Kehtaako itsenäisyyspäivänä imuroida?
Kommentit (10)
Meillä kun on vähän paheksuvat naapurit... Mietin että kuudesta pitäisi rauhoittua itsenäisyyspäivän iltaan ainakin
-ap
Kyllä mä vähän ihmettelisin, jos naapuri alkaisi siivoamaan juhlapyhänä/pyhäpäivänä... Itse en kehtaisi koskaan, mutta eihän nykyään ole millään mitään väliä, kun kaikki ovat vaan minäminäminä-ihmisiä. Eilenkin olisit varmaan ehtinyt tai tänään voisi vain lakaista, jos siis haluaa olla kohtelias ja huomioida muut.
(viime jouluna täällä alettiin vasaroimaan klo. 1yöllä, että sellaista kunnioitusta...)
Piti juuri tulla kysymään samaa 😄 Asun onneksi omakotitalossa niin naapureita ei haittaa vaikka imuroin ja pesin lattiat. Vein maton ulos tuulettumaan mutta siinä tuli mieleeni että en ehkä kehtaa alkaa tamppaamaan.
Imuroin jo, tv huutaa Tuntematonta sotilasta ja lapset laulaa joululauluja :D Kotoista.
En imuroisi, jos voit välttää sen, mutta jos et, niin sitten imuroit.
hmm, ehkä mä sitten yritän imuroida nopsasti, enkä jää listoja paukuttelemaan. Eilen tulin vasta yhdeksän jälkeen kotia enkä viitsinyt silloin enää imuroida :)
-ap
Ei tietenkään ole sopivaa!! Ainoa sopiva aika imuroita on arkena klo 13.00 - 15.53 välisenä aikana. Arkipyhinä ei saa kun olla ja hengittää (nenän kautta).
Me ainakin siivottiin aamulla. Äänieristys on sen verran hyvä, ettei se kuulu naapuriin. Nyt on kiva rauhoittua itsenäisyyspäivän viettoon. Niin ja en minä pahastuisi, vaikka naapurin itsenäisyyspäiväimurointi kuuluisi meille.
Tottakai saat imuroida. Saat vaikka tehdä remonttia ja kukaan ei voi valittaa. Toki sitä väittäisin mutta en imurointia. Imurointi vie max 15 min jos on isompi asunto tai talo. Se ei ketään tapa
Olen leiponut aamun. Äsken imuroin ja vaihdoin jouluverhot. Nyt juon kahvit ja rauhoitun itsenäisyyspäivän viettoon. Mielestäni en ole tehnyt mitään väärää :)