei ole luottamuksesta vaan siitä, että tämä ei hänen mielestään ole ikäiseni käytöstä. Onko mies oikeassa? Meillä ei ole lapsia.
Olen aina tykännyt juhlia ja nyt on alkanyt näyttää siltä, että suhteemme ei jatku mikäli käyn ulkona tällälailla "holtittomasti". Olisiko minun syytä aikuistua, vai kiukutteleeko mies turhasta?
Kommentit (27)
Lapsellista tuollainen dokaaminen. Aikuisen tulisi hallita juomistaan eikä juomisen aikuista.
Jos et pysty pitämään kontrollia juomisen suhteen, niin missä muussa tarvitset holhousta?
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista tuollainen dokaaminen. Aikuisen tulisi hallita juomistaan eikä juomisen aikuista.
Jos et pysty pitämään kontrollia juomisen suhteen, niin missä muussa tarvitset holhousta?
Lisään vielä että olen itse sellainen pahamaineinen MIES, mutta juomiseni ei ole ongelma koska olen lopettanut säännöllisen juomisen.
Koin sen täysin turhaksi, eikä moinen rutiinidokaus ole edes loppupeleissä hauskaa.
Naiset winkwink, pelastakaa mut paskasta suhteesta.
No jos se toista harmittaa, niin silloin olisi kyllä syytä miettiä omia toimintatapojaan.
Mutta ei minua aina naida. Tosin en ole varma kun sammun aina. ap lisää
Musta ihan fine. Jokainen tekee sitä mitä itse haluaa ja tuollainen lapsellisuus/huora huutelu nyt itsestä on sellainen epäarvostettava piirre joka ennemminkin kertoo huutelijasta kuin sinusta. Jos tuo on poikaystävälle ongelma niin sitten se on hänen ongelmansa. Jos jättää niin sitten molempi parempi, että löydätte toisillenne puolisot jotka hyväksyvät toisensa sellaisina kuin ovat. Itse ehdottaisin että annat miehelle laatuaikaa muilta osin enemmän. Varmaan aika minkä vietät kavereiden kanssa tuntuu menetetyltä ajalta hänen itsensä kanssa.
Miehille toi olisi ihan normaalia käytöstä ja jos muija huomauttaa asiasta, on sillä pipo kireällä. 😑 mut joo, mun mielestä myös juhlit liikaa enkä itsekään jaksaisi sellaista. Mutta ehkä joku jaksaa