Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selviin ylä-asteen lävitse?

Vierailija
06.12.2016 |

Kuullut että paras strategia ois hakata kaikista pienikokosin ihminen ja sen jälkeen saan kovan äijän maineen eikä kukaan uskalla hakkaa mua pihalla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt ihan aluksi äidinkielen tukiopetusta vastaan.

Vierailija
2/8 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tee mitään ja olet mahdollisimman passiivinen ja välitön. Kukaan ei jaksa kiusata, kun huomaa ettet "triggeröidy" yrityksistä huolimatta. Terv. Viilipytty

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkoulu on yksi eläintarha.

Et tule kaikkien kanssa toimeen, mutta siellä on ihmisiä, joiden kanssa olette vahvoja muita vastaan.

Itse kuuluin siihen älykköporukkaan, olin se mielistelijä ja tupakannäpistelijä (ei siis olleet automaateissa vielä röökit)

Vierailija
4/8 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yläasteikäisen on mietittävä ja kannettava huolta tuollaisesta, se kertoo meidän aikuisten kyvyttömyydestä turvata ikäisillesi turvallinen oppimisympäristö. Ei siitä, että ikäisesi olisivat jotenkin vaikeita. Aikuiset, ottaaka vastuu terveestä kurista ja rajoista.

On kumma, että asiaa ei saan saada toimimaan. Kaiken karvan Kiva koulu -hankkeita on viritetty, mutta varsinaisiin kiusaamisen syihin ei saan osata tai uskalleta puuttua!

Vierailija
5/8 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä selviit siitä niin kuin kaikesta muustakin elämässä olemalla vahva oma itsesi! Ihmeellinen oletus, että jos ei itse kiusaa, niin tulee kiusatuksi!

Vierailija
6/8 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotta seisoo vaikka päällään. Se tuntuu silloin pitkältä ajalta mutta kestät kyllä!

Voit fiilistellä sitä ajatusta, että ne yläasteen kiusaajat, kovimmat kundit ja suosituimmat ilkeät sexy-beibet tuppaavat useimmiten olemaan tulevia työttömiä ja yh-äitejä. Heidän kulta-aikansa on 14-18-vuotiaana. 

Vierailija
7/8 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota nyt ihan aluksi äidinkielen tukiopetusta vastaan.

Mamma yritti näpäyttää. 1/5

8/8 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulun voi suorittaa myös netissä.

http://www.feeniks-koulu.fi/

Myös ihan "tavallinen" kotikoulu on kaikille mahdollista.

Itselläni oli yläasteella kyllä kavereita, mutta silti muistelen koko aikaa inholla. Ei kyllä ollut helppoa. Jos olisi silloinkin ollut mahdollista käydä koulun netissä, olisin ilman muuta tehnyt niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi