Saaran finaalipaikka suuressa vaarassa
http://m.mtv.fi/viihde/ohjelmat/x-factor-uk/uutiset/artikkeli/onko-saar…
Tätä olen pelännyt. Jos Suomesta tulleet äänet ovat vaikuttaneet äänestystulokseen niin paljon että Saara joudutaan poistamaan kisasta ja Emily otetaan takaisin. Juuri kun olin niin iloinen eilen että hän pääsi jatkoon ja britit ovat alkaneet tykkämään hänestä. Taitaa olla valetta koko väite kun suomalaiset äänestää.
Kommentit (13)
Itsekin olen miettinyt samaa, taitaa Saara menestyä vain suomalaisten äänien avulla.
Höpöhöpö, ei ne enää Saaraa sieltä pihalle potki. Ei kannattaisi antaa noiden otsikoiden pelotella, jos on noin herkkäuskoinen ihminen. Ne on tarkoitettu dramaattiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö, ei ne enää Saaraa sieltä pihalle potki. Ei kannattaisi antaa noiden otsikoiden pelotella, jos on noin herkkäuskoinen ihminen. Ne on tarkoitettu dramaattiseksi.
Britanniassakin on levinnyt tuo uutinen ja aikamoinen skandaali on jo. Sattaa aivan hyvin tulla lähtö Saaralle.
Juuri nyt ei vaan ole hyvä hetki olla Briteissa ulkomaalaisena. Ei edes pohjoismaisena. Ja se näkyy.
Jos tuohon ryhdytään niin sitten pitäisi myös muiden kilpailijoiden ulkomailta tulleet äänet laskea uudelleen jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Britanniassakin on levinnyt tuo uutinen ja aikamoinen skandaali on jo. Sattaa aivan hyvin tulla lähtö Saaralle.
Pari paikallista roskalehteä on tästä siellä tehnyt "skandaalin", ketään muuta ei edes kiinnosta.
No älkää nyt viitsikö jauhaa paskaa, vanha juttu ja ohjelman tuottajat totesivat, että mitään viitteitä väärinkäytöksistä ei löytynyt. Seuraavat kuulemma edelleen tilannetta, mutta aika vaikeapa noita on todentaa. Jos ääniä annetaan 2 miljoonaa ja parisataa suomalaista fanaatikkoa keksii keinon äänestää ulkomailta, niin eipä sillä kovin isoa merkitystä ole lopputuloksen kannalta. Itse olen fanittanut Saaraa alusta asti ja kannustanut häntä, mutta en ole jaksanut vaivautua kikkailemaan minkään äänestysten kanssa. Antaa brittien päättää itse lopputulos.
Ulkomailta käsin äänestäminen ei ole niin yksinkertaista kuin annetaan ymmärtää. Vaikea kuvitella että keskivertokatsoja lähtisi siihen touhuun. Semifinaalissa oli annettu kaksi miljoonaa ääntä. En millään jaksa uskoa että Suomesta tulleet äänet olisivat vaikuttaneet millään tavalla ratkaisevasti. Niin kauan kun porsaanreikä on olemassa niin sitä käytetään, kyllä muutkin kilpailijat saavat ääniä ulkomailta. Mahdollisuus ulkomailta äänestämiseen on ollut tuotantotiimillä tiedossa jo vuosia, joten on todella falskia väittää että he olisivat vasta tässä vaiheessa yhtäkkiä huolestuneet asiasta.
Lue se juttu. Ei ole vaarassa. Tämäkin on jokavuotinen kohu. Ääniä tuli yhteensä kaksi miljoonaa.
Nimenomaan. Saara ei ole ensimmäinen ulkomainen kilpailija ohjelmassa, tuskin tämä asia tuotannolle on ennenkokematon.
Tuohan ratkeaisi helposti sillä, että finaalissa otettaisiin tuo äänestyssovellus pois käytöstä ja käytössä olisi vain puhelinäänestys. Tuottavuuden kannalta +-0, sillä sovellusäänet ovat ilmaisia.
:D joo o, Suomesta meneekin varmasti todella merkittävä määrä ääniä. Camoon.
0/5