Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka "pakenevat" joulua ulkomaille?

04.12.2016 |

Kerro syy, mihin ja kuinka pitkäksi aikaa ainakin.
Minä aloitan, lähden noin 2 viikon päästä ensin Saksaan ja sieltä Los Angelesiin viettämään uutta vuotta ja vuoden ensimmäisiä päiviä.
En halua viettää joulua itse kun en ole kristitty enkä koe joulua tärkeäksi minulle. Myös äitini on vaikuttanut päätökseeni viettää loppuvuosi paremmassa seurassa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20.12, 3 viikkoa Thaimaan lämmössä. Miehen kanssa eka yhteinen matka ja tätä varten ollaan säästetty. Emme jaksa viettää perinteistä joulua kun ei sukua ole kummallakaan lähellä ja kerranhan sitä eletään.

Vierailija
2/4 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosferatu kirjoitti:

Minä aloitan, lähden noin 2 viikon päästä ensin Saksaan ja sieltä Los Angelesiin viettämään uutta vuotta ja vuoden ensimmäisiä päiviä.

En halua viettää joulua itse kun en ole kristitty enkä koe joulua tärkeäksi minulle. Myös äitini on vaikuttanut päätökseeni viettää loppuvuosi paremmassa seurassa.

Oikeastaan.. asun ulkomailla, eikä ole suunnitelmissa tulla Suomeen jouluksi, vaikka niin "kuuluisi" tehdä. En vietä joulua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nosferatu kirjoitti:

Oikeastaan.. asun ulkomailla, eikä ole suunnitelmissa tulla Suomeen jouluksi, vaikka niin "kuuluisi" tehdä. En vietä joulua.

No onneksi aikuisella ihmisellä on vapaus valita.

Vierailija
4/4 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se teillä rikkailla helppoa kun voitte valita. Mulla ei oo ees lahjoihin varaa, saa nähdä tuleeko kinkku pöytään tänä vuonna. Töitä en jaksa tehdä eikä kukaan anna ilmaiseksi.:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi