Huppareihin pukeutuva nainen?
Ja onko naiselle sallittua pitää lippistä ja huppua siinä päällä?
Kommentit (21)
Teinimäistä. Kyllä ehdottomasti 👎 jos 30-vuotias nainen käyttää hupparia TAI collegehousuja julkisilla paikoilla. 😷
Naisille on sallittua pitää ihan mitä vaatteita haluaa meidän yhteiskunnassa, kiitos feminismin. Ja miehelle myös.
Täällä yksi. Koodari, 42 v, DI. Ei voisi vähempää kiinnostaa mikä joidenkin muiden mielestä on naisille "sallittua". Nytkin päällä superdryn huppari.
Kerran joku teini huusi minulle "sä näytät melkein pojalta mut sä et oo muuta kun yks v*tun lesbo".
Eikö burkhankin voisi korvata hupparilla?
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi. Koodari, 42 v, DI. Ei voisi vähempää kiinnostaa mikä joidenkin muiden mielestä on naisille "sallittua". Nytkin päällä superdryn huppari.
Onko sulle jääny Päivölästä toi pukeutumistyyli? Meidän tyttö pukeutui ihan citytyyliin ennen Päivölää ja sitten ne mekot ja farkut vaihtui huppareihin ja lökäpöksyihin. Pelottaa, et jos se ei enää palaakaan entiselleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulle jääny Päivölästä toi pukeutumistyyli? Meidän tyttö pukeutui ihan citytyyliin ennen Päivölää ja sitten ne mekot ja farkut vaihtui huppareihin ja lökäpöksyihin. Pelottaa, et jos se ei enää palaakaan entiselleen?
Päivölä? En oo kuullutkaan.
Mutta joo, sille tytölle voi käydä jopa yhtä "kauheasti" kuin mulle, eli se ei muutenkaan välitä olla viehättävä kenenkään silmissä ja jättäytyy tietoisesti miehettömäksi ja lapsettomaksi ;)
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivölä? En oo kuullutkaan.
Mutta joo, sille tytölle voi käydä jopa yhtä "kauheasti" kuin mulle, eli se ei muutenkaan välitä olla viehättävä kenenkään silmissä ja jättäytyy tietoisesti miehettömäksi ja lapsettomaksi ;)
Ällötät mua. Onneks en tunne sua.
Vierailija kirjoitti:
Jos tahtoo näyttää tyhmältä
Kommentoija melkoisesti oikoo.
Töissä käytän aika paljon hupparia. Liikun paljon. Hyvä vaate.
En ole tyhmä enkä kyllä näytä tyhmältä.
Tyhmältä näyttäisin siellä jakkupuvussa. Oikein tyhmältä.
Todellakin pidän huppareita kun siltä tuntuu :DD Ja lippiksiä! Vaikka hupun alla haha.
Kuka sitä aina jaksaa olla mekossa ja korkkareissa... Itse pidän siitä, että tyyli vaihtuu mielialan ja päivän olotilan mukaan.
Ulkomailla yksin matkustaessa olen pitänyt sellaisia hiphop-vaatteita että miehet ei lähde seuraamaan. Se toimii hyvin, koska niinä päivinä kun on ollut mekko ja huulipunaa niin aina joku on tullut häiriköimään.
Jos puhut sellaisesta räppärin lippiksestä, niin sopii kauniille nuorille naisille erittäin hyvin. Jostain syystä tuollainen pukeutuminen on mielestäni erittäin seksikästä.
Tuollaisessa pukeutumisessa on kuitenkin olennaisen tärkeää, että vaatteet ja hiukset ovat puhtaat, koska jättää helposti likaisen vaikutelman. Samoin housujen tulee olla sitten kireät ja naiselliset. Sellaise lököttävät housut eivät sytytä yhtään. On myös selvää, että tällainen pukeutuminen ei sovellu joka tilanteeseen, vaan sopii esimerkiksi puistossa oleskeluun, festareille yms. Eli tämän ei tulisi olla naisen ainoa tyyli.
Vanhempien naisten kannattaa ehkä jo siirtyä seuraavaan tyyliin.
Kyllä mää ainakin käytän huppareita, lippiksiä ja reisitaskuhousuja, vaikka tällainen kohta nelikymppinen nainen olenkin. Hametta tai korkkareita en käytä juuri koskaan, on niin epämukavia päällä.
Ei mua oikeastaan kiinnosta, olenko epäviehättävä jonkun silmissä vai en, mulle mukavuus ja liikkumaan pystyminen on tärkeintä. Mies löytyy kuitenkin, mutta eipä sekään mikään elämäntarkoitus ole, viihtyisin hyvin myös sinkkuna, satuttiin vaan aikanaan kohtaamaan ja rakastumaan.
Mitä väliä jos näyttää alasti hyvältä.
t.M
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä jos näyttää alasti hyvältä.
t.M
No nyt tuli oikean miehen mielipide.
t. 50 vee hupparimamma
Hupparin päällä lippistä ja huppua ?