Ei tainnut kukaan laittaa kahta kynttilää ikkunalle kuudelta?
Vilkaisin äsken vastapäistä naapurtaloa. Ei näyttänyt nopealla vilkaisulla kellään olevan, ainakaan tämän suuntaisissa ikkunoissa.
Kommentit (25)
Ei siis ap:llakaan. Mulla ei ole ikkunalautoja, joten pitäisi siirtää pöytä tai kaappi ja laittaa siihen. Eikä ole kyllä kuin led-kynttilöitä, mutta kai ne menis.
Niin ja tosiaan, eihän tuossa naapurissakaan varmaan ole ikkunalautoja. Se on rakennettu samalla tavalla kuin tämä talo ja on lähes identtinen. ap
Myöhästyin vartin, mutta laitoin ilman muuta. Paloturvallisuussyistä tosin vain tähän olohuoneeseen.
Parvekkeelle laitoin, mutta ei ole Sipilän eikä kenenkään linnassa pyörivän eliittipaskiaisen kunniaksi.
Laitoin, mutta ikkuna antaa lasitetulle parvekkeelle, joten ei varmaankaan näy kadulle.
No en todella! Mokomaa porvarillista roskaa.
Satutko olemaan pietarissa tehtaalla? Silloin ei olisikaan ihme ettei näy.
Meillä on kynttilät sekä keittiön pöydällä että olohuoneessa senkin päällä.
Kaikenlaisten pimeän kauden valojen ja joulutipsujen myötä perinteiset kynttiläkäytännöt ovat vähenemään. Adventteinakaan ei täällä kaupungissa näe 1, 2, 3 ja 4 kynttilän sarjaa adventtien mukaan.
Meillä on pimeällä verhot kiinni, joten kynttilöitä ei ikkunalle laiteta. Eikä tuo muutenkaan ole mikään tärkeä perinne.
Mulla on, vastapäisessä kerrostalossa näkyy ainakin kahdessa asunnossa olevan myös.
Onko nyt jo toinen adventti vai mistä nää kaks kynttilää tulee? Miksi on niin tärkeää näyttää naapureille, että meillä poltetaan jotain pakollisia kynttilöitä?
Meillä on ja naapurilla myös.
Miten tietämätön pitää olla, että pitää tapaa porvarillisena?
Tänä vuonna jätin ensimmäistä kertaa laittamatta. Henkilökohtainen protestini nykyisestä Suomesta.
Kuka palikka täällä kyselee onko adventti😂😂voiko noin tyhmää edes olla
Minä uuno jouduin googlettamaan ja selvisihän se, että jonkun kuningasperheen kunniaksi kynttilöitä on alun perin poltettu.
Meillä on.