En kestä miestäni! Tulen hulluksi!
Miksi ihmeessä olen tehnyt lapsen tuon saamattoman ukon kanssa? Ei saa oikeasti mitään hoidettua. Tienaa vähän. On maailman epävastuullisin jätkä. Kysyy kaikesta minulta, mitään ei osaa itsenäisesti päättää. Kaiken lisäksi petti minua! Miksi minä, hyvin koulutettu ja hyvännäköinen nainen, roikun tuossa lökäpöksyssä? Miksi en osaa irrottaa? Miten saisin itsetuntoni sen verran ylös, että voisin päästää menemään ja aloittaa uuden elämän lapseni kanssa? Antakaa vinkkejä te eronneet naiset! Suurin ongelmani on ehkä yksinolon pelko 😔
Kommentit (21)
Sinunkaltaisesi nainen saa varmasti helposti paremman miehen, yh:nakin. Ainakin pysyy kaikki turhat nahjukset loitolla kuullessaan, että sulla on jo lapsi. Seuloutuu jyvät akanoista. :D
Mutta Mä oikeasti pelkään etten pärjää 😔 Olisi kiva kuulla erotarinoita, jotka ovat meneet hyvin.
Tienaa vähän?
:D
Ei kannattaisi ottaa miestä joka tienaa vähän. Vaan mies joka tienaa paljon.
Niin ja olen "jo" 33-vuotias. Mahtaakohan näin vanhalle löytyä enää miestä? Siitä ei ole kyse, etteikö miehet olisi minusta kiinnostuneita. Saan jatkuvasti huomiota. Kuitenkin mietityttää löytyykö kuitenkaan sitä vakavaa seuraa..
Kyllä sinä pärjäät ihan varmasi. Nyt vain itseäsi niskasta kiinni ja eteenpäin elämässä. Turhaa sinä tuollaista vätystä katselet. Kyllä se itsetunto siitä lähtee nousemaan pikku hiljaa.
Haukut ukkoasi kaikin puolin huonoksi, kehut itseäsi kaikin puolin paremmaksi etkä sitten kuitenkaan toimeennu eroamaan kerta sitä haluat.
Kuka tässä se saamaton olikaan?
Juuri tuollaisten miesten kanssa naiset tekevät lapsia.
Erosin 30+, jäin pienen lapsen kanssa, eksä elämää vaikeuttava mulkku. Pelkäsin eroa ja miten pärjään, mutta elämänlaatu parani kertaheitolla ja hyvin pärjäsin. Vuoden päästä olin jo vakavassa uudessa suhteessa. Että pelko pois vaan. Mieti mitä saat mieheltäsi. Itse sain lähinnä pahaa mieltä ja pelkoa.
Kilttimies. kirjoitti:
Juuri tuollaisten miesten kanssa naiset tekevät lapsia.
Miksi?
Kannattaisi opetella olemaan itsenäinen ennen kuin edes harkitset uutta miestä...
Kumma juttu, kun minun kumppanini ovat aina olleet upeita ihmisiä, ja toiset tapaavat vain luusereita.
Mikäköhän tämän voisi selittää?
No miten opetella olemaan itsenäinen?
Oma äitini erosi isästä joka oli kutakuinkin samaa kaliiperia kun miehesi. Meitä lapsia vain oli neljä.
Neljästä lapsesta huolimatta äitini löysi "elämänkumppaninsa"- ja vuosien jälkeenkin he selvästi rakastavat toisiaan enemmän kuin äitini ja isäni koskaan rakastivat.
Kadut myöhemmin, jos jäät loppuelämäksesi onnettomaan suhteeseen. Pidä silmät auki ja ole avoinna uusille mahdollisuuksille, niin et jää yksin.
hanska kirjoitti:
Kumma juttu, kun minun kumppanini ovat aina olleet upeita ihmisiä, ja toiset tapaavat vain luusereita.
Olet parempi ja hienompi ihminen kuin kukaan. Senhän sä halusit kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Oma äitini erosi isästä joka oli kutakuinkin samaa kaliiperia kun miehesi. Meitä lapsia vain oli neljä.
Neljästä lapsesta huolimatta äitini löysi "elämänkumppaninsa"- ja vuosien jälkeenkin he selvästi rakastavat toisiaan enemmän kuin äitini ja isäni koskaan rakastivat.
Kadut myöhemmin, jos jäät loppuelämäksesi onnettomaan suhteeseen. Pidä silmät auki ja ole avoinna uusille mahdollisuuksille, niin et jää yksin.
Voisin myös lisätä, että isänikin kärsi suhteessa äidin kanssa ja meni uusiin paljon onnellisempiin naimisiin mikä muutti häntä ihmisenä (pääsi eroon vätysmäisyydestään ja laiskuudesta). Oppi myös arvostamaan lapsiaan, kun ei meitä enää päivittäin nähnyt.
hanska kirjoitti:
Olet itse se luuseri?
Ja taas yksi "ei voi erota kun en voi olla yksin"-ääliö!
Hae ensin itsellesi se uusi mies ja eroa sitten.
Teitä on kumminkin kaksi tasavertaista ja päätösvaltaista aikuista perheessä. Oletko huomioinut miestä ja antanut hänelle vastuuta perheessä. Tuntuu hieman siltä että olet ottanut perheen ohjat itsellesi. Siinä tilanteessa mies syrjäytyy perheessä ja kiinnostus häviää. Mies on siirtänyt päätöksenteon kokonaan sinun vastuullesi. Voitko muuttaa jotain omassa käytöksessäsi. Jakaa vastuuta miehelle. Hän varmasti tekee asiat eri tavalla kuin sinä. Mutta se on yleensä parisuhteessa normaalia ja siihen pitää sopeutua. Jos et, niin parasta erota. Tilanne ei ole kummallekaan eduksi, eikä parane itsestään. Huomioi että uuden miehen kanssa tilanne on vielä vaikeampi. Uusi mies tietää olevansa jo suhteen alussa olevansa 2. ja lapsesi 1.
No ethän sinä ole yksin vaan lapsen kanssa. Lopeta tekosyyt ja eroa. Kyllä aikuinen nainen pärjää Suomessa aivan loistavasti ilman mitään isähahmoa.