Nainen : Kumman kanssa harrastaisit mieluummin seksiä? Komean isokaluisen, lihaksikkaan ja pitkähiuksisen rocktähden vai oman lihaksettoman tavismiehesi kanssa?
Nainen : Kumman kanssa harrastaisit mieluummin seksiä? Komean isokaluisen, lihaksikkaan ja pitkähiuksisen rocktähden vai oman lihaksettoman tavismiehesi kanssa?
Kommentit (13)
Oma mies,lihaksikas ja juuri sopiva kulli minun pilluun
Tämä on selvästi miehen tekemä gallup :)
Haaveileeko oikeasti joku nainen isokaluisesta ja lihaksikkaasta rocktähdestä?! :D
Kyllä tuo oma ukkeli, on sillä jonkun verran lihaksiakin ja kikkelikin on sellainen normaalikokoinen, on minulle se joka saa minut onnelliseksi ja käymään tarvittaessa kuumanakin ♡
Mun vakipano on pitkätukkainen muusikko. Kalu on keskimääräistä isompi ja hän soittaa mua kuin kitaraansa. Mutta muusikkoni on myös vatsakas, keski-ikäinen eikä lihaksiakaan löydy. Silti hän on mulle kaikkein mieluisin seksikumppani.
67,8 % mammoista narrannut nyt vähän :)
Vulvani syvyys on kymmenisen senttimetriä. Mihin tarvitsen "hyvinvarustettua" rock-tähteä? Oma mies riittää, kiitos kysymystä.
Mun mies on lihakseton ja pitkätukkainen (semmonen insinöörin näköinen) meidän kotikaupungissa ja lähialueilla tunnettu rokkari. :D
Oiih, haluaisin ehdottomasti tavis ex-mieheni, kenen kanssa seksi on maailman ihaninta ja tajunnan räjäyttävää.. jos vain hänet vielä saisin. Kukaan isomunainen rokkariegoistiällötys ei voi korvata sitä, mitä tunnen exää kohtaan ja kuinka kovasti häntä haluan.
Oma mieheni on komea isokaluinen, lihaksikas ja pitkähiuksinen rocktähti :)
Ruskeassa Talossa pidämme hauskaa isomunaisten miesten kesken...
Valitettavasti isoilla kaluilla eikä lihaksilla ole väliä, jos on rokkitähti :D Antaisin tälle: http://www.darkmediaonline.com/wp-content/uploads/2013/11/Toshiya_2009.jpg
Minulle rocktähteys ei ole mikään etu, melkeinpä päinvastoin. En välitä lihaskimpuistakaan joten oma mies oli aika itsestäänselvä vaihtoehto tässä.
Puuttuu vaihtoehto lihakseton rocktähti.