X Factor UK FINAL Week 10 OFFICIAL
JEEEE Saara on finaalissa, ihan uskomatonta!!!
Onkohan finaaliviikolla teemaa? Onko se 80-luku mikä jäi jäljelle viime viikosta? Biisiveikkauksia Saaralle?
Meinaako täältä kukaan mennä Senaatintorille huomenna Saaraa katsomaan?
Kommentit (2391)
Fleur East, joka pääsi kilpailusta laulu-uralle ja menestynytkin kisan jälkeen, kirjoitti Saarasta näin:
"Saara Aalto is proving to be the underdog of the competition. She was the wildcard and she’s been in the bottom two multiple times, but she’s managed to get to the final. If she wins it will be a really nice story and nothing like we’ve ever seen before.
I was so sure that Matt was going to win – but now I’m not so sure because a lot of people have got behind Saara. She’s got a good chance."
http://www.standard.co.uk/stayingin/tvfilm/x-factor-2016-fleur-east-was…
Oijoijoi, jos tuo Adam Lambert -huhu pitää paikkansa! Siitä tulee niin hienoa! Virnistelen täällä hölmönä pelkälle ajatukselle.
Ei millään malttaisi odottaa!
Sanokaa rehellisesti, onko teille kellekään väliä kuka tekee nämä ketjut? Eli siis kunnioitatteko näiden ketjujen ap:ta jollain tavalla enemmän kuin pelkkiä ketjuun kirjoittajia?
Tuntuu, että tästä on tullut jonkinlainen valtataistelu ja haluaisin nyt tiedustella, että onko teille kirjoittajille sillä mitään väliä, kuka ketjun tekee tai oletteko itse ehtineet tehdä ketjun ensin, vai ovatko ketjun kommentit se ketjun suola?
Ei minua kiinnosta, kuka on ketjun tehnyt, mutta ärsyttää, jos on monta samasta aiheesta yhtä aikaa aktiivisena. Mutta kaikkein eniten ärsyttää, jos aletaan tapella siitä, missä ketjussa saa keskustella.
Mitä hemmetin väliä on sillä, kuka ketjun aloittaa? Me ollaan kaikki anonyymejä :)
Itselläkin ärsyttää se, jos on monta ketjua samasta aiheesta. Silloin mä yritän katsoa vaan sen, joka on aktiivisin. Ja aktiivisin ihan oikeilla kommenteilla, ei niin, että lätkitään vaan jotain tuubaa ketjun pidentämiseksi.
Vaikea uskoa, että aikuiset ihmiset alkais kitiseen siitä, kenen ketjuun pitää kirjoitella tai että kiinnittäisivät huomiota siihen, että oma ketju on "the ketju" :D Eikös tollainen ole kakaroiden tai vähän vajaiden henkilöiden touhua?
Olisin toivonut, että se Saaran yllätys olisi ollut jotain parempaa kuin Adam Lambert. Hän ei ole erityisen tunnettu tai suosittu Briteissä, ja jos muilla on todella tunnetut duettokumppanit, tämä on sillä tapulteltu. No, ainakin Saara saa toteuttaa unelmansa.
Tämän ketjun aloittaja/lukijat ainakin tulivat toisiin ketjuihin sanomaan että vain täällä saa keskustella. Mutta ei siitä sen enempää, itseäni vain ihmetytti se kun tämän ketjun kommentoivat kopioivat toisesta ketjusta viestejä ja vastauksia tänne.
Jos nuo pitää paikkaansa niin Matt Terryllä on vähiten mielenkiintoinen duettokumppani, tuo James Arthur. Hän on aikanaan ponnahtanut X Factorista ja ilmeisesti menestynytkin sen jälkeen. Ei saanut ihailemaansa Sam Smithia.
Saaran A.Lambert ei ole Briteissä niin tunnettu. Moni talenttiohjelmien fani muistaa hänet American Idolista. Mutta toisaalta hän on hyvin karismaattinen kaveri. Laulavatkohan he Queenia, kun Adam on keikkaillut Queenin solistina. Vitsit, että olisi upeaa.
