Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisinta/törkeintä mitä vieraat ovat tehneet ollessaan teillä kylässä?

emmaa88
05.12.2016 |

Itsellä ei tule mieleen muuta kuin se kun kaveri tuli kerran Joulukuussa käymään kylässä ja valitti että hänellä tekee mieli suklaata ja hetken oltuamme olohuoneessa ja kaverin valitusta kuunnellessa päätin keittää meille kahvit ja häippäisin keittiöön ja kun olin laittanut kahvin porisemaan, tulin takaisin ja huomasin että kaveri oli ottanut lasten suklaakalenterit jotka oli olleet olohuoneen tietokonepöydällä ja luukku luukun jälkeen aukoi ja pisteli suklaat suuhunsa

Kommentit (2728)

Vierailija
2521/2728 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exäni ei ikinä laittanut vessapöntön kantta kiinni. Ei vaikka monet kerrat muistutin, ja selitin miten ne pöpöt lentelee kolme metriä jos se vessa vedetään niin et kansi on auki.

Ei ole mitään väliä onko kiinni vai auki.

On sillä väliä. Eikä sillä ole väliä uskotko siihen itse vai ei, kun olet toisen kodissa niin teet niin kuin emäntä/isäntä toivoo, tai meet kotiin paskalle.

Ei ne nää miten sen vedän. Ja ne bakteeri määrät mitä sieltä nousee ei vaikuta sun tai kenenkään elämään mitenkään. Itse en pidä ajatuksesta että pesen kakalla hampaat ja siksi harjat on kaapissa ja se riittää, mythbusters testasi.

Jos vetäisin kansi kiinni jäisi rannut tarkastamatta ja se vasta noloa on jättää

Joo niin sä nostat sen kannen sen vetämisen jälkeen ja tarkistat! Miten laiska voi olla! Ällöttävää et jotkut ei välitä et pyyhkeet yms on sit ulostebakteerien peitossa.

Vierailija
2522/2728 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla kotona noroa jollain niin kannen kiinni laittaminen tuskin suojaa sinua tartunnalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2523/2728 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exäni ei ikinä laittanut vessapöntön kantta kiinni. Ei vaikka monet kerrat muistutin, ja selitin miten ne pöpöt lentelee kolme metriä jos se vessa vedetään niin et kansi on auki.

Sun puhelimessakin on enemmän bakteereja mitä vessanpytyssä.

Miten tää liittyy asiaan?

Että turhaan pelkää niitä pöntön pöpöhä kun hinkkaa kakkapuhelinta iloisesti.

Vierailija
2524/2728 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sillä väliä. Eikä sillä ole väliä uskotko siihen itse vai ei, kun olet toisen kodissa niin teet niin kuin emäntä/isäntä toivoo, tai meet kotiin paskalle.

Ei ne nää miten sen vedän. Ja ne bakteeri määrät mitä sieltä nousee ei vaikuta sun tai kenenkään elämään mitenkään. Itse en pidä ajatuksesta että pesen kakalla hampaat ja siksi harjat on kaapissa ja se riittää, mythbusters testasi.

Jos vetäisin kansi kiinni jäijäis

Ja siltikään, ei vaikutusta kenenkän elämään.

Vierailija
2525/2728 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vetäisin kansi kiinni jäisi

Aina ihmetyttänyt nämä ihmiset kun haluaa sitä istuimen kantta koskettamalla siirtää itseensä kaikkien muidenkin ulostebakteerit ja vielä siirtää ne siihen istuimen nuppiin. Mitä vähemmän kosket käsin istuimeen, sen parempi. 

Vierailija
2526/2728 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieras paskoi vessanpöntön reunoille asti ja jätti (vahingossako) pöntön vetämättä ja pesemättä.

Haju ja näky oli tyrmäävä.

Se oli siis raivokiireripulitäystyhjennyspaskaa koko pönttö täynnä.

Vessassa ei ole tuuletusikkunaa.

Olikohan pessyt kätensä toimituksen jälkeen?

Vierailija
2527/2728 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuutuneet sohvalle, laittoivat itse telkun päälle,  puhumatta mitään katselleet töllöä pari tuntia, nousseet ylös ja lähteneet pois. Nähdään taas.

Vierailija
2528/2728 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille tuli ystäväpariskunta koirineen. Koira oli nuori, ok mutta sille ei oltu opetettu mitään. Kun seistiin, se hyppi vaatteille ja likasi ne. Huomautettiin kyllä mutta he he...se nyt on vaan tommonen, ei muuta reaktiota. Minusta tosi törkeää tulla likaamaan meidän vaatteet. Mentiin sitten talleille katsomaan hevosia. Naiset jäi pihalle juttelemaan. Otin leipiä valjashuoneesta hevosille ja jo tää koiranpoika oli hyppimässä rinnuksille. Läväytin nyrkillä kuonoon. Koira oppi uskomattoman nopeasti olemaan hyppimättä.

Oppisitkohan sinä samalla menetelmällä olemaan pahoinpitelemättä eläimiä? Tuommoisella paskalla ei saisi olla hevosia. Kuonoosi olisi saanut, jos olisi ollut minun koirani, ihan sama mikä kuvittelet olevasi.

Höpöhöpö. Koirahan oppi kerrasta kun joku viitsi sille opettaa. 

Vierailija
2529/2728 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko lapsena tapahtuneet asiat? Olin kuusi tai seitsemän, kun minun piti olla muutama tunti yksin kotona. Seuraukseni oli kutsuttu serkkuni, joka olivat jo teini-ikäisiä. Heidän olisi pitänyt pitää minulle seuraa ja leikkiä kanssani. Todellisuudessa he linnoittautuivat commondore 64:n ääreen. Yritin kärttää heitä leikkimään ja kerran nykäisin virtajohdon irti, kun eivät muuten suostuneet. Tässä vaiheessa serkkuni suuttuivat ja kävivät päälleni. He hakivat rullan ilmastointeippiä ja teippasivat sillä käteni selkäni taakse, jokani yhteen ja laittoivat pari pätkää suun kohdalle pään ympäri. Jouduin sitten istumaan parisen tuntia sidottuna, kun serkut pelasivat!

Commodore

Vierailija
2530/2728 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istuutuneet sohvalle, laittoivat itse telkun päälle,  puhumatta mitään katselleet töllöä pari tuntia, nousseet ylös ja lähteneet pois. Nähdään taas.

Zombie-pariskunta.

Vierailija
2531/2728 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni vanhemmat tulivat viime kesänä meille kylään muutamaksi päiväksi, osin myös hoitamaan lasta koska olimme vielä töissä ja lapsi kesälomalla.

Kun heidän lähtöpäivänään tulin kotiin töistä, niin he olivat siivonneet koko kotimme lattiasta kattoon.

He tietysti tarkoittivat vain hyvää, mutta minusta on omituista että toiset siivoaa kotonamme kysymättä lupaa.

On omituista, mutta mahtavan hieno  temppu !   :)

Vierailija
2532/2728 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bakteerikammoinen täti tuli meille tupaantulijaisiin ja yökylään. Oli vasta ostettu, uusi koti, ihan tavan siisteys joka puolella. Täti ei "voinut" mennä meillä suihkuun, vaan lähti uimahalliin pesulle. Ei oikein avautunut tuo logiikka minulle, ehkä se oli sen ajan "kloorivesi" uimahallissa, joka oli ratkaiseva tekijä tuolle tempulle.

Vierailija
2533/2728 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttäreni luokkakaveri meni luvatta makuuhuoneeseen, sovitti vaatteitani päällensä ja viskoi kaikki sekaisin sängylle ja lattialle. Juhlapuserot ja -mekot olivat meikkitahroilla ja haisivat hielle tämän käsittelyn jälkeen, kun kokeili niitä paljaalle iholle. Ja ei, kyseessä ei ollut teini vaan 22v kauppiksen opiskelija. Ja ihmetteli vielä kun suutuin, säikähti kun viikkoa myöhemmin iskin pesulalaskun kouraan.

Kuinka kauan se oli siellä sitten itekseen ehtinyt touhuta, kun oli sovitellut ja haisikin? :O Yksinkö vieras oli teillä?

Olivat tulleet kun olin töissä, tyttöni ja muutama muu. Tämä yksi olikin kierrellyt ympäri taloa kun sanoi menevänsä vessaan, eivätkä muut tytöt osanneet sanoa kuinka kauan oli omillaan. Onneksi mitään ei kadonnut tai mennyt rikki, sitä miksi hienhaju tarttui niin vahvasti en osaa sanoa, meikkivoiteen leviämisen ymmärtää jokainen joka on nähnyt miten tehdään contour-meikki ja kerrostetaan kasvoille kunnon varjostukset. 

Vierailija
2534/2728 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni tuli ystävänsä kanssa meille yöpymään yhdeksi yöksi ennen kuin olivat lähdössä reissuun. Tämä ystävä otti keittiösakset ja alkoi leikellä niillä kynsiään keittiön pöydän ääressä ja laittoi sitten pesemättömät sakset takaisin paikoilleen. Kyseinen ihminen työskenteli vielä ruuan parissa. Oli jotenkin todella ällöttävää, kun kyseiset sakset olivat meillä kuitenkin ihan ruuanlaittokäytössä.

Vierailija
2535/2728 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni tuli kylään reilun vuoden ikäisen taaperon kanssa. He jäivät olohuoneeseen sillä aikaa kun keitin kahvit ja laitoin kahvileivät pöytään. Kun tulin takaisin, oli ystäväni antanut taaperolleen pehmolelun, joka ei todellakaan ollut tarkoitettu leikittäväksi. Se oli lahja jo edesmenneeltä ystävältäni ja sen kaulassa oli lappu, jossa oli hänen kirjoittamansa runo. Säilytän tätä pehmolelua olohuoneessa kirjahyllyn päällä koristeena, joten taapero ei sitä kyllä itse ottanut enkä tietenkään älynnyt siirtää sitä turvaan, koska se oli jo ylhäällä lapsen ulottumattomissa. Olen lapseton, joten sitä ei voinut sotkea kyllä tavalliseksi lapsen leluksi, miksi mulla niitä olisi? Pehmolelu oli tietenkin ollut jo taaperon suussa, se sekä sen kaulassa ollut lappu olivat ihan märät. Lapsen takia en ruvennut heti kiskomaan lelua hänen käsistään, mutta kun menimme keittiöön, otin sen pois kun taapero ei huomannut. Seuraavalla kerralla kieltäydyin kohteliaasti ystäväni vierailusta kun olisi ollut tulossa taas lapsen kanssa kylään. Kaduttaa etten nostanut meteliä silloin, että ottaisi lapselle omat lelut ja jättäisi mun muistoesineet rauhaan. 

Vierailija
2536/2728 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä!

Vierailija
2537/2728 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ovesta, avasi eteisen kaapin oven ja siellä oli kaikki tavarat hujan hajan.

Vierailija
2538/2728 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni vessaan ja alkoi valittaa siitä, kun lamppu syttyi niin hitaasti.

Vierailija
2539/2728 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin uuteen asuntoon ja ystäväni kutsui itsensä kylään. Kerroin, että saa tulla, mutta asunnon esittelen vasta myöhemmin tupareissa, koska sisustaminen on vielä kesken. Pari muutakin ystävää tuli käymään, mikä oli ok. Yhden huoneen ovi oli kiinni, koska sinne oli laitettu muutama ylimääräinen huonekalu yms piiloon. Juttelin toisen ystäväni ja hänen uuden poikakaverin kanssa, kun näen tämän ystäväni kävelevän kohti suljettua ovea. Hän kertoi nopeasti kurkkaavansa huoneeseen koska siellä oli erilainen katto (puolisoni oli tästä ohimennen maininnut). Kielsin häntä menemästä, mutta hän jatkoi silti. En ehtinyt väliin enkä kehdannut ruveta huutamaan, koska toisen ystäväni poikkis oli siinä, enkä ollut hänen kanssaan niin tuttu, että olisin kehdannut ruveta toiselle huutamaan. Kielsin häntä kyllä napakasti, mutta joillekin se ei vaan riitä ilmeisesti. Hän siis kävi huoneen ovella kurkkimassa kiellosta huolimatta. 

Vierailija
2540/2728 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin illalla töistä kotiin, ja näin keittiön työtasolla nyssäkän. Se paljastui likaiseksi vaipaksi, ja meinasin saada slaagin.

Mieheni veli oli käynyt meillä lapsensa kanssa sillä aikaa kun olin töissä, ja jättänyt vaipan keittiöön samalle pöytätasolle, jolla paitsi valmistetaan ruokaa, myös säilytetään elintarvikkeita, kuten hedelmiä. 

En ymmärrä miksi hän ei voinut viedä vaippaa roskalaatikkoon, joka sijaitsee ulko-oven välittömässä läheisyydessä. Tai edes heittää sitä keittiön roskikseen. Jälkimmäinenkin olisi minusta hieman asiatonta, sillä ei ole mielestäni kohteliasta jättää vaippaa yleisroskikseen haisemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän