Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietääkö kukaan

12.03.2006 |

Tai osaako kukaan auttaa...tai antaa neuvoja.

Mulla on kierrot ihan epäsäännölliset.Niiden takia nyt gynellä käynyt.Mitään pahaa vikaa ei ole.endometrioosiakaan ei nyt sitten ilmeisesti ole, ehkä vain vähän.PCO:ta on kait kanssa vähän..se on mulle uusi käsite.Nyt pitää odotella mennkkoja, ja seuraavassa kierrossa sitten ovistestit+ terot, jos verikokeissa ei ole mitään haikkää

Nyt on menossa kp 36/29-45. ovis mulla on ollut n.2 viikkoa sitten.tai ainakin silloin oli sellaset oireet..vielä ei tätiä kuulu eikä näy.rinnat on tosi kipeet ollu maanantaista asti, tosin silloin myös tutkittiin rinnat, mutta myös lämmöt on ollut kohoilla.Voiko siis olla että voisin olla raskaana? Näkyykö vielä testissä näin varhaisessa vaiheessa, vai pitääkö odotella ainakin viikko tai kaksi.Ja mulla on vaan mahdollisuus käyttää apteekista ostettavia testejä.mutta kait nekin on ihan hyviä.

Kuulisin mielelläni jos on muita samassa tilanteessa olevia..ja vastauksia otan mielelläni tuohon raskauskysymykseen.Täälläkin varmaan on jotkut voisi teitää asiasta.ettei tarvitsisi vielä gynelle soittaa.

plussaonnea kaikille kuumeilijoille =))

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä taas ylemmäksi..jos joku osaisi vastailla...

Vierailija
2/5 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kannattaisi testata vasta, kun oviksesta on noin 18 päivää kulunut.

Joten ehkä sinuna odottaisin vielä pari päivää! Kyllä hienoilta nuo sun oireet kuulostaa joten toivotaan parasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://metku.net/~pesu/artikkelit/pco1.html

Voisitpa hyvinkin olla raskaana. Täti kaartaa (tai toivottavasti on kaartamatta) kun oviksesta on 12-16 päivää.

Jos sulla ovis oli 2 viikkoa sitten, testin pitäisi (todennäköisesti) näyttää jo, jos olisit raskaana. Itelläkin rinnat kipeytyy viikko ennen tätiä ja lämmöt on koholla laskeakseen sinä päivänä kun täti saapuu.

Kovasti plussaonnea sullekin!

K.

Vierailija
4/5 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvistä vastauksista.Kävin lukemassa tuon sivuston,siinä olikin melkein samat asiat mitkä gyne mulle kertoi.

Täytyy varmaan vielä odotella jonkun aikaan, ennen kuin testaan..turhaan taas sitten petyn negaan.

Tosin mulla on kyllä pari kertaa ennenkin ollut rinnat kipeet ja lämmön nousua ennen kuin täti on tullut vierailulle..joten tää on kyllä nyt taas yhtä arvailua..täytyy vaan yrittää olla stressaamatta koko asiaa.

paljon plussia myös muille kuumeilijoille =)

Vierailija
5/5 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas ylöspäin...jos vaikka tulis hyviä neuvoja vielä..