Tämä The Weeknd on mulle hiukan tuntematon, mutta tuskin nuorisolle. Ilmeisesti on tosi suosittu, kun Youtubessa satoja miljoonia katsomiskertoja.
Vierailija kirjoitti:
Ffx kirjoitti:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000004895792.html
Jännittää jo mikä tämä mitä finaalissa tapahtuu on...?!
Kylläpä sitä yllätystä nyt hehkutetaan! Uskon edelleen että se on se Adam-duetto :) mutta voisko siihen liittyä jotain muutakin...? Ehkä koko Queen-produktio esiintyy Saaran kanssa?
Toivon että se ei ole 'No fear'in esittäminen. Jos Saara ei tähtää ykköseksi, 'No fear' olisi hienoa ja ok, mutta minulla on jo ruokahalu kasvanut, joten mielestäni kaikkien esitettävin kapaleiden olisi oltava UKn yleisölle edes jossakin määrin tuttuja.
Ajatelkaas jos ne vetää sen we are the herkkusieniä biisin, pakko voittaa sillä!
Käyttäjä3213 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ffx kirjoitti:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000004895792.html
Jännittää jo mikä tämä mitä finaalissa tapahtuu on...?!
Kylläpä sitä yllätystä nyt hehkutetaan! Uskon edelleen että se on se Adam-duetto :) mutta voisko siihen liittyä jotain muutakin...? Ehkä koko Queen-produktio esiintyy Saaran kanssa?
Toivon että se ei ole 'No fear'in esittäminen. Jos Saara ei tähtää ykköseksi, 'No fear' olisi hienoa ja ok, mutta minulla on jo ruokahalu kasvanut, joten mielestäni kaikkien esitettävin kapaleiden olisi oltava UKn yleisölle edes jossakin määrin tuttuja.
Saara saattaa haluta esittää sen ja tuotanto saattaa suostua, koska vaihtokauppana on silloin se, että 5AM voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos nuo pitää paikkaansa niin Matt Terryllä on vähiten mielenkiintoinen duettokumppani, tuo James Arthur. Hän on aikanaan ponnahtanut X Factorista ja ilmeisesti menestynytkin sen jälkeen. Ei saanut ihailemaansa Sam Smithia.
Saaran A.Lambert ei ole Briteissä niin tunnettu. Moni talenttiohjelmien fani muistaa hänet American Idolista. Mutta toisaalta hän on hyvin karismaattinen kaveri. Laulavatkohan he Queenia, kun Adam on keikkaillut Queenin solistina. Vitsit, että olisi upeaa.
Tämä The Weeknd on mulle hiukan tuntematon, mutta tuskin nuorisolle. Ilmeisesti on tosi suosittu, kun Youtubessa satoja miljoonia katsomiskertoja.
James Arthurilla oli ihan pari viikkoa sitten listaykkönen Briteissä, joten on paitsi tunnettu myös erittäin ajankohtainen.
Sam Smith ja Little Mix esiintyy finaalissa. Miksiköhän Sam Smith ei esiinny Mattin kanssa.
Tykkään Saarasta, mutta en No Fearista. En kyllä usko, että kisassa esitetään muita kuin covereita.
Ja taas tehty uusi ketju. Miksi? Ihan turhaa.
http://www.vauva.fi/keskustelu/2730073/uusi-neutraali-x-factor-uk-final…
Miten finaali ratkeaa? Yleisöäänestyksessä vai tuomareiden mielipiteillä?
Mulle tuo James Arthur on tuntematon.
Ilmoittakaa asiattomaksi tuo toinen ketju, niin tehtiin yhden toisenkin ketjun kanssa ja se poistettiin. Pidetään tämä nyt virallisena, camoon.
Simon Cowell on sanonut ettei näe estettä, miksei ulkomaalainen esiintyjä voisi voittaa kisaa.