Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yritän tulla notkeammaksi. Netin mukaan pitää ensin lämmitellä

Vierailija
06.12.2016 |

Eli hyppiä hyppynarua 15 min tai hölkätä 15 min. Sitten voi aloittaa venyttelyn.
Minulla ongelma on että saan juuri ja juuri tehtyä sen 15 min ja sitten vauva suuttuu ja on pakko lopettaa. Eli en ehdi venytyksiin.
Olisiko jotain ratkaisua tähän ?
T. Tönkkö av-mamma, kesän 2017 kumimaisen venyvä av-mamma

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa työntyä naiseen jolla jalat niskan takana

Vierailija
2/12 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venyttele sitten kun olet tullut kävelemästä vauvan kanssa ulkoa. Ihan yhtä lailla ole kävelylenkin jälkeen lämmin. Laita vauvalle musiikkia soimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa jos pitää parin minuutin tauon ennenkun aloittaa venytykset, kunhan pysyis siinäki vähä liikkeessä ku etsii vauvalle vaikka tuttia, lelua, maitopulloa et pysyy rauhallisena. Voit myös venytyksen ajan jutella vauvalle jotain mukavia nii pysyy rauhallisempana.

Vierailija
4/12 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein noin, että vaunuttelulenkin jälkeen venyttelin. Vauva oli lattialla ja siinä vieressä venyttelin. Siinä pystyy hyvin samalla antamaan leluja ja juttelemaan vauvalle. Itseni iloksi ja mieheni kiusaksi tämän tein: aloitin silloin syksyllä 30 cm puuttui spagaatista. Printtasin netistä spagaatihaasteen. Sentti sentiltä etenin talven aikana ja seuraavana kesänä sain kuin saikin spagaatin. Tyhmänä en jatkanut päivittäistä venyttelyä, en enää saa spagaatia. Mutta todisteena kuva, että sellasen olen kuitenkin saavuttanut! 

nim. tönkkö mamma 

Vierailija
5/12 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!!!

Vau, mä haluan myös oppia spagaatin! Ja saada itseni muutenkin notkeaksi.

Selkä on aika kipeä joten senkin takia haluan voimistaa lihaksia.

Synnytyksestä on nyt 4 kk. Voinko tehdä jo kaikenlaista vatsalihaksia?

Yritin tutkia onko niiden välissä kolo mutta en saa selvää, tämä on niin noloa...Koko vatsani on hyllyvää ainesta ettei tiedä missä on kolo ja missä ei.

Ap

Vierailija
6/12 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tehdä vatsalihaksia.

Vierailija
7/12 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan rehellistä! Hyllyvää ainesta xD

Vierailija
8/12 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihakset löytyvät hyllyvän seasta, kunhan tarpeeksi lujaa kokeilee. Vatsalihasten erkanemista voit testata näin. Selinmakuulla kohota pää irti lattiasta, jolloin vatsalihakset aktivoituvat. Kokeile ensin muutams sentti navasta sivuun ja alapuolelle, niin tiedät kuinka syvällä vatsalihaksesi ovat. Sitten itse mahdolliseen erkanemiseen. Kokeile navan alapuolelta, kuinka kaukana vatsalihasten reunat ovat toisistaan. Jos rakoa jää yli kakfi senttiä, ei vatsarutistuksia vaan poikittaisen vatsalihaksen aktivointia. Kuukkeloi diastasis recti.

Vierailija
9/12 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia!

Vierailija
10/12 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte noin pitkää verryttelyä välttämättä. Venyttele dynaamisia venyttelyliikkeitä, niihin riittää lyhytkin lämmittely. Myös kun teen venyttelyitä niin, että toistat samoja liikkeitä, lihakset lämpiää venytellessäkin. Eli älä tee heti pitkäkestoisia venyttelyjä, vaan aloita lyhyemmillä. Voisitko pistää vauvan matolle tai sitteriin katsomaan viereen, venytellä vauvan kanssa, vai liikkuuko vauva jo? 

Vierailija
11/12 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän miten tulee notkeaksi, samalla letkeäksi. Taikajuomaa hieman liikaa niin suorastaan valuu kuin dalin kellot.

Vierailija
12/12 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe