Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko tästä muka suuttua?

Vierailija
04.12.2016 |

Isäpuoleni joka kohteli minua kaltoin ja jota vihasin on kuollut.Äitini soitti minulle eilen ja sanoi että "pertti" on kuollut vastasin että hyvä.Äitini suuttui.Miksi minun pitäisi olla surullinen jos ihminen jota vihasin on kuollut?Itse asiassa olen niin iloinen että aijon perjantaina pitää juhlat joissa tarjoan muutamalle kaverilleni ruuat ja jiomat :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/9 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Me muut ihmiset elämme ihan oikeasti ja elämässä sattuu ja tapahtuu.Toisin kuin sinä joka istut pimeässä yksiössäsi ja mitään ei tapahdu niin kai nyt kaikki tuntuu sinulle uskomattomalle.Idiootti.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tähän ikään mennessä oppinut, että kaikesta voi suuttua. Se on sitten eri asia onko se aina aiheellista, oikeutettua ja/tai järkevää.

Eli vastaus kysymykseen: voi suuttua

Vierailija
4/9 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ollut sinulle tärkeä, mutta äidillesi kyllä. Aika itsepäistä ajattelua.

Vierailija
5/9 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattomalta tuossa kuulostaa se, että äitisi suuttui ja sinusta se on jotenkin väärin.

Vierailija
6/9 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Me muut ihmiset elämme ihan oikeasti ja elämässä sattuu ja tapahtuu.Toisin kuin sinä joka istut pimeässä yksiössäsi ja mitään ei tapahdu niin kai nyt kaikki tuntuu sinulle uskomattomalle.Idiootti.

Ap

Kaksiossapas! Silti: 0/5

Vierailija
7/9 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäpuoleni joka kohteli minua kaltoin ja jota vihasin on kuollut.Äitini soitti minulle eilen ja sanoi että "pertti" on kuollut vastasin että hyvä.Äitini suuttui.Miksi minun pitäisi olla surullinen jos ihminen jota vihasin on kuollut?Itse asiassa olen niin iloinen että aijon perjantaina pitää juhlat joissa tarjoan muutamalle kaverilleni ruuat ja jiomat :)

Ymmärrän sua erittäin hyvin. Isäpuolelta  turpaan useita kertoa. Kun kasvoin niin annoin takaisin. En ole surrut sen paskan kuolemaa koskaan. Haudalle voisin käydä kusemassa. Juhli vain, veikkaan että olet amsainnut sen.

Vierailija
8/9 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletetaan, että "pertti" oli äidilleni rakas ja läheinen. Mieti miltä itsestäsi tuntuisi, jos joku kommenttisi sinulle vastaavassa tilanteessa noin. Joku tahdikkuus pitää olla ja käytöstavat. Surra ei tarvitse, mutta osaa voi ottaa vaikka vainaasta ei olisi pitänyt.

Vierailija
9/9 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta asiaa ei ookaa mistä nainen ei voisi suuttua