Työkaveri ilmoitti minusta poliiseille
Työkaverilla oli eräs esine työpaikalla ja minä kehuin sitä. Esineen rahallinen arvo parisataa euroa, joku kuitenkin kysyy. Sittemmin hukkasi esineensä ja kävi kysymässä olenko nähnyt, en ollut. Olin jo unohtanut tapauksen, kun nyt kuukausia myöhemmin sainkin poliisit kotiini vieraisille. Kuulemma työkaveri uskoo minun varastaneen kyseisen esineen.
No enpä ole vienyt eikä sitä täältä löytynytkään. Poliisitkin olivat mukavia ja suhtautuivat koko asiaan hieman huvittuneesti. Ilmeisesti asia on tällä selvä minun osaltani, mutta ahdistaa mennä töihin nyt kun tiedän mitä työkaveri minusta ajattelee ja mitä hän on juoninut kuukausikaupalla selkäni takana.
Kommentit (22)
Minullekin tuli mieleen Muumi-muki.
Ehditkö ap jo myydä sen mukin ennen poliisin käyntiä?
Muumimukit kadoksissa. Voi elämän kevät!
0/5
Tasan ei tule poliisit ovelle jonku höntin varkausepäilyn vuoksi josta ei ole mitään todisteita.
Perätön ilmiantohan on rikos, joten rikosilmoitusta tekemään.
Olisit kirjoittanut että poliisi soitti, niin joku olisi voinut pitää tarinaa uskottavana.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Tasan ei tule poliisit ovelle jonku höntin varkausepäilyn vuoksi josta ei ole mitään todisteita.
Näin on!
Eivät mitään muuta ehtisi tehdäkään.
Mäkin ajattelin heti muumimuki-tapausta
Sulla on vissiin yhtä tylsää kuin mulla, minä pöljä roikun täällä ja sinä pöljä väsäät hemmetin kehnoja provoja.
Voi meitä!
Sinänsä ihan ok idea provolle tehdä vähän pidemmän kaavan kautta, mutta yksityiskohda kusee tässä aika pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Olisit kirjoittanut että poliisi soitti, niin joku olisi voinut pitää tarinaa uskottavana.
Ap-rassu :) Voin kuvitella miten hän on suunnitellut tätä provoa viikko tolkulla ja pitänyt tämän useamman kuukauden väliajankin näissä aloituksissa. Tänä aamuna sitten ajatteli että "no nyt!"
Provon huutelijat: eikö teille oikeasti ole vielä selvinnyt miten keskustelupalstat toimii?
Ihan oikeasti, voi vaan ihan jättää lukematta/osallistumatta. Ketään ei kiinnosta teidän julistukset ja kaikki tietää jo että mistään aloituksesta ole takeita.
Vierailija kirjoitti:
Provon huutelijat: eikö teille oikeasti ole vielä selvinnyt miten keskustelupalstat toimii?
Ihan oikeasti, voi vaan ihan jättää lukematta/osallistumatta. Ketään ei kiinnosta teidän julistukset ja kaikki tietää jo että mistään aloituksesta ole takeita.
Minua ainakin vituttaa nämä "provot" jotka periaatteessa voisivat olla totta.
Hyvässä provossa on joku hyvä vitsi piilotettuna.
Minusta tällainen ei ole edes provo vaan enneminkin tyhjää paskanjauhamista.
Vierailija kirjoitti:
Älä hermostu, mieti seuraavalla kerralla tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
No haloo, mikä idea tässä oikein oli? Aihe ei ole mitenkään erityisen hauska eikä sisällä mitä vitsiäkään? Vai oliko tarkoitus vain että sinä saisit siellä itseksesi naureskella että kylläpäs täällä ihmiset nyt menee halpaan. Häh?
Varkausepäilyissä poliisit ei tule ovelle, mutta soittavat kyllä. Jos o todisteita siis. Sitten kutsuvat kuulusteluun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap-rassu :) Voin kuvitella miten hän on suunnitellut tätä provoa viikko tolkulla ja pitänyt tämän useamman kuukauden väliajankin näissä aloituksissa. Tänä aamuna sitten ajatteli että "no nyt!"
Täällä alkuperäisen muumimuki-provon kirjoittanut moi! :D Voisinpa sanoa, että on mun kirjoittamaa jatkoa tolle ekalle provolle, mutta ei oo. Huvitti lukee tää aloitus, kun heti tuli itellekin mieleen toi muumimukicase. Terkkuja sinne tän provon ap:lle ja kiva kun joku vielä muisti tuon mun tekemän :D itellä ei riittäis enää kiinnostus ja jaksaminen tän jatkamiseen.
Ja nyt varmaan joku pitää oikein sopivana sattumana, että oon yhtäkkiä täällä kommentoimassa tätä ja että mun on pakko sen vuoksi olla ap. Käyn täällä melkein joka päivä lueskelemassa mielenkiintosimpia avauksia. En vain käytä tätä käyttistä, oon ihan vierailijana jos satun kommentoimaan.
Ihan tätä kommenttia varten kirjauduin sisään, hyvä että muistin vielä tunnukset.
Mmuki kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä alkuperäisen muumimuki-provon kirjoittanut moi! :D Voisinpa sanoa, että on mun kirjoittamaa jatkoa tolle ekalle provolle, mutta ei oo. Huvitti lukee tää aloitus, kun heti tuli itellekin mieleen toi muumimukicase. Terkkuja sinne tän provon ap:lle ja kiva kun joku vielä muisti tuon mun tekemän :D itellä ei riittäis enää kiinnostus ja jaksaminen tän jatkamiseen.
Ja nyt varmaan joku pitää oikein sopivana sattumana, että oon yhtäkkiä täällä kommentoimassa tätä ja että mun on pakko sen vuoksi olla ap. Käyn täällä melkein joka päivä lueskelemassa mielenkiintosimpia avauksia. En vain käytä tätä käyttistä, oon ihan vierailijana jos satun kommentoimaan.
Ihan tätä kommenttia varten kirjauduin sisään, hyvä että muistin vielä tunnukset.
Reppana yritys, nimimerkkiä myöten.
Oliko se muumimuki?
http://www.vauva.fi/keskustelu/2628986/tyokaveri_varasti_muumimukini