Laitan itseni kuntoon ja sitten jätän mieheni!
Niin on. Olen laihtunut jo 8 kiloa. Kivasti on muut miehet alkaneet katsella..
Mieheni petti minua puoli vuotta sitten. Hänellä on enemmän pelissä kuin minulla ja siksi tekee kaikkensa ettei ero tulisi. Minä olen se kouluttautunut tässä suhteessa esimerkiksi.
Mies ei tiedä aikeitani
Kommentit (12)
Muista samalla muuttaa ajatustapaasi iloisemmaksi. Pelkkä laihduttaminen ei riitä. Kukaan mies ei halua katkeraa naista.
Koska nyt ei ole hyvä hetki. En halua suurta muutosta elämään. Ja tottakai on olemassa muitakin juttuja kuin laihuus tai koulutus, ne tulivat vain tuossa aloituksessa mieleen.
Annat siis pileä äijälles ja nautit kun saat HUOMIOTA HÄNELTÄKIN. ??? En nyt oikein ymmärtänyt?
Oletkohan toisenkäden tutun miehen vaimo. Miehellä ollut törkeä sivusuhde pitkään. Nyt töissä kollegoiden kanssa nauroivat, että petetty vaimo on laihduttanut huomattavasti ja hankkinut uuden kampauksen ja opiskeleee uutta tutkintoa. Siis naureskelivat pilkallisestu, että varmaan yrittää panostaa, jotta kelpaisi miehelle. Teki mieli sanoa, että ovat ääliöitä ja itserakkaita niin luullessaan. Kukaan ei tee sellaista muodonmuutosta ja oikein syty kukkaan miellyttääkseen vanhaa luuseri-pettäjämiestään vaan vaimo selvästi jo ottaa askelia uuteen elämään ja aikoo jättää miehen, kun aika on kypsä.
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan toisenkäden tutun miehen vaimo. Miehellä ollut törkeä sivusuhde pitkään. Nyt töissä kollegoiden kanssa nauroivat, että petetty vaimo on laihduttanut huomattavasti ja hankkinut uuden kampauksen ja opiskeleee uutta tutkintoa. Siis naureskelivat pilkallisestu, että varmaan yrittää panostaa, jotta kelpaisi miehelle. Teki mieli sanoa, että ovat ääliöitä ja itserakkaita niin luullessaan. Kukaan ei tee sellaista muodonmuutosta ja oikein syty kukkaan miellyttääkseen vanhaa luuseri-pettäjämiestään vaan vaimo selvästi jo ottaa askelia uuteen elämään ja aikoo jättää miehen, kun aika on kypsä.
näitä on tuttavapiirissä nähty. Miehet on olleet yleensä reppanoita ja jääneet nuolemaan näppejään.
Miehellä menetettävää? Koulutetumpi? Huutonaurua!!! 😭