Miksi joillain parikymppisillä on jo ryppyinen osta?
Kommentit (9)
Jotkut pirkot yrittävät saada silmänsä näyttämään suuremmilta teeskentelemällä jatkuvaa hämmästystä, tästä seuraa aikaiset otsarypyt.
Toki osaltaan geneettistä.
Mietin otsa rypyssä että onko tämäkin ketju ikiksen laatima..
Vierailija kirjoitti:
Jotkut pirkot yrittävät saada silmänsä näyttämään suuremmilta teeskentelemällä jatkuvaa hämmästystä, tästä seuraa aikaiset otsarypyt.
Minä teen tätä :D yläluomet ovat niin raskaat että näytän muutoin jatkuvasti vihaiselta, ellen nosta vähäsen kulmiani. Ekat pari ryppyä nähtävissä!
N26
Johtuu geeneistä ja ilmehtimisestä. Joillain on otsarypyt jo lapsena, joillain ei 70-vuotiaanakaan. Itse en saa otsaa ryppyyn vieläkään, vaikka yrittäisin, ikää 45. Posket ja yläluomet sen sijaan roikkuvat hieman. Ottaisin mieluumin otsarypyt ja hoitaisin ne botoxilla pois. Nyt tarvitsen kasvojenkohotuksen muutaman vuoden kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä teen tätä :D yläluomet ovat niin raskaat että näytän muutoin jatkuvasti vihaiselta, ellen nosta vähäsen kulmiani. Ekat pari ryppyä nähtävissä!
N26
Täällä sama! Todella raskaat kulmat ja jos en niitä vähän nosta koko ajan, niin perusilmeeni on "resting bitch face". Otsassa näkyvissä jo pysyvä juonne, ikää 24.
Täällä yksi, jolla on tainnut olla otsarypyt jo lapsena. :D Eipä nuo kovasti ole elämää haitanneet. Lähipiiristäni löytyy toinenkin kurttuotsa.
Mutta lälläslää, mullapa ei kasva kainalokarvoja! Mielelläni toki vaihtaisin rypyt karvoihin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi, jolla on tainnut olla otsarypyt jo lapsena. :D Eipä nuo kovasti ole elämää haitanneet. Lähipiiristäni löytyy toinenkin kurttuotsa.
Mutta lälläslää, mullapa ei kasva kainalokarvoja! Mielelläni toki vaihtaisin rypyt karvoihin.
Jatkan vielä, itseasiassa kasvojen kaventuessa rypyt tuntuvat hieman kadonneen viime vuosien aikana. Olen siis 24.
Johtuu keskittymisestä. Ne yrittää ymmärtää miesten lässytystä. Suurin osa parikymppisistä ei vaivaudu.