Muita Hesalaisia linjoilla?
Kommentit (23)
En ole ennen kuullut, että helsinkiläinen nimittäisi itseään hesalaiseksi. Muualla asuvat nimittävät.
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi stadilainen katsoo Kaisan hiihtoa.
Hieno juttu! Onko meitä Hesalaisia vielä muita linjoilla? :)
Ap
Eli saako tähän osallistua myös syntyperäiset stadilaiset vai vain junantuomat Hesalaiset? :)
En ole hesalainen olen joko stadilainen tai sitten helsinkiläinen mutta ei en ole juntti hesalainen.
Munä olen Helsikiläinen. En hesalainen
- Terveiset Kampista
Vierailija kirjoitti:
Eli saako tähän osallistua myös syntyperäiset stadilaiset vai vain junantuomat Hesalaiset? :)
Kaikki saavat osallistua. Riittää, kunhan on Hesalainen :D lol
Ap
Vierailija kirjoitti:
En ole ennen kuullut, että helsinkiläinen nimittäisi itseään hesalaiseksi. Muualla asuvat nimittävät.
Ok. Oletko muuten itse paljasjalkainen Hesalainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Oletko muuten itse paljasjalkainen Hesalainen?
Kyllä olen.
Vaikka kuinka olet stadista, hesalaista ei silti kirjoiteta isolla alkukirjaimella keskellä lausetta.
Terveisiä Westendistä
Luin alotuksen raskaalla savon murteella. Ihan automaattisesti, sellanen mielikuva tuli tosta. - stadilainen
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka olet stadista, hesalaista ei silti kirjoiteta isolla alkukirjaimella keskellä lausetta.
Terveisiä Westendistä
Jaa tarkoittiko jakiksesta, vai miksi kömmähdys westendistä tulikin isolla
Mie oon kyl statilainen ja minnuu ottaa peähän ku jotku sannoo hesalainen.
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä Westendistä
Eikö Hesalainen ole kuiteniin erisnimi tai kaupunkiin viittaava, joka kirjoitetaan Isolla?
Pitäsköhän jonkun kerrata Kieli oppia?
Tässä keskustelussa on samaa henkeä kuin tuossa vanhojen tanssi -ketjussa, jossa ihmetellään kun nuoriso luulee asioiden olleen aina siten kuin ne ovat nyt. Harva tietää, että hesalainen on alkuperäistä slangia ja stadilainen on tuoreempaa ruotsinkielistä kantaa. Ja hesa on stadi niin kuin kaikki muutkin stadit. Snadi, mutta buli. Hesaria sentään yleensä kutsutaan hesariksi, vaikka stadariksikin on joku sitä sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Tässä keskustelussa on samaa henkeä kuin tuossa vanhojen tanssi -ketjussa, jossa ihmetellään kun nuoriso luulee asioiden olleen aina siten kuin ne ovat nyt. Harva tietää, että hesalainen on alkuperäistä slangia ja stadilainen on tuoreempaa ruotsinkielistä kantaa. Ja hesa on stadi niin kuin kaikki muutkin stadit. Snadi, mutta buli. Hesaria sentään yleensä kutsutaan hesariksi, vaikka stadariksikin on joku sitä sanonut.
Hyvin kirjoitettu. Täyttä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä Westendistä
Eikö Hesalainen ole kuiteniin erisnimi tai kaupunkiin viittaava, joka kirjoitetaan Isolla?
Pitäsköhän jonkun kerrata Kieli oppia?
No ei kyllä ole. Timo on erisnimi, Helsinki on erisnimi, hesalainen ei ole erisnimi.
Täällä yksi stadilainen katsoo Kaisan hiihtoa.