Linnan juhlat 2016 OFFICIAL
Pitkin päivää YLE1 näyttää Kohti Linnan juhlia -ohjelmaa.
Virallinen lähetys alkaa 18.55, Linnan jatkon 22.15.
Kommentit (939)
Tuuli kirjoitti:
Nyt alkaa kyllä näkyä tuo Saulin ja Jennin ikäero... Selkeästi kaksi aivan eri sukupolvea.
Hämmästyin miten paljon Saulin tukka on harmaantunut viime näkemästä. Ei voi mitään, mutta aina kun noita kahta katsoo yhdessä, niin tulee mieleen, että siinä on isä ja tytär liikkeellä keskenään.
Mun teini sanoi, että olis ihan hirveetä olla tuolla. Minusta taas se olis hienointa ikinä!
Miksen minä, tavallinen äiti, saa koskaan kutsua tuonne? En, vaikka miten yritän suoriutua äitiydestä mahdollisimman hyvin ja samalla teen pitkää päivää toisten äitien lasten kanssa ja ja ja....=(
Miten kutsua itsensä tuonne bileisiin?
Combon vokalisti ääntää hoono soomi. Onko rantahurri vai mikä?
Onko tuolla laulusolistilla sivukalju?
Vierailija kirjoitti:
Apua multa meni ohi Saulin tanssi!! Näkyisköhän se jostain vielä :D Nyt jo meno rennompaa tuolla..
No ei se Gangnam stylekään kauhean jäykkää ollut :D :D
Ihan älytöntä mennä tuonne tanssimaan, kun voisi tutustua puoleen Suomeen ja jutella. Kai sen oman puolison kanssa voisi tanssia toistekin? Etenkin kun ei näytä olevan mitään keskusteltavaa.
Missä Diandra,kun tarvitaan Whitney Houstonin esittäjää?
Vierailija kirjoitti:
Combon vokalisti ääntää hoono soomi. Onko rantahurri vai mikä?
Se on vaan niin fiiliksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi iso viulu soitin oli?
x)
No sano
Hyvä laulaja ja erittäin tyylikäs puku. Sopii mainiosti tilaisuuteen? :D
Oih, nyt tuo Brother Christman paljastui! Paljon parempi, kun ei olisi antanut haastattelua ollenkaan!!
Veteraaneja kuuntelisin mielummin. He osaavat keskustella oikeista asioista ja ovat huomattavasti fiksumpia kuin nykynuoret. Ja ovat nöyriä, hyväkäytöksisiä. Ei nämä nykynuoret mistään mitään ymmärrä ja maalaisjärkikin puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Mun teini sanoi, että olis ihan hirveetä olla tuolla. Minusta taas se olis hienointa ikinä!
Miksen minä, tavallinen äiti, saa koskaan kutsua tuonne? En, vaikka miten yritän suoriutua äitiydestä mahdollisimman hyvin ja samalla teen pitkää päivää toisten äitien lasten kanssa ja ja ja....=(
Miten kutsua itsensä tuonne bileisiin?
Ööh....
Vierailija kirjoitti:
Tanssittaakohan tuolla adjutantit sinkkunaisia?
Eivät, adjutanteilla on vaimonsa mukanaan. Kadetit ovat Linnan juhlassa sitä varten, että tanssittavat sinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi iso viulu soitin oli?
x)
No sano
Iso viulu on nimeltään sello x)
Rasauttaa tuo laulajatar. Ei tunnu tajuavan, että ei ole illan tähti vaan taustamusiikin esittäjä...
Veteraanit sanoivat asiat suoraan niinkuin ne oikeasti ovat! Nämä muut vaan teeskentelee ja lässyttää.
http://yle.fi/uutiset/3-9337382
Robin näytää semmoisen hienomman hotellin hissipojalta. :DD
Piccolon univormu.
Eiköhän siitä tule klippi Iltalehteen tai Iltsanomiin pian, ellei jo ole :D