"uskaltaisko" matkustaa USA:han kun on kokematon matkaaja?
Pärjääkö siellä suuressa maailmassa? Eniten jännittää miten selviytyä kentältä hotelliin jne .
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt kaikissa asutuissa maanosissa vaan en Pohjois-Amerikassa. Afrikassa olen reissaillut paljonkin. Mutta Jenkkilään en uskalla mennä.
Mika pelottaa? Olen asunut taalla 40+ vuotta enka ole tullut minkaanlaisen rikoksen kohteeksi. Ystavallisia, avuliaita ihmisia.
Uskalsin äkkilähdöllä muuttaa sinne noin seitsemäksi kuukaudeksi ja en ole mikään kauhean kokenut matkustelija ollut... eli joo :D
Pin kirjoitti:
Uskalsin äkkilähdöllä muuttaa sinne noin seitsemäksi kuukaudeksi ja en ole mikään kauhean kokenut matkustelija ollut... eli joo :D
No totta kai sä muutat Jenkkeihin 7 kuukaudeksi ESTAlla.... lol :D
Vierailija kirjoitti:
Alueen turvallisuuden näkee missä tahansa maassa katsomassa ihmisten väriä. Mitä valkoisempaa on sitä turvallisempi alue.
Jos tuota ohjetta noudattaa, niin New Yorkin loma menee kyllä hotellihuoneessa istuen. Tai oikeastaan lentokentällä, sillä ei sieltä pääse edes hotelliin, jos muunvärisistä ihmisistä tekee itselleen ongelman.
Vierailija kirjoitti:
Itse mietin ihan samaa. New york suunnitelmissa keväällä yksin ja jännittää pärjäänkö. Juurikin matkat kentältä majoitukseen ja liikkuminen kaupungissa mietityttää, mutta uskon että pärjää. Olen tosin Euroopassa reissannut yksin ja hyvin mennyt.
JFK:lta pääsee AirTrainillä metroasemalle, josta taas pääsee metrolla Manhattanille. Siellä on taas helppo liikkua metrolla.
Olen käynyt kaikissa asutuissa maanosissa vaan en Pohjois-Amerikassa. Afrikassa olen reissaillut paljonkin. Mutta Jenkkilään en uskalla mennä.