Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko kateelliset ihmiset mustasukkaisempia kuin muut?

Vierailija
05.12.2016 |

Onko näillä yhteys?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisuushan on sitä, että haluaa jotain mitä toisellakin on ja tähän haluun linkittyy negatiivisia tunteita. Tällaiselle ihmiselle omaisuus, sosiaalinen status ja muu vastaava on tärkeää. Tällöin heille on myös tärkeää, että se mikä on heidän on nimenomaan vain heidän, koska se nostaa heidän arvoaan. Jos haluat pitää kumppanin tiukasti itselläsi, niin olet todennäköisesti mustasukkainen ihminen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kateellinen ja liiankin mustasukkainen. Siksi halusinkin tietää onko näillä yhteys. Olen kyllä ollut aika varma tätä pohdittuani, että yhteys löytyy.

Ap

Vierailija
4/6 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä mainita että en ole mitenkään ihmisrakas joten jos kumppanini jonka omistan (kyllä, omistan, tämä käy omalle miehelleni ja hän haluaa kokea omistavansa minut) tykkäisi muista ja antaisi sellaisille huomiota joille en itsekään antaisi, olisin todella vihainen. Eli mustasukkainen. Alapeukuttakaa vaan, mutta ainakin olen rehellinen.

Ap

Vierailija
5/6 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ollakkin,taustalla on uskoakseni se ettei ole tyytyväinen itseensä ja on epävarma,mieheni on mustasukkainen ja sanoi sen johtuvan omasta epävarmuudestaan

Vierailija
6/6 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kateellinen olematta mustasukkainen ja toisinpäin. Mutta kyllähän näiden välillä monesti on myös yhteys. Oma epävarmuus ja huono itsetuto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä