Treenivaatteet: TiukatTrikoot & Stringit
Mitä mieltä tästä yhdistelmästä? Käytätkö itse kanssa vai muuta yhdistelmää?
Kommentit (27)
Ap on ilmeisesti yksi niistä pyllistelijöistä, joita koko ikänsä salilla käynyt mieheni inhoaa. Jostain kummasta on tullut osalle naisista mielikuva, että sali on hyvä iskupaikka!? Hyvä ap, pidähän mielessä, että jotkut käyvät salilla ihan vanhanaikaisesti treenaamassa ja kaltaisesi tyrkkypirkot herättävät enintään myötähäpeää.
Vierailija kirjoitti:
Kamelin varvas
Kamelin varvas= alushousut jää ny kotia vai? Ei tiukoista trikoista ja stringeistä mitään cameltoe näy :D
Vierailija kirjoitti:
Ap on ilmeisesti yksi niistä pyllistelijöistä, joita koko ikänsä salilla käynyt mieheni inhoaa. Jostain kummasta on tullut osalle naisista mielikuva, että sali on hyvä iskupaikka!? Hyvä ap, pidähän mielessä, että jotkut käyvät salilla ihan vanhanaikaisesti treenaamassa ja kaltaisesi tyrkkypirkot herättävät enintään myötähäpeää.
AP on sivun vakiokävijä, joka tuunetaan nimellä "stringipervo", "trikoopervo" jne. Aloittaa jatkuvasti ketjuja samoista aiheista, välillä linkittelee kuviakin.
Eli äijä siis kyseessä, ei mikään salipirkko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamelin varvas
Kamelin varvas= alushousut jää ny kotia vai? Ei tiukoista trikoista ja stringeistä mitään cameltoe näy :D
Miksi kutsutaan miehen kamelin varvasta?
Aika rohkeaa kai... En ainakaan itse uskaltaisi lähteä ihmistenilmoille stringeissä ja tiukoissa housuissa, vaan laitan aina jotain peittävämpää. :D
Vierailija kirjoitti:
Aika rohkeaa kai... En ainakaan itse uskaltaisi lähteä ihmistenilmoille stringeissä ja tiukoissa housuissa, vaan laitan aina jotain peittävämpää. :D
Asut varmaan maalla? Mene joku kerta tutustumaan GoGo Pari Tampere nion sieltä löytyy Tampereen parhaimmat TrikooPerseet string alushousuina 😉 T: GoGo salikävijä
Pitää mennä käymään GoGo Park salilla jos on parhaimmat Tampereen "trikooperseet" :)
Mä haluun jumpata/ treenata rauhassa GoGo salilla enkä halua salipervoa meidän loistavalla salille. Pysy pois. :)
Huomasittehan ison S:n? :D Rinkimies is back.
Upittele rauhassa pervo. Sut tunnetaan jo, pitäiskö vaihtaa saittia? Pliiss.
GoGo Park Tampereen PARAS kuntosali ja parhaimman näköiset salimuijat tiukoissa trikoissa. M45v
Lopettaisit jo.. tuputat fetissiäsi väkisin muille.
Itse Käytän juoksutrikoit ja niiden alle laitan stringit ja teen tämän ihan käytännön syistä. Kyllä juostessa ja hikiliikuntaa harrastaessa ne on paljon mukavammat päällä kuin Jotkut College housut
Vierailija kirjoitti:
Itse Käytän juoksutrikoit ja niiden alle laitan stringit ja teen tämän ihan käytännön syistä. Kyllä juostessa ja hikiliikuntaa harrastaessa ne on paljon mukavammat päällä kuin Jotkut College housut
Minkä merkkisiä trikoita käytät ja mikä merkki on stringeistä käytössä ja mikä materiaali puuvilla vai lyckra/polyamidi?
Nike ja Under Armour trikoot käytössä ja microkuituiset tai lycra/polyamidi Stringit laitan aina alle. Koko 36 S molemmissa.
Kamelin varvas