Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina vaan naama kuivan näköinen

Vierailija
05.12.2016 |

Sama mitä rasvaa tai kosteusvoidetta naamaan laittaa niin kun pistää meikkivoiteen niin naama rutikuivan näköinen ja hilseilee... En oo löytäny yhtääkään meikkivoidetta jonka kanssa tätä ei tapahtuis. Poikkeuksena lunenen hydra drops meikkivoide mutta se on niin kevyttä ettei peitä mitään eli aivan turha.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravitsemus kuntoon! Ihokin hyötyy vitamiineista ja siitä että nautit päivän mittaan tarpeeksi nestettä, ei kosteusvoiteet tuohon auta. Koita lisäksi suolavesipesua naamaan ja pyri nukkumaan riittävästi. Taikakeinoja tuohon ei ole.

Vierailija
2/6 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravinto ja vedenjuonti on kunnossa. Ihoni ei hilseile tai näytä kuivalta kun olen ilman meikkivoidetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihonhoitorutiinisi varmasti ihotyypillesi sopiva? Ihosi saattaa silti olla kosteuden tarpeessa vaikkei se meikittömänä siltä tuntuisikaan. Kun levität meikkivoiteen kuivalle iholle, se imaisee voiteesta kaiken kosteuden. Meikki näyttää liejuiselta, ei levity tasaisesti ja hilseilee. Vika ei siis välttämättä ole meikisässi vaan ihon puhdistus- ja kosteutus tuotteissa.

Olin ennen hyvin vastahakoinen ihon kosteuttamisen suhteen. Ymmärsin kyllä kosteusvoiteen merkityksen, mutta oletin, että minun kasvoilleni ei kaikenmaailman ylirasvaiset tökötit seerumeista yövoiteisiin sovi.

Koin kuitenkin melkoisen mullistuksen meikkirintamalla, kun vaihdoin tuotteet kuivan ihon tuotteisiin. Käytin ennen rasvaisen ihon tuotteita lievän aknen takia. Sain avun akneen, mutta en kuitenkaan muuttanut ihonhoitorutiiniani. Iho tuntui edelleen jopa rasvaiselta paikka paikoin enkä missään nimessä kokenut sen olevan kuiva?? Meikkivoiteen levitys oli homma helvetistä. Olin kolunnut lähes kaikki budjettiini sopivat markettien meikkivoiteet läpi eikä mikään tuntunut sopivalta. Meikkivoiteen levityksen jälkeen näytin melkein typerämmältä kuin ilman meikkiä juuri tuon hilseilyn ja epätasaisuuden takia. Ärsytti lujaa myös siitä syystä, että olin odottanut aknen häviämistä. Sepä sitten ei ollutkaan ainut ongelmani. Ymmärsin kuitenkin virheeni: hankasin naamaani joka ilta liian rajuilla pesuaineilla ja kosteutin rasvoilla jotka oikeastaan vain kuivattivat lisää.

Kun vaihdoin tuotteet kuivalle iholle sopiviksi, aloin huomata jo muutamassa päivässä meikkaamisen olevan miellyttävämpää. Mikäli tuotteesi ovat jo kuivalle tai herkälle iholle suunnattuja, kokeile esim. apteekista jotain vielä kosteuttavampaa voidetta. Yöksi kannattaa valita extra ravitseva voide ja seerumeilla saa mukavaa lisäpotkua ja pientä ylellisyyttä ihonhoitoon.

Myös kuorinta ja kosteuttavat naamiot tekevät paljon.

En itse ole mikään kalliiden ylellisyyksien uhri vaan ihan edulliset markettien ja apteekkien tuotteet käytössä.

Suosittelen kaikille Lidlin Cien tuoteperheeseen kuuluvia kasvovoiteita!

Vierailija
4/6 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteusvoiteiden sijaan öljyt/öljyseokset saattaisivat sopia paremmin. Kannattaa kokeilla.

Varsinkin näin talvella iho tarvitsee kaiken mahdollisen avun.

Vierailija
5/6 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun iho on ollut ihan samanlainen, luulen että kuivuminen osittain johtuu näin talviaikaan rajuista lämpötilan muutoksista kun ulkona on pakkasta ja sisällä taas tosi kuiva ilma. Välillä on saanut jopa repiä kuivia "palasia" naamasta...

Mulla on auttanut jonkin verran se, että lisäsin vedenjuontia (väh. 2l päivä) ja aloin syödä enemmän kasviöljyjä. Vaihdoin tuotteet kosteuttaviin (mielellään luonnonkosmetiikkaa) ja jätin sekaiholle suunnatut tuotteet pois, koska tuntui että ne vaan kiristi ihoa jokaisen käyttökerran jälkeen. Oon välillä pessyt kasvot myös ilman vettä, puhdistusmaitoa vaan vanulappuun ja sillä pyyhin kasvot ja viimeistely kasvovedellä.

Osta lisäksi mahdollisimman kosteuttava kasvovoide ja anna sen imeytyä kunnolla ennen meikin levitystä. Hanki hyvin nestemäinen meikkivoide (Lancomella hyviä) ja jätä puuterin käyttö minimiin.

Toivottavasti näistä on jotain apuja :)

Vierailija
6/6 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

♪♪♪♪ ....tule naama kultainen!♪♪♪♪♪

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan