Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Outojen asiakaspalvelujen side off - mitä outoa tai mitä mokia olette itse tehneet asiakaspalvelussa?

Vierailija
05.12.2016 |

Aloitan. Annoin kerran oman henkilökohtaisen puhelinnumeroni, kun piti antaa pomon numero. Soitin sitten perään ja korjasin. Mulla on varmasti muitakin, mutta tämä oli ihan äskettäin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luvannut Asiakkaalle jotain mitä mitä ei sitten ookkaan. Saattoi vielä äsken olla vaan ei enää ja sitten saakin alkaa improvisoimaan, että mitäs nyt...

Vastannut asiakkaalle eri kielellä, kun mitä hän itse puhui ja tajunnut toisen hölmistyneestä ilmeestä, että jotain meni pieleen...

Vierailija
2/2 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen väsyneenä nauranut päin asiakkaan naamaa kun olin kassalla. En nauranut asiakkaalle vaan siinä aikaisemmin pyöri mielessä joku todella hauska juttu, jolle tirskahtelin kuuluvasti yksin ollessani. Asiakas tuli kassalle ja yritin pitää pokerinaaman, mutta silti: "Heiphahahahaaa anteeksi hahahaha!". Asiakas näytti loukkaantuneelta joten yritin kertoa että en naura hänelle: "anteeksi kauheasti hahaha en mä teille naura hahaha" ja yritin kamalasti pitää pokerinaamaa mutta huonoin tuloksin, näytti varmaan siltä että virnuilin  v*ttumaisesti... Rupesin skannaamaan tuotteita ja tirskahtelin vaikka purin poskea niin että veri maistui suussa. "Mhmhmhaha kaksitoista ja kymmenen kiitos hihih". Jäi kyllä paha mieli tuosta, joten seuraavan kerran kun näin asiakkaan kaupassa niin menin pahoittelemaan asiaa, tällä kertaa onneksi ilman nauramista.

Ja toinen: kun olin teini olin postilla töissä tiskin takana. Mulle ei kerrottu mitään "sisäpiirin infoa" postin tavoista eikä mua perehdytetty ollenkaan useista pyynnöistä huolimatta eikä opetettu miten ne koneet toimii vaan piti itse päätellä. Tästä johtuen tein paljon mokia ja useat asiakkaat joutuivat maksamaan liian paljon tai liian vähän paketeistaan ja kirjeistään. Joku tulikin valittamaan että olin pyytänyt aivan liian paljon rahaa kotimaan paketista, mutta työkaveri ei auttanut ollenkaan kun pyysin, enkä osannut korjata sitä, joten selittelin asiakkaalle korvat punaisina että se on uudistus ja hinta on oikea. Useat paketit ja kirjeet laitoin menemään väärillä lappusilla ja merkeillä... mitenköhän löysivät perille. Pahoittelen asiaa, myöhemmin meni paljon paremmin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla