Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheltä joululahjaksi kodinkone?

05.12.2016 |

Mitä tykkäisitte, jos saisitte joululahjaksi leivänpaahtimen?
Mieheni nimittäin myönsi ostaneensa sellaisen minulle joululahjaksi juuri kun olin ostamassa uutta rikkinäisen tilalle.
Olen ehkä hieman pettynyt, sillä jos mieheni yhtään tuntee minut, hänen kuuluisi tietää et tykkään enemmän henkilökohtaisesta ja harkitusta lahjasta. Itse olen hänelle aina ostanut jotain, mikä on ollut hänelle henkilökohtaista ja kaunista, mistä hän on pitänyt ja ollut suuresti otettu ja toivonut.

En tiedä, pitäisikö minun ostaa hänelle friteerauskeitin, kerta kun on aikoinaan puhunut haluavansa meille kotiin sellaisen :D

Mejrami

Kommentit (10)

1/10 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva lahja! Minä sain viime jouluna lahjaksi tarjoussuklaa konvehtirasian ja 3 x 4 litran packin autonpesunestettä. Ihan nappilahja ja tuli tarpeeseen. Tänä jouluna ostin vaimolle erään 170 euron arvoisen esineen ja Espanjan 6 päivän reissun. 

2/10 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvipaketti on hyvä lahja. Jos sen saa niin on ollut kiltti.Tai teetä.

Astianpesuaine on jo ilkeilyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/10 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni aina joulun alla valittelee, että kuinka kova työ on keksiä minulle lahja. Minä sanon, että toivon uutta yöpaitaa ja pörrösukia - mutta eihän niitä voi ostaa! Olen sitten saanut rikkaimuria ja paitojen viikkauslaitetta. Minä en siihenkään ole koskenut, mies sillä on kaappiinsa viikannut paitoja.

Viime jouluna sain sellaisen klassisen näköisen popcornkoneen. Pari kertaa mies teki sillä poppareita. Ei meillä poppareita syö muut kuin lapsi ja hänkin tekee popcorninsa mikrossa.

4/10 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ymmärrä miksei voi ostaa toiselle mieleistä lahjaa, tai niin minä ainakin yritän antamisenilosta hankkia muille heille mieleisiä asioita.

Mejrami

5/10 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tykkäisi. Vähän sama, kun ostaisi uuden jääkaapin joululahjaksi rikkoutuneen tilalle. Kiva lahja, kun se olisi muutenkin ostettu ja koko perhe sitä käyttää. Tai ostaisi raskaana olevalle vaimolle vauvan vaatteita, jippii...

Itse asiassa en edes kaipaa mitään lahjoja, kun en oikeastaan tarvitse mitään. Jouluna sen sitten näkee, onko mies keksinyt jotain. Itselläni on ideat ihan kadoksissa, kun ei ole varaa ostaa miehelle hyvää rannekelloa, josta hän on haaveillut jo pitkään.

Vierailija
6/10 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäisi, ihan parista syystä.

1) syön leipää melko harvoin

2) kodinkoneet ovat enemmän koko perheen juttu. Mikä meteli tulisikaan kun kieltäisin ketään muuta käyttämästä vaikka sitten sitä leivänpaahdinta.

Onneksi oma mieheni on tajunnut sen, että kuuntelee vähän minuakin toiveissa. Yhtenä vuonna haaveilin hiustensuoristajasta ja mies oli ostanut sellaisen lahjaksi. Viime vuonna totesin että aamutakki ja pörrösukat olisivat ihan huippujuttu ja sellaiset löytyivät myös paketista.

7/10 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin! Toivoisin joululahjaksi tuota Lidlissä myytävää sähkövatkainsettiä. Ja sen lisäksi toivoisin  Resolain Scalp Tonic  -hiuspohjan hoitonestettä ja halpiskaupassa myytävää tangle teezerin kaltaista hiusharjaa. Sekä kunnollista paistinpannua. Tosin en kehtaa näitä toiveita miesystävälleni mainita, joten pitänee itse ostaa. 

Vierailija
8/10 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivon ja saan mieheltä joka vuosi joko joulu- tai synttärilahjaksi jonkun pannun, veitsen tai muun keittiövälineen.

Ja juurikin syystä, että rakastan ruoanlaittoa, mutten itse raahi laittaa satoja euroja johonkin paistinpannuun tai veitsisarjaan.

Olen onnellinen, mies on helpottunut ja suku on pöyristynyt..=) 

Vierailija
9/10 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut ruuanlaitosta tykkäävälle miehelleni mm. valurautapannun. Hän on siitä ikionnellinen, eikä sitä muuten saa muut käyttää. Mies voisi hyvinkin tykätä friteerauskeittimestä. 

Vierailija
10/10 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu koneesta. Leivänpaahdin tai joku friteerauskeitin ois todella turhia, mutta tarpeellinen käy. Mulle kelpais vaikka tasokas paistinpannu, en halua koruja, yöpaitoja, tms. henkilökohtaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme