TV1 juuri nyt: Miten voi olla noin epäkunnioittava ja kammottava versio Finlandiasta, minkä Paula Vesala ohuella äänellään määkii?
Tuli paha olo. Ei tuo Vesala sellainen jumalatar ole että hänellä oli oikeus pilata Suomen kaunein kappale!
Kommentit (15)
Ajattelin juuri samaa. Tuo kappale vaatii vahvan ääneen.
Kaikki perinteet halutaan näköjään romuttaa, joku Ali Jahangiri esittää jotain Alias Lönrottia ja se on muka jotenkin hauskaa. Eikö mikään ole enää pyhää?
Just laitoin toiseen ketjuun et ei ole kummoinen laulaja. Ei osaa käyttää ääntään.
Vesala on tosiaan näköjään nostettu jonnekin yli-ihmisen tasolle, kun hänelle annetaan tällaisia tehtäviä mistä ei lainkaan suoriudu. Finlandia meni täysin pieleen. Sama juttu silloin YLE:n juhlalähetyksessä, missä pilasi totaalisesti Bäddingin Paratiisin. Alan tosiaan uskoa, että Vain elämäässä kaikki Vesalan laulut oli vahvasti autotunetettuja.
Vierailija kirjoitti:
Tuon pahemmaksi ei mikään voi mennä. Paitsi että esittäjä olisi Haloo Helsinki.
Tai Sanni.
Vesala on "suuri taiteilija", sille pitää siis antaa ruutuaikaa hinnalla millä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Kauhea, tuli paha mieli :(
Mitä oikeesti pitää tapahtuu, ett näin sulle ei kävis?
Vesala voisi jo häipyä takaisin Jenkkeihin. Olen pahasti kyllästynyt koko ämmään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai Sanni.
Tai Jippu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai Sanni.
Tai Jippu
Tai Jenni V
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai Sanni.
Tai Jippu
Tai Jenni V
Itse asiassa oon kuullut kun Jenni laulaa Maamme-laulun, ja se oli ainakin puhtaan kaunista laulua. Finlandiasta en osaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Tuli paha olo. Ei tuo Vesala sellainen jumalatar ole että hänellä oli oikeus pilata Suomen kaunein kappale!
Eikä niinkään se ohut/epävireinen ja epävarma ääni, vaan se tausta - voi yhden tähden - Finlandiaa nyt EI vaan raiskata millään kone taustalla. Toivottavasti osaa Vesala hävetä tätä.