Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKÄ TEITÄ PIENIÄ IHMISIÄ VAIVAA!!!! MIKSI MÖLYÄTTE ITSENÄISYYSPÄIVÄNÄ! KÄYTTE SUIHKUSSA!

423
06.12.2016 |

Ja joku kehtasi kolistella taloyhtiön kuntosalilla!!!! Ei ole sopivaa mölytä tällaisena päivänä!!!! Kaikki kolina kuuluu salilta kämppääni!!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään ei kielletä käymästä suihkussa tai yhteissä salilla itsenäisyyspäivänä ap!

Vierailija
2/10 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missäään kielletä tekemästä niitä aamuyölläkään, mutta onko se sopivaa? Se on eriasia!!!!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänään käynyt suihkussa, tiskannut koneellisen astioita ja pessyt koneellisen pyykkiä. Nyt on pyykit kuivausrummussa ja ajattelin ottaa tunnin torkut kunnes pyykit ovat kuivuneet. Sitten lähden kaupassa käymään. Illalla laitan hyvää ruokaa ja katselen telkkaa kynttilän valossa. Ottaako pattiin?

Vierailija
4/10 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin just saunassa ja nyt pesen pyykkiä.

Vierailija
5/10 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pieni.

Vierailija
6/10 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uralin taakse myymään persettä ne jotka ei kunnioita isän maata!

Vierailija
7/10 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tänään rivitalossa värjännyt hiukset eli suihkussa tuli laskettua vettä hyvä tovi irtovärin huuhteluksi, pessyt 3 koneellista pyykkiä ja tiskit. Lisäksi lapset on leikkineet ulkona hippaa. Niin pitkään kun taloyhtiön säännöt ei erikseen vaadi elämään normaalista poikkeavasti itsenäisyyspäivää niin tää on sinne kello kuuteen ihan samanlainen vapaapäivä kuin muutkin. Kuudelta syttyy kynttilät, syödään hyvää ruokaa vanhempien ja isovanhempien kans ja katsotaan linnanjuhlia

Vierailija
8/10 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uralin taakse myymään persettä ne jotka ei kunnioita isän maata!

Jospa ihan ensimmäiseksi raivoamisen sijaan opettelisit kirjoittamaan isänmaan oikein, se on nimittäin yhdyssana.

Vierailija
9/10 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme itsenäisiä itsenäisessä maassa ja meillä on itsemääräämisoikeus. Itsenäisessä maassa meillä jokaisella on oikeus päättää itse, käymmekö juhlapyhänä suihkussa, kirkossa vai naapurissa. Kukaan muu ei sitä meille määrää.

Vierailija
10/10 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistin just pyykit pyörimään ja meen suihkuun ennen juhlia. Etkai likaisena juhli itsenäisyyttä? Hyh haisuleita