Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitan itseni kuntoon ja sitten jätän mieheni!

Vierailija
03.12.2016 |

Niin on. Olen laihtunut jo 8 kiloa. Kivasti on muut miehet alkaneet katsella..

Mieheni petti minua puoli vuotta sitten. Hänellä on enemmän pelissä kuin minulla ja siksi tekee kaikkensa ettei ero tulisi. Minä olen se kouluttautunut tässä suhteessa esimerkiksi.

Mies ei tiedä aikeitani

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä menetettävää? Koulutetumpi? Huutonaurua!!! 😭

Vierailija
2/12 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et eroa heti? Mitäs sitä roikottamaan jos päätös on jo selvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista samalla muuttaa ajatustapaasi iloisemmaksi. Pelkkä laihduttaminen ei riitä. Kukaan mies ei halua katkeraa naista.

Vierailija
4/12 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitku? Miksi?

Vierailija
5/12 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nyt ei ole hyvä hetki. En halua suurta muutosta elämään. Ja tottakai on olemassa muitakin juttuja kuin laihuus tai koulutus, ne tulivat vain tuossa aloituksessa mieleen.

Vierailija
6/12 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

go for it girli!!!!!!

Vierailija
7/12 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat siis pileä äijälles ja nautit kun saat HUOMIOTA HÄNELTÄKIN. ??? En nyt oikein ymmärtänyt?

Vierailija
8/12 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, luulin että meikkaat ja laitat bilevaatteet päälle ja heipat.

Vierailija
9/12 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jätä. Olette hyvä pari.

Vierailija
10/12 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan toisenkäden tutun miehen vaimo. Miehellä ollut törkeä sivusuhde pitkään. Nyt töissä kollegoiden kanssa nauroivat, että petetty vaimo on laihduttanut huomattavasti ja hankkinut uuden kampauksen ja opiskeleee uutta tutkintoa. Siis naureskelivat pilkallisestu, että varmaan yrittää panostaa, jotta kelpaisi miehelle. Teki mieli sanoa, että ovat ääliöitä ja itserakkaita niin luullessaan. Kukaan ei tee sellaista muodonmuutosta ja oikein syty kukkaan miellyttääkseen vanhaa luuseri-pettäjämiestään vaan vaimo selvästi jo ottaa askelia uuteen elämään ja aikoo jättää miehen, kun aika on kypsä.

Vierailija
11/12 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan toisenkäden tutun miehen vaimo. Miehellä ollut törkeä sivusuhde pitkään. Nyt töissä kollegoiden kanssa nauroivat, että petetty vaimo on laihduttanut huomattavasti ja hankkinut uuden kampauksen ja opiskeleee uutta tutkintoa. Siis naureskelivat pilkallisestu, että varmaan yrittää panostaa, jotta kelpaisi miehelle. Teki mieli sanoa, että ovat ääliöitä ja itserakkaita niin luullessaan. Kukaan ei tee sellaista muodonmuutosta ja oikein syty kukkaan miellyttääkseen vanhaa luuseri-pettäjämiestään vaan vaimo selvästi jo ottaa askelia uuteen elämään ja aikoo jättää miehen, kun aika on kypsä.

näitä on tuttavapiirissä nähty. Miehet on olleet yleensä reppanoita ja jääneet nuolemaan näppejään.

Vierailija
12/12 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Ole oikein ihana ja upea :-) sitten goodbye!!!