Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MILLOIN TÄÄ VAUVA SYNTYY?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?

Vierailija
12.03.2006 |

rv 39 :P

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. rv 33 synnyttänyt

Vierailija
2/29 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tollasia vouhkaajia. Miksi se pitäs saada ulos jo ennen LA ? Antasit toisen kasvaa ihan rauhassa. Parempi myöhemmin ku liian aikasin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä taas täällä pelkään ettei tämä nyt vielä syntyis... rv 35

Vierailija
4/29 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En tajua tollasia vouhkaajia. Miksi se pitäs saada ulos jo ennen LA ? Antasit toisen kasvaa ihan rauhassa. Parempi myöhemmin ku liian aikasin.

Vierailija
5/29 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelleni on ainanki lapsi tärkeempi. IDIOOTTI!

Vierailija
6/29 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita jaksaa!!!!!

Itsellä tässä kanssa supistelee välillä ja välillä taas ei, haluaisin että ei " pelleilisi" vaan ois selkeästi jotain. Pitää olla turhassa jännityksessä että koska se oikeasti alkaa että ehtii hommata sisaruksille hoitajan ja vielä itse sairaalaan asti!

Edelliset synnytykset ovat olleet niin nopeita.....

Vierailija
7/29 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. 40+5 ja 39+5 synnyttänyt, eikä kummankaan kanssa ollut kiirettä.. (pieniäkin olivat molemmat just ja just 3kg)

Vierailija
8/29 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla mitään tuollaista?

Vierailija
9/29 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Vai vouhkaaja. On jo niin helvetin tukala olo. Eikä rv 39 ole liian aikaisin, idiootti! Rv 37+ on jo täysiaikainen."

Minulla on myös helvetin tukala olo. Sellainen ettei sitä voi edes sanoin kuvailla. Minun vauvastani tuli enkeli rv 12+4.

Vierailija
10/29 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse synnytin viimeksi rv 40+5, nyt ajattelin alkaa heti rv 37+ kokeilemaan akupainantaa synnytyksen jouduttamiseen.

Vierailija
11/29 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: 2 keskenmenoa rv 12+4 ja 13+5 kokenut ja yhden kohtukuoleman rv 36+.

Vierailija
12/29 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ole yhtään kiitollisuutta? Toiset antaisitvat mitä tahansa jotta pääsisivät noin pitkälle..

Vierailija
13/29 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen syntyi keskosena 9viikkoa ennen aikaisena ja kun rupesin tosita odottamaan toivoin ja toivoin, että ei taas kävisi samalla tavalla ja koko raskaus jäisi kokematta... mutta kun ei jäänyt, vaan pääsinkin toteamaan ne raskauden etenkin loppuajan " ihanuudet" ja jo rv 38 toivoin, että syntyisi jo...

Vierailija
14/29 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen(4) raskaus on mennyt n. kaksi viikkoa yli lasketun ajan ja raskasta on ollut. Olen silti nauttinut joisesta päivästä raskaana. Ja olihan (meillä) se loppuraskaus kuitenkin huomattavasti helpompaa kuin ne eka viikot valvovan ja/tai sairastelevan vastasyntyneen kanssa.

Vierailija
15/29 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se minulle oli vauva. Siitä et sinä voi päättää. En kykene ajattelemaan noin kliinisesti kuin sinä. Olen kertakaikkiaan surun murtama. En mahda mitään. Anteeksi jos herkkä mielesi tästä järkkyy.

T:12

Vierailija
16/29 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Kaipa se oma suru on aina suurin suru. Minulle km:t olivat kova paikka, mutta tuo kohtukuolema mursi sydämeni, enkä toivu siitä koskaan. T:14

Vierailija
17/29 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tiennyt hankkiutuessasi raskaaksi, että ihminen kantaa jopa 42 viikkoa? Vai oliko täysi yllätys sinulle? Miksi teette lapsia jos että jaksa odottaa tuota lyhyttä aikaa saadaksenne maailman ihanimman lahjan itsellenne?

Vierailija
18/29 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tämä oli todellakin hyvin raskas kokemus, en ole kohtukuolemaa kokenut. Ja tiedän että vauva on virallisesti vauva vasta synnyttyään, mutta minulle tämä oli jo vauva. Minulla on oikeus tätä surra, vaikka varmasti kokisin raskaampana kohtukuoleman, jos sellainen joskus kohdalleni tulee. Elämästä kun ei ikinä tiedä.

T:18

Vierailija
19/29 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nyt rv33 ja (toinen lapsi) vielä ei ole mulla niin tuskaista oloa, kuin esikoisen kanssa. Ymmärrän niiin hyvin tilanteesi. Itse olin jotenkin varma että esikoinen syntyisi ennen LA, mutta menikin yli viikon. Ja ne päivät ennen kuin tuo ihana tyttö syntyi.. Ne oli turhauttavia, itse olin aivan " raivona" koko ajan... Ärsytti kun kyseltiin että koskahan se syntyy?? Vai, ihan kuin minä tietäisin!! Yritä " käynnistellä" .. seksiä, pitkiä kävelyjä - on niin hyvä sää!! ja mitä niitä nyt olikaan..? Tosin kaikkea kokeilleena - vauva tulee kun tulee.. Ei ennemmin. Mutta toisaalta sitten kun alkaa tapahtua niin sen sitten huomaa! Ja sitten on vaan Onnellinen että synnytys käynnistyy!! :)

Tsemppiä!

Vierailija
20/29 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin, että kaikenmaailman mäkättäjät tulevat tähän ketjuun kertomaan kuinka huono ihminen olen, kun sanon ääneen että minulla on tukala olo näin loppuraskaudesta :D!

Olen myös kokenut keskenmenon rv 14, mutta se ei liity tähän mitenkään, eikä kenenkään muunkaan keskenmenot.. Osaan muutenkin olla kiitollinen tästä raskaudesta ilman eri kehoituksia.

Kiitokset tsempittäjille tsempityksistä, kyllä tämä taas tästä ;)!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan