Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ostetaan yöpaitoja joululahjaksi?

Vierailija
04.12.2016 |

Tämä ei ole suurin ongelmani ei edes top 100 listalla. Kuhan mietin, että miksi esim lapselle ostetaan yöpuku joulupakettiin? Eikö sitä voi muuten ostaa? Sinä yöpuvun ostaja, avaatko vähän tausta-ajatteluasi, please.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen ja otan mielelläni yöpuvun (mieluiten flanellihousut ja toppi tai t-taita) joululahjaksi. Aattoiltana on ihana riisua juhlamekko ja pujahtaa uuteen yökkäriin sekä laittaa jalkoihin joululahjaksi saadut villasukat. Sitten vielä yöpalaksi lasillinen glögiä ja kinkkuvoileipä, jälkiruuaksi ehkä muutama konvehti.

Vierailija
22/35 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ja vielä ne v*tun pörrösukat siihen kylkeen. Ehkäpä myös rasiallinen Juhlapöydän konvehteja??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nukun vain t-paidassa. Toisaalta jos saisin lahjaksi söpön yöpaidan, tuskin se kokonaan käyttämättä jäisi. 

Vierailija
24/35 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, ja vielä ne v*tun pörrösukat siihen kylkeen. Ehkäpä myös rasiallinen Juhlapöydän konvehteja??

Juu, persoonallinen lahja ajatuksella.

Vierailija
25/35 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta yöpaita on lämminhenkinen ja hyväntahtoinen joululahja, joka on monelle mieluinen ja sopii joulun henkeen. Mikään lahja ei tietenkään sovi kaikille ja kaikkiin tilanteisiin.

Vierailija
26/35 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minulle yöpaita/pyjama oli aina mieluisa lahja lapsena. Toivoin sitä usein itse. Samalla tavalla myös nyt aikuisena ilahtusin, jos saisin yöpaidan lahjaksi.

Vierailija
27/35 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpuku on klassinen angloamerikkalainen joululahja koko perheelle. Niissä on sitten ihana tunnelmoida takan äärellä kastanjota tai vaahtokarkkeja paahtaen. Usassa joululahjakuvastot ovat pyjamia täynnä.

Vierailija
28/35 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska lapsi toivoo lahjaksi muutenkin partio- ja retkikamoja:

Yöpukua ei käytä kotona, koska on liian kuuma, jos niitä käyttää. haluaa kuitenkin kaverien kanssa retkillä käyttää pyjamaa, koska muillakin on. samoin käyttää pyjamaa yökyläillessä,muillakin kuin partion leireillä yms. Itse toivoi ja vielä juuri tiettyä yöpukua.

Vierailija
29/35 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tyttö toivoi saavansa yöpaidan

Eli lapsi on saanut aikaisemminkin yöpuvun, jotta osaa toivoa sitä. Omat lapseni eivät toivo, koska paketteihin ei laiteta vaatteeita.

Miksei? Onko periaatteena, että ei lahjoiteta käyttötavaraa, jota pitää ostaa muutenkin?

Vierailija
30/35 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tyttö toivoi saavansa yöpaidan

Eli lapsi on saanut aikaisemminkin yöpuvun, jotta osaa toivoa sitä. Omat lapseni eivät toivo, koska paketteihin ei laiteta vaatteeita.

Miksei? Onko periaatteena, että ei lahjoiteta käyttötavaraa, jota pitää ostaa muutenkin?

En ole tuo jolle vastasit, mutta minulla on se käsitys, että lapset ei tykkää pehmeistä paketeista.

Vierailija
31/35 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökkäreitä meillä toivoo melkein koko perhe joululahjaksi. Valikoima hyvä joulun alla ja yökkäri jotenkin kuuluu jouluun lahjana.

Itse toivon yökkäriä, samoin poika 5-vee (Lego Star Wars) ja tyttö 12-vee on kirjoittanut ihan monikossa yökkäreitä toivelistaansa. Samainen 12-vuotias toivoo myös vaatteita joululahjaksi. Pehmeät paketit on aina olleet lapsille mieluisia, johtuu ehkä siitä ne on ajatuksella ja lapsen maku tuntien hankittu.

Itse muistan kyllä lapsuudesta kovat paketit oli mieluisempia minulle.

Vierailija
32/35 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vuosia sitten teinilleni söpön flanelipyjaman. Seuraava vuonna hän sanoi joulun alla, että Anttilassa oli kiva nallepyjama. Tämä tonttu ymmärsi yskän ja nyt pyjama pukinkontissa on jo perinne. Niitä ei tosiaan ole tarjolla kuin ehkä nyt jouluun saakka. Kaksi viikkoa sitten Itiksen vaatekaupoissa vain eioota.

Vierailija
33/35 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5v poika juuri pyysi yöpukua lahjaksi. Sellaista missä pitkät hihat :)

Vierailija
34/35 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, meillä sattuu olemaan nyt 183cm 9-luokkalainen jolla tällä hetkellä vain 1 ns sopivan kokoinen yöasu/pyjama. Ja koska joulu on ovella niin laitoinpa tilaukseen 2 settiä sellaisia, toisessa pitkät hihat ja lahkeet, toisessa lyhyet. Ja ostinpa vielä parit ylimaallisen pehmeät ja lämpimät pörrösukatkin, hänellä kun on aina melkein varpaat kylmänä.

Vierailija
35/35 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole osannut ajatella että tällainen asia jotain häiritsee :D meillä on iät kaiket ollut perheessä tapana antaa joululahjaksi jokaiselle uusi yöpuku. Se onkin oikeastaan ainoa asia mitä itsekin nykyisin jouluna toivon, meillä se uusi yökkäri vain kuuluu jouluun vähän niinkun kinkku tai porkkanalaatikko :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän