Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde-lapset-ihastuminen toiseen

Vierailija
05.12.2016 |

Mitä kokemuksia teillä on? Mulla tää tilanne, lapsia on ja pitkäaikainen aviomies. Ollaan miehen kanssa kyllä hyvä pari, toki välillä vaikeampia kausia kun ei kaikki ajatukset aina kohtaa. Mutta hän on hyvä isä ja mies. Vuosia ollut kuitenkin hyvin tasaista pikkulapsiarkea.

Tapasin miehen, en ole tällaista ihastumista ikinä kokenut kehenkään kanssa näin nopeasti. Käytönnössä ihastuin heti tavatessa. Nyt en pysty muuta ajatella vaikka yritän kovasti pitää ajatukset kotona. Mies tuntuu myös kiinnostuneelta mutta hän on siis myös parisuhteessa ja hänelläkin lapsia.. joten selvää on, että näistä tunteista pitää päästä eroon. Mutta miten?

En voi olla näkemättä miestä, tehdään yhdessä töitä.. päivittäin näen häntä käytännössä koko työpäivän.. mitä mä teen 😫

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go girl!

Vierailija
2/17 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotat miehellesi avointa suhdetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotat miehellesi avointa suhdetta?

Mies heittäis pihalle pelkästään ehdotuksesta

Ap

Vierailija
4/17 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdat ihastuksen. Ajan kanssa.

Vierailija
5/17 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele järjellä etkä tunteella,sinulla ei ole oikeutta rikkoa sinun eikä ihastuksesi perheitä sinun himojen takia!saatanan itsekästä ajattelua äidiltä

Vierailija
6/17 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele järjellä etkä tunteella,sinulla ei ole oikeutta rikkoa sinun eikä ihastuksesi perheitä sinun himojen takia!saatanan itsekästä ajattelua äidiltä

Tässähän sitä juuri yritetään ajatella järjellä eikä tunteella. Siksi pyysin kokemuksia jos täällä on muita saman kokeneita.. miten mä saan nää tunteet muuttumaan? 😞

Vierailija
7/17 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan kanssa menee ohi.

Vierailija
8/17 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan kanssa menee ohi. Välttele ihastustasi minkä voit. Ja  oman miehen kanssa teet kaikkea  kivaa yhdessä, vaikka kuinka ajatus yrittäisi karkailla. 

Jonkun vuoden päästä olet itseesi tyytyväinen! Ainakin minä olin. En kertonut kenellekään, en edes parhaalle ystävälleni. Kenenkään ei tarvitse tietää, mitä päässäni silloin liikkui. 

Vierailija
9/17 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita suhde, mies eroaa, sinä mietit ja tulet raskaaksi vieraalle miehelle. Elämäsi on sekaisin ja teetpä mitä tahansa niin tässä kohtaa kaikki on pilalla.

Näin minä tein. En varsinaisesti suosittele samaa.

Vierailija
10/17 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajan kanssa menee ohi.

Juuri näin. Välillä ottaa päähän, mutta menee se.

Itse tajusin juuri viime viikolla, että 4v kestänyt itsepintainen ihastukseni yhteyistökumppaniini on ohi. Ei mitään tunteita enää. Kesti kauemmin kuin kuvittelin. Olin 100% valmis vaikka sivusuhteeseen, mutta vastapuoli, luojankiitos, piti "jäät hatussa" vaikka tunteita oli molemmin puolin ja aika lähellä katastrofia jo käytiin. Nyt jatketaan hyvässä hengessä kavereina ja erittäin luottamuksellisin välein.

Kyllä se siitä.

Vierailija
11/17 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastus menee ohi. Et usko sitä kun sanon, mutta niin se on.

Oma parisuhteeni on pilalla ihan pelkästään miehen ihastumisen takia. Hän ei pettänyt fyysisesti missään vaiheessa, mutta teki juttuja selkäni takana. Itse olen myös ihastunut parisuhteen aikana, eikä sekään todellakaan vienyt liittoa eteenpäin.

Voin kertoa, että ihastuminen - jos sen vie tarpeeeksi pitkälle - voi rikkoa jotain kaunista sinun ja miehesi välillä. Myöhemmin asioita on vaikea saada enää korjatuksi, eikä parisuhde palaa koskaan ennalleen.

Ihastuminen voi kertoa jostain omista hnekilökohtaisista tarpeista tai siitä, ettet välttämättä saa tarpeeksi huomiota. Suosittelen, että puhutte miehenne kanssa parisuhteen tilastanne ja mietitte, mikä siinä on vialla. Älä kuitenkaan kerro ihastuksesta, se satuttaisi vaan turhaan.

Ja vielä kerran: ihastuminen menee ohi. Et ole ihastunut oikeasti siihen ihmiseeen, vaan illusioon siitä, mitä ihastuksen kohteesi mieelstäsi edustaa.

Vierailija
12/17 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sama täällä... pahinta on, että vaikeuksia keskittyä töihin kun toinen on niin miehekäs ja vetävä. Se rykiminen saa ajatukset harhailemaan, on niin seksikästä. Tekisi vaan mieli vetää tyyppi sivuun ja suudella kiihkeästi, tai mielummin vaatteet veks.

Mutta. Järki voittaa. Miestäni en ala pettämään, yritän asennoitua, että pitkään liittoon kuuluu myös tällaiset tilapäiset tunteet. Kyllä ne miehetkin tuntevat vetoa seksikkäisiin naisiin. Eri asia on sitten, ottaako vastuun tilanteista ja tunteista.

Ei tämä mitään vakavaa ole, ajattelen vaan että kyllä me naisetkin saadaan ja voidaan tuntea vetoa miehiin, ihmisiä tässä kaikki ollaan.

Vierailija
13/17 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajan kanssa menee ohi. Välttele ihastustasi minkä voit. Ja  oman miehen kanssa teet kaikkea  kivaa yhdessä, vaikka kuinka ajatus yrittäisi karkailla. 

Jonkun vuoden päästä olet itseesi tyytyväinen! Ainakin minä olin. En kertonut kenellekään, en edes parhaalle ystävälleni. Kenenkään ei tarvitse tietää, mitä päässäni silloin liikkui. 

Mä en ainakaan ole ihan tyytyväinen. Koen jääneeni jostain tärkeästä ja arvoisestani kokemuksesta paitsi. Lapsille tää varmaan tietty on kivempaa, kuin se, että mua ois rakastettu.

Vierailija
14/17 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastus menee ohi. Et usko sitä kun sanon, mutta niin se on.

Oma parisuhteeni on pilalla ihan pelkästään miehen ihastumisen takia. Hän ei pettänyt fyysisesti missään vaiheessa, mutta teki juttuja selkäni takana. Itse olen myös ihastunut parisuhteen aikana, eikä sekään todellakaan vienyt liittoa eteenpäin.

Voin kertoa, että ihastuminen - jos sen vie tarpeeeksi pitkälle - voi rikkoa jotain kaunista sinun ja miehesi välillä. Myöhemmin asioita on vaikea saada enää korjatuksi, eikä parisuhde palaa koskaan ennalleen.

Ihastuminen voi kertoa jostain omista hnekilökohtaisista tarpeista tai siitä, ettet välttämättä saa tarpeeksi huomiota. Suosittelen, että puhutte miehenne kanssa parisuhteen tilastanne ja mietitte, mikä siinä on vialla. Älä kuitenkaan kerro ihastuksesta, se satuttaisi vaan turhaan.

Ja vielä kerran: ihastuminen menee ohi. Et ole ihastunut oikeasti siihen ihmiseeen, vaan illusioon siitä, mitä ihastuksen kohteesi mieelstäsi edustaa.

Näinhän se varmaan on, enhän mä vielä edes tunne miestä juurikaan.. tähän asti se kuvitelma hänestä vain on niin täydellinen, että se saa mut sekoamaan.

Avioliitossani on aina ollut se ongelma, että kaipaisin enemmän läheisyyttä ja arkisia huomionosoituksia/kosketuksia. Tästä on puhuttu moneen kertaan ja mies aina keskustelun jälkeen hetkeksi petraa mutta taas parin viikon päästä se on tätä samaa.. kosketaan toisiimme vain kun mies haluaa seksiä.. intohimo on hukkunut alkuhuuman jälkeen johonkin..

Nyt sitä miettii mitä jos tän miehen kanssa saisin sellaisen suhteen mitä olen aina kaivannut. Tätä tunnetta en ole vuosiin tuntenut. Mutta haavekuvaahan tämä vain on..

Vierailija
15/17 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan ole ihan tyytyväinen. Koen jääneeni jostain tärkeästä ja arvoisestani kokemuksesta paitsi. Lapsille tää varmaan tietty on kivempaa, kuin se, että mua ois rakastettu.

No tämä on munkin kauhukuvana.. että oltais oltu toisillemme oikeat ja menetän mahdollisuuden siihen

Sanon nyt vain tässä kaikkia ajatuksia ääneen, en ole pettämässä miestäni.. mutta jos saisin näin ajatuksia selvennettyä..

Vierailija
16/17 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tänään linjoilla lisää kokemuksia?

Ap

Vierailija
17/17 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän