Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaako itsenäisyyspäivänä imuroida?

Vierailija
06.12.2016 |

Kehtaako? Onko huonoa käytöstä? :/

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen leiponut aamun. Äsken imuroin ja vaihdoin jouluverhot. Nyt juon kahvit ja rauhoitun itsenäisyyspäivän viettoon. Mielestäni en ole tehnyt mitään väärää :)

Vierailija
2/10 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kun on vähän paheksuvat naapurit... Mietin että kuudesta pitäisi rauhoittua itsenäisyyspäivän iltaan ainakin

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä vähän ihmettelisin, jos naapuri alkaisi siivoamaan juhlapyhänä/pyhäpäivänä... Itse en kehtaisi koskaan, mutta eihän nykyään ole millään mitään väliä, kun kaikki ovat vaan minäminäminä-ihmisiä. Eilenkin olisit varmaan ehtinyt tai tänään voisi vain lakaista, jos siis haluaa olla kohtelias ja huomioida muut.

(viime jouluna täällä alettiin vasaroimaan klo. 1yöllä, että sellaista kunnioitusta...)

Vierailija
4/10 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti juuri tulla kysymään samaa 😄 Asun onneksi omakotitalossa niin naapureita ei haittaa vaikka imuroin ja pesin lattiat. Vein maton ulos tuulettumaan mutta siinä tuli mieleeni että en ehkä kehtaa alkaa tamppaamaan.

Vierailija
5/10 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroin jo, tv huutaa Tuntematonta sotilasta ja lapset laulaa joululauluja :D Kotoista.

Vierailija
6/10 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En imuroisi, jos voit välttää sen, mutta jos et, niin sitten imuroit.

Vierailija
7/10 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm, ehkä mä sitten yritän imuroida nopsasti, enkä jää listoja paukuttelemaan. Eilen tulin vasta yhdeksän jälkeen kotia enkä viitsinyt silloin enää imuroida :)

-ap

Vierailija
8/10 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole sopivaa!! Ainoa sopiva aika imuroita on arkena klo 13.00 - 15.53 välisenä aikana. Arkipyhinä ei saa kun olla ja hengittää (nenän kautta).

Vierailija
9/10 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ainakin siivottiin aamulla. Äänieristys on sen verran hyvä, ettei se kuulu naapuriin. Nyt on kiva rauhoittua itsenäisyyspäivän viettoon. Niin ja en minä pahastuisi, vaikka naapurin itsenäisyyspäiväimurointi kuuluisi meille.

Vierailija
10/10 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saat imuroida. Saat vaikka tehdä remonttia ja kukaan ei voi valittaa. Toki sitä väittäisin mutta en imurointia. Imurointi vie max 15 min jos on isompi asunto tai talo. Se ei ketään tapa