Minkä korun haluaisit?
Jos saisit valita korun itsellesi, minkä valitsisit? Tai jos olisit pakotettu valitsemaan ja kantamaan korua.
Kommentit (15)
No vaikka mitä! Eternity-timanttirivisormus, barokkihelmi korvakorut, kultainen sormus jossa keskellä Smaragdi. Näin alkuun
aurinkoleijona kaulakoru.
halikon kääty kaulakoru.
Cartierin love rannekorun tilanteilla ja tiffanyn iso timanttisormus
Jos saa vain yhden valita, olisi se kultainen rannerengas. Sellainen paksu ja kestävä. Nuo Kalevalan käädyt ym. on kauniita.
Olen etsiskellyt isoja kivihelmiä. Jos tulee vastaan niin ostan.
Ehkä joku arvokas design-sormus. Kultaa ja jalokiviä, ei modernia tyyliä. Varmaankin joku sormus keski-Euroopasta.
Uuden kalevalan äiti lapsi korun ja paksun ketjun kultaisena,mies osti 10v sitten ja kaulakoru katkesi kesällä ja hela hukkui :(
Vierailija kirjoitti:
Klitoriskorun.
kuulostaa hieman kivuliaalta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klitoriskorun.
Miksi se olisi millään tavalla kivulias? Aika monella naisella noita on. Oon kuullu, että itseasiassa lisää nautintoa tietyissä tilanteissa... ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klitoriskorun.
Miksi se olisi millään tavalla kivulias? Aika monella naisella noita on. Oon kuullu, että itseasiassa lisää nautintoa tietyissä tilanteissa... ;)
on vissiin suosittu lesbojen keskuudessa,stimuloi vissin paremmin nautintokokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klitoriskorun.
on vissiin suosittu lesbojen keskuudessa,stimuloi vissin paremmin nautintokokemusta.
No, ihan hetero oon, vaikka oonkin vähän kinky ;)
Sormuksen vasempaan nimettömään. Ei kultaa eikä hopeaa, ei timantteja eikä muitakaan jalokiviä. Uskoisin löytyvän miesten mallistosta. Sorry mammat!
Nämä korvakorut. Voisin ottaa myös kaulakorun. Täytän pyöreitä vuosia ensi kevään ja olen jo aloittanut prosessin näiden saamiseksi lahjaksi mieheltä.
Kauniit timanttikovikset!