Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ostetaan yöpaitoja joululahjaksi?

Vierailija
04.12.2016 |

Tämä ei ole suurin ongelmani ei edes top 100 listalla. Kuhan mietin, että miksi esim lapselle ostetaan yöpuku joulupakettiin? Eikö sitä voi muuten ostaa? Sinä yöpuvun ostaja, avaatko vähän tausta-ajatteluasi, please.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletko, että se yöpuku on sitten ainoa lahja?

Vierailija
2/35 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpuku lapselle on hyvä idea, jos se on joku lapsen fanittama teemayöpaita, esim. Frozen- aiheinen. Yöpuku lahjaksi aikuiselle on aika usein paska idea. Tai ainakin minulle. Aika monta "paitulia" on kiertoon tullut vuosien saatossa laitettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpuvulle tulee todennäköisesti käyttöä, vaikka se ei olisikaan just mieluisa, toisin kuin muille vaatteille.

Vierailija
4/35 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tyttö toivoi saavansa yöpaidan

Vierailija
5/35 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutakaan keksitä.  Pakko silti jotakin ostaa.

Tolkutonta koko lahjahärdelli.

Vierailija
6/35 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöpuku lapselle on hyvä idea, jos se on joku lapsen fanittama teemayöpaita, esim. Frozen- aiheinen. Yöpuku lahjaksi aikuiselle on aika usein paska idea. Tai ainakin minulle. Aika monta "paitulia" on kiertoon tullut vuosien saatossa laitettua.

Mun äiti toivoo usein Marimekon yöpaitaa joululahjaksi!

Vierailija
7/35 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli lapsi on saanut aikaisemminkin yöpuvun, jotta osaa toivoa sitä. Omat lapseni eivät toivo, koska paketteihin ei laiteta vaatteeita.

Vierailija
8/35 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edellisten lisäksi. Niitä yökkiä on paras valikoima juuri joulun aikaan. Viime keväänä tyttö halusi tiettyä yöpyjamaa synttäri pakettiin. olipa vaikeaa löytää siihen aikaan vuodesta. Monissa paikoissa sanottiin paras valikoima on juuri jouluna, muulloin valikoima on niukempi.. Nyt päätin että ostan yökät jo jouluna molemmille muksuille.

Vierailija
9/35 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muutakaan keksitä.  Pakko silti jotakin ostaa.

Tolkutonta koko lahjahärdelli.

Niin, yöpaita on juurikin sellainen " me ei keksitä sulle yhtään mitään" -lahja. täysin olematon, jossei jopa kettuileva.

Vierailija
10/35 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan kaikkea muutakin ostaa muulloinkin kuin jouluna.

Vierailija
11/35 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on sun äitis lahjatoive!

Vierailija
12/35 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein ostanut vaimolle yöpaidan , kun hän on toivonut sitä. Tiedän millaisesta hän pitää, Sitten joulun jälkeen on ihanaa, kun rauhassa hän tulee luokse, saa riisua sen häneltä , kun alla ei ole mitään. Hän tekee sen hyvin mielellään pyytämättä , kun on sopiva hetki ja sitten rakastelemme...

Naimisissa yli 30 v, seksiä noin 2-3 kertaa viikossa...

Vierailija
13/35 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on, mutta ei ole ainoa, joka yöpaitaa toivoo. Mäkin toivoin lapsena usein pyjamaa. Kuten joku sanoikin, niistähän on tähän vuodenaikaan paras valikoima.

Vierailija
14/35 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisen teema-yöpaita siis. Tuskin äitilleskään mikään halpahallin rytky kelpaisi.

Vierailija
15/35 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpaita on ihan kätevä lahja, muutamasta syystä:

1) yöpaitoja tarvitsee aina

2) ei haittaa, vaikka yöpaita olisi vähän liian iso

3) ei haittaa, vaikka hysteerinen ja vaatteista tarkka äiti ei pitäisi yöpaidasta, koska sitä ei koskaan käytetä julkisesti

Samoista syistä esimerkiksi villasukat on hyvä lahja.

Vierailija
16/35 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisen teema-yöpaita siis. Tuskin äitilleskään mikään halpahallin rytky kelpaisi.

Ei kelpaa. Se käyttää vain Marimekon yöaitoja.

Vierailija
17/35 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on, mutta ei ole ainoa, joka yöpaitaa toivoo. Mäkin toivoin lapsena usein pyjamaa. Kuten joku sanoikin, niistähän on tähän vuodenaikaan paras valikoima.

Jos yöpaitaa ei toivota, sitä ei kannata antaa, koska mahdollisuudet että valinta menee pieleen ovat niin suuret. Kaikki eivät halua Marimekon mammapaitaa tai mitään huonosti kestävää sesonkiyöpukua. Jos lahjansaajan tyyliä ei tunne, parempi antaa hänen valita itse vaatteensa. Yöpuku oli kiva lahja lapsena.

Vierailija
18/35 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos yöpaitaa ei toivota, sitä ei kannata antaa, koska mahdollisuudet että valinta menee pieleen ovat niin suuret. Kaikki eivät halua Marimekon mammapaitaa tai mitään huonosti kestävää sesonkiyöpukua. Jos lahjansaajan tyyliä ei tunne, parempi antaa hänen valita itse vaatteensa. Yöpuku oli kiva lahja lapsena.

Eikö tämä päde ihan kaikkiin lahjoihin?

Vierailija
19/35 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin lapset yhtenä lahjana toivoo usein yökkäriä. On toivoneet jo ihan pienenä, silloin toki pakettiin meni Salama McQueenia ja Barbieta, nyt vähän erityylisiä.

Nyt teinitytöillä yksi suosikkilahjoista on just yökkäri. Ollaan ratkaistu tää niin, että ostetaan siskoni kanssa ristiin lapsillemme yökkärit lahjaksi.

Ja vaatelahjat on muutenkin mieleisiä. Mitä isommaksi lapset kasvavat, sitä mieluisampia. Tosin nykyään ostan vaatelahjojen sijaan yleensä tytöille lahjakortit johonkin heidän suosimaansa vaateliikkeeseen.

Vierailija
20/35 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli lapsi on saanut aikaisemminkin yöpuvun, jotta osaa toivoa sitä. Omat lapseni eivät toivo, koska paketteihin ei laiteta vaatteeita.

No joo. Tää lapsi on kyllä 18 vuotias, ja en nyt muista onko aiemmin saanut yöpaitaa vai ei. Mutta se on totta että meillä on kyllä paketteihin laitettu myös vaatetta, yleensä jotain sellaisia erikoistoiveita joita ei hinnan takia ihan normikauppareissulla ole tullut hankituksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi