Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies käy useammin kaupassa, mutta ostaa usein kalliimpia ruokia ja haluaa minun maksavan puolet ostoksista.

Vierailija
05.12.2016 |

Olenko minä kohtuuton, kun en halua maksaa puolta ruuasta? Mies käy tällä hetkellä enemmän kaupassa, koska on enemmän kotona (kolme kertaa viikossa koulua) ja minä käyn töissä ja 3h kestävät työmatkat. Tulot ovat samaaluokkaa, mies oli koulun ohella/kesällä töissä ja itse jään taas työttömäksi kuukauden päästä. Mies tykkää tuhlata hyviin ruokiin, kun itse pihimpänä haluaisin tehdä halvempia ruokia. Mies myös tykkää hemmotella itseään ravintolareissuilla, itse pihimpänä en ole lähtenyt mukaan kalliimpiin ravintoloihin. Mies perustelee rahantuhlauksen ruokaan sillä, ettei tuhlata rahaa muuhun turhaan vaikka päihteisiin.

Ollaan toki keskusteltu asiasta, mutta ei päästä puusta pitkälle. Tiedän kyllä, että vika löytyy todennäköisesti musta itsestäni ja pitäisi vaan maksaa, koska hän vielä tekee useimmiin ruokaa. Tod.näk asiat muuttuvat kun jään työttömäksi ja itselläni on aikaa käydä enemmän kaupassa ja tehdä ruokaa. Ehkä sitten ostetaan halvempia ruokia, kun rahatilannekki on toinen.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän