Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisinta/törkeintä mitä vieraat ovat tehneet ollessaan teillä kylässä?

emmaa88
05.12.2016 |

Itsellä ei tule mieleen muuta kuin se kun kaveri tuli kerran Joulukuussa käymään kylässä ja valitti että hänellä tekee mieli suklaata ja hetken oltuamme olohuoneessa ja kaverin valitusta kuunnellessa päätin keittää meille kahvit ja häippäisin keittiöön ja kun olin laittanut kahvin porisemaan, tulin takaisin ja huomasin että kaveri oli ottanut lasten suklaakalenterit jotka oli olleet olohuoneen tietokonepöydällä ja luukku luukun jälkeen aukoi ja pisteli suklaat suuhunsa

Kommentit (2728)

Vierailija
2661/2728 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on aika pientä näihin muihin verrattuna, mutta. Minulla on yksi ystävä, jonka kanssa käymme saman keskustelun kirjaimellisesti joka ikinen kerta, kun hän on luonani; mä en juo kahvia ja hän juo. Mulla ei sattuneesta syystä ole kahvinkeitintä eikä kahvia. JOKA IKINEN KERTA kun hän tulee luokseni, hän kysyy ensimmäisenä, että "oisko kahvia?" ja on joka ikinen ainoa kerta yhtä ällistynyt, kun sanon, että ei ole kun en käytä. Vieraita varten pitäisi hankkia.

Alkaa käymään jo hieman ärsyttäväksi kun ollaan kuitenkin jo monta vuotta tunnettu.

Et taida tietaa, etta kaupoissa myydaan ihmeellista ainetta nimeltaan MURUKAHVI?

Ei, vaan pikakahvi.

Vierailija
2662/2728 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissuhteistani, perheestäni, asioista joka ovat hyvin henkilökohtaisia. Eikä siellä avauduta muutenkaan mistään elämän kipupisteistä tai siitä miten "nuoruudenrakkaani särki sydämeni". Ei nämä asiat kuulu työpaikalle vaikka ihan hyvin juttuun tullaankin. 

Työpaikalla jutellaan niitä näitä, keskitytään lähinnä työasioihin tai säähän tai mitä kukakin teki tai tulee tekemään lomalla tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2663/2728 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena kutsuin ystäväni ja hänellä oli poikaystävä ja alkoivat hässimään yöllä, nukuin samassa huoneessa.

Mulle tapahtui sama opiskeluaikoina. Pikkuyksiössä, luulivat että nukun. 

Vierailija
2664/2728 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä ei vieraan tekosia..miehen poika isiviikonloppuna. Joulukuun käynnillä oli napsinu minun lapsen joulukalenterista suklaata, kun oli aamulla ekana herännyt. Ja ikä tosiaan jo seitsemän.. ettei se nyt enää mene pikkulasten ajattemattomuuden piikkiin. Meteli siitä nousi, mutta minkä sille voi enää..kun suklaata pyyhitään suupielistä😵

Oliko teillä hänelle omaa kalenteria? Joo ei tietenkään saa mennä syömään suklaata toisen kalenterista, mutta ehkä se isän ikävä ja harmitus siitä, että on "etälapsi" jolle ei edes parin euron kalenteria hommata purkautui noin. Kuitenkin VASTA seitsemän vuotias.

No niinpä! Miksi hänelle ei ollut joulukalenteria?

Vierailija
2665/2728 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli pessyt lattiat ja seuraavana päivänä tuli lähtö synnärille. Appivanhemmat tulivat hoitamaan esikoista sillä aikaa. Synnärillä ollessa laittoivat kuvaa, kun pesevät esikoisen kanssa meidän lattiaa. Ihmeteltiin tarvetta kun oli juuri pesty... Kotiin tullessa koko lattia haisi oudon likaiselta, en tiedä miten olivat onnistuneet tässä, ehkä tuoneet omasta kodistaan likaisen rätin. Mies alkoi pestä lattioita uudestaan vihaisena heti kun appivanhempien perävalot näkyivät. Kyllä silloin otti päähän. 

Vierailija
2666/2728 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen nainen istui sohvan käsinojalle. Ei tajunnut, ettei se kestä istumista.

Vierailija
2667/2728 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kutsunut sukulaisia 50- vuotisjuhliini. Asuvat kaikki eri paikkakunnalla kuin minä. Olin laittanut kutsuun kellonajan jolloin sopisi tulla. Tämä porukka pölähtää paikalle kaksi tuntia etuajassa! Me lähdettiin ajoissa ajamaan kun herättiin aikaisin! Kyllä sapetti! Valmistelut olivat pahasti kesken ja täytekakkukin puoliksi valmis. Suihkussa käymättä ja pöytä kattamatta. Siskoni oli auttamassa ja hänkin oli raivoissaan kun vieraat jo istuvat olohuoneessa ja kaikki on kesken! Sanoin että vieraat saavat kahvia vasta kahden tunnin päästä niinkuin oli aikataulu sovittu. Eivät edes tulleet auttamaan vaikka näkivät miten puolivalmista oli. No joutuivat odottamaan aikansa kahvia. Kyllä kutsussa olevaa aikataulua täytyy kunnioittaa. Siihen on syynsä miksi kellonaika on laitettu!

Vierailija
2668/2728 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan mieheni aikuinen tytär joka kävelee aina suoraan jääkaapille. Ruuanmurut pyyhkii lattialle. Astiat jää niille sijoilleen käytön jälkeen, ei ole KOSKAAN tarjonnut apua esim. Hei voinko laittaa astiat koneeseen ruokailun päätteeksi. Syötyään tosiaan pyyhkii murut lattialle ja siirtyy sohvalle syventymään puhelimeensa. Jotenkin olen todella järkyttynyt käytöksestä enkä saa sanaakaan suusta seuratessa häntä.

Jos kirjoitat täällä asiasta, niin miten ihmeessä et saa sanotuksi ystävällisesti, että voitko vuorostasi siivota keittiön ja laittaa astiat astariin. Jos kieltäytyy niskoja nakellen, niin sano, että asia on nyt niin, että et pidä hänen käytöksestään omassa kodissasi. Kuuntele mitä hän vastaa mutta älä hermostu sitten luettele miten haluat hänen toimivan jatkossa!

Vierailija
2669/2728 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia niitä lapsia ei kielletä kun tekevät tyhmyyksiä? Miksi annetaan juosta maitolasi kädessä ympäri asuntoa tai suklaakakulla sotkea valkoinen sohva? Se on aikuisen vastuulla laittaa rahat niille pikku kullannupuille.

Vierailija
2670/2728 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmissuhteistani, perheestäni, asioista joka ovat hyvin henkilökohtaisia. Eikä siellä avauduta muutenkaan mistään elämän kipupisteistä tai siitä miten "nuoruudenrakkaani särki sydämeni". Ei nämä asiat kuulu työpaikalle vaikka ihan hyvin juttuun tullaankin. 

Työpaikalla jutellaan niitä näitä, keskitytään lähinnä työasioihin tai säähän tai mitä kukakin teki tai tulee tekemään lomalla tms.

Kyllä me töissä puhutaan aivan kaikesta toistemme kanssa. Jaetaan iloja ja murheita. Tehdään aika tiiviisti yhdessä töitä. Jotkut jopa saattavat pilke silmäkulmassa mainita kuinka oli kivaa silittelyä isännän kanssa. Eikä mua ainakaan tuollaisen asian mainitseminen inhota. Oon lähinnä iloinen, että työkaverilla on mukavaa. :)

Vierailija
2671/2728 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on aika pientä näihin muihin verrattuna, mutta. Minulla on yksi ystävä, jonka kanssa käymme saman keskustelun kirjaimellisesti joka ikinen kerta, kun hän on luonani; mä en juo kahvia ja hän juo. Mulla ei sattuneesta syystä ole kahvinkeitintä eikä kahvia. JOKA IKINEN KERTA kun hän tulee luokseni, hän kysyy ensimmäisenä, että "oisko kahvia?" ja on joka ikinen ainoa kerta yhtä ällistynyt, kun sanon, että ei ole kun en käytä. Vieraita varten pitäisi hankkia.

Alkaa käymään jo hieman ärsyttäväksi kun ollaan kuitenkin jo monta vuotta tunnettu.

Et taida tietaa, etta kaupoissa myydaan ihmeellista ainetta nimeltaan MURUKAHVI?

Ei, vaan pikakahvi.

Vierailija
2672/2728 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävimpiä ovat nämä, jotka antavat lastensa käyttäytyä kyläpaikassa kuin siat pellossa. Ei komenneta, vaan annetaan riehua, sotkea ja jopa hajoittaa tavaroita. Hyvin kasvatetut lapset ovat mukavia vieraita.

En myöskään anna koirien omistajien tuoda koiriaan kotiini. Pienet ja kiltit koirat on tosin ok.

Sitten on nämä jotka menevät omin päin jääkaapille. Kerrankin eräs kaverini meni ja söi tuosta noin vaan 1/3 osaa täydestä leikkelepaketista. Samainen kaveri söi toisella kertaa jääkaapistani ruoka-annokseni jota olin säästänyt päivälliseksi itselleni. Tuon syötyään lähti kotiinsa. Olin niin ällikällä lyöty, että en osannut sanoa mitään. Mutta nyt olen viisaampi ja oppinut reagoimaan heti.

Vierailija
2673/2728 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känninen vieras paskansi kylpyhuoneen lattialle ja toinen oksensi reppuuni sisälle. Olihan opiskelijabileet vuonna 1998.

Soluelämää

Vierailija
2674/2728 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhki temminsä mun uusin verhoihin.

Vierailija
2675/2728 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks luuli mua psykopaatiksi, rikolliseksi tai molemmiksi kun ehdotti mua ryhtymään perusuomalaiseksi. Taikka ainakin äänestämään fasisteja.

Vierailija
2676/2728 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä joka kommentoit joulukalenterin suklaan syömistä ymmärtäväisesti , niin luepa nyt tuo aloitusviesti uudestaan, kyse ei ollut seitsemän vuotiaasta vaan aikuisista ihmisistä, joista toisella oli jo omiakin lapsia. Tuskin seitsemänvuotiaat kipaisevat keittämään kavereilleen kahveita!

Vierailija
2677/2728 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerskui asioilla joita muilla ei ole.

Vierailija
2678/2728 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

W t -porukkaa olette kaikki. Eipä meil oo tollasia sattumuksia.

Vierailija
2679/2728 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävimpiä ovat nämä, jotka antavat lastensa käyttäytyä kyläpaikassa kuin siat pellossa. Ei komenneta, vaan annetaan riehua, sotkea ja jopa hajoittaa tavaroita. Hyvin kasvatetut lapset ovat mukavia vieraita.

En myöskään anna koirien omistajien tuoda koiriaan kotiini. Pienet ja kiltit koirat on tosin ok.

Sitten on nämä jotka menevät omin päin jääkaapille. Kerrankin eräs kaverini meni ja söi tuosta noin vaan 1/3 osaa täydestä leikkelepaketista. Samainen kaveri söi toisella kertaa jääkaapistani ruoka-annokseni jota olin säästänyt päivälliseksi itselleni. Tuon syötyään lähti kotiinsa. Olin niin ällikällä lyöty, että en osannut sanoa mitään. Mutta nyt olen viisaampi ja oppinut reagoimaan heti.

Mitä herkkuja ajattelit Laittaa Seuraavaksi kerrasi??  Kai Kohteliaanna Kysyit??

Vierailija
2680/2728 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Tämän Palstan Ihanat vieraat Käyvät  Teillä. Meille eikä muillekaan tuttaville he eivät ehdi ilahduttamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi