Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen pyytää miestä kahville, ilman että mies olettaa muuta?

Vierailija
04.12.2016 |

Törmäsin kerran vanhaan miespuoliseen koulukaveriin kaupungilla (olen itse siis nainen) ja pikaisesti vaihdettiin kuulumisia. Juttua olisi riittänyt vaikka kuinka ja oli tosi hauska muistella vanhoja, joten sanoin että oli kiva jutella ja voitais käydä vaikka joskus kahvilla jos hän on näillä kulmilla ja kerroin asuvani ihan lähellä, että pääsen nopeallakin aikataululla paikalle. Olisin toki voinut keittää kahvit kotonakin, eihän tosiaan mikään ventovieras ollut. Vaihdettiin puhelinnumeroita, mutta soittoa ei kuulunut, enkä oikeestaan kauheesti sitä odottanutkaan, sillä hän asui vähän kauempana. Kuten hänelle sanoin, että jos sattuu liikkumaan täällä päin niin soittaa.
Satuin nyt sitten muutaman vuoden päästä törmäämään häneen ravintolassa. Hän sopersi minulle, että anteeksi kun ei ole soittanut, mutta kun hän on naimisissa ja oletti, etten mä sitä nyt ihan vaan kahville pyytänyt. Mä olin niin hämmentynyt että poistuistuin paikalta, kun en tiennyt mitä ajatella. Mä siis olen tuntenut hänet kolmannesta luokasta lähtien, ja pidän häntä enemmänkin veljenä. Ei todella ollut aikomuksenakaan iskeä häntä. Olin vähän loukkaantunutkin, kun hän siellä kadulla sanoi kyllä että on naimisissa, että olettikohan hän todellakin että olen sellainen nainen joka yllyttää häntä pettämään vaimoaan? Minua ei olisi haitannut yhtään vaikka olisi ottanut vaimonkin kahville mukaan, päin vastoin olisi ollut mukava tavata hänet.
Mutta joo. Onko asia tosiaan niin, ettei nainen voi pyytää miestä kahville?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toki pyytää kahville mutta olisi ehkä hyvä lisätä vielä loppuun että ihan vain kavereina?

Vierailija
2/12 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyytää, mutta on heti pyytäessä tehtävä selväksi tuleeko kahvi kerman kanssa. Tuo kahville pyytäminen on ikivanha koodi sänkytouhuilulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt tuppaa ajattelemaan joka asian mulkkunsa kautta vaikka kiertoteitse, jos ei muuten. Hymyilevä ja ystävällinen kaupankassakin haluaa tietenkin seksiä kun käyttäytyy ammattinsa edellyttämällä tavalla.

Vierailija
4/12 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aika suppea käsitys elämästä jos kahvi aina tarkoittaisi seksiä.

Vierailija
5/12 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tosiaan miten asian ilmaisee.

"Voi kun olisi kiva jutella paremmalla ajalla ja käydä vaikka kahvilla joskus. Olisi kiva nähdä myös vaimosi. Onko teillä lapsia?"

Tai

"Lähtisitkö kahville joskus? Soittele"

Vierailija
6/12 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toki mutta itselläni silti toivo eläisi jos nainen olisi sinkku :D

Vierailija
7/12 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu tyhmältä sanoa että mennäänkö kahville, ihan vaan kavereina.. Tai musta tuntuisi, että sillä annan ymmärtää, että että kaveri on just sellanen mulkun kautta ajatteleva ihminen.. En tiedä. Hankala juttu. Ehkä toi on hyvä, et vois lisätä et voi ottaa vaimonkin mukaan. Mut jos ei ole vaimoa, hmm....

Vierailija
8/12 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuntuu tyhmältä sanoa että mennäänkö kahville, ihan vaan kavereina.. Tai musta tuntuisi, että sillä annan ymmärtää, että että kaveri on just sellanen mulkun kautta ajatteleva ihminen.. En tiedä. Hankala juttu. Ehkä toi on hyvä, et vois lisätä et voi ottaa vaimonkin mukaan. Mut jos ei ole vaimoa, hmm....

Siis ihan sama juttu. :D Tuntuisi jotenkin... omahyväiseltä... olettaa heti  että mies luulisi kutsun tarkoittavan muuta kuin rupattelua. :D

Vierailija
9/12 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ettei sekaannu miesten elämiin. Välillä tuntuu että ne on mukaviakin ihan vaan siksi, että toivoo että lohkeis.

Vierailija
10/12 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan sama juttu. :D Tuntuisi jotenkin... omahyväiseltä... olettaa heti  että mies luulisi kutsun tarkoittavan muuta kuin rupattelua. :D

Niinpä. Jos olisikin niin että mies sattuisikin olemaan sellainen joka ajattelee pelkkää kahvia, niin lausahdukseni jälkeen alkaisi varmaan miettimään, että onpa minulla suuret luulot itestäni kun heti luulen että hän olisi heti valmis kaatamaan minut sänkyyn :D

Vierailija
11/12 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä aika suppea käsitys elämästä jos kahvi aina tarkoittaisi seksiä.

Vanhanaikainen ainakin nykyään se on Netflix ja chill tää koodi. En ikinä menisi tuohon ikivanhaan päiväkahville juttuun.

Vierailija
12/12 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kuullutkaan tosta Netflixistä. Pitää muistaa. Voiko muuten tulee kattoo porukalla Netflixiä, vai tarkoittaako se sitten....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan