Nuori retuutettu äsken syyttömänä putkaan!
Mulla oli puhelu kahvioon ja kaverini seurasi tilannetta kahvilla niin vartija meni hyvin nuoren miehen luokse ja alkoi jututtamaan ja siinä tönimistä ja poika takasin ja sitten se muuttu vaan agressioksi ja poika huusi : " mä en oo tehny teille mitään"! ( kuulin sen nujakan puhelimeeni) Vartijat vieny vaan pois ja poliisit putkaan.
Minun sydäntäni jäi särkemään mitkä traumat nuori mies on saanut. Oli ollut hurjan näköistä lattiaan vetoa jne.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi tapaus, joka ei omasta mielestään ollut tehnyt yhtään mitään. Kuitenkin päätti järjestää huutamalla oikein kohtauksen sen sijaan, että olisi lähtenyt rauhallisesti selvittämään asiaa, kuten jokainen oikeasti syytön tekisi. On aivan varmaa, että vartija ei ala turhanpäiten tuollaista härdelliä järjestelmään kahvilassa.
Vituttaa tuollaiset ihmiset, mutta vielä enemmän vituttaa, että ihmiset uskovat näissä tapauksissa uhria, vaikka nämä ovat aivan selvästi lähes aina syyllisiä itse.
Mites muuten sen jonkun bloggarin miesystävän tapaus sedulassa eteni? Joko bloggarin puheet pahoinpitelystä on todistettu paskanjauhannaksi vai onko tästäkin vain vaiettu, kun ollaan tajuttu, että väärässähän sitä taas oltiin?
Hän ei silminnäkijöiden mukaan TODELLAKAAN tehnyt mitään kun seisoi vain muitten mukana siinä . Itse hän ei tätä täällä sanonut vaan huusi niin että se kuulunut koko paikassa. Hirveä hätähän tuommosessa tulee jollekin kun käydään päälle ! Ihmisiähän kaikki on vaan. Ei tuosta tommoisesta paniikki rimpuilemisesta voi syyttää noin nuorta!
Mistä tiedät, että hänellä ei vaikkapa ollut puukkoa taskussaan ja oli vilautellut sitä aiemmin?
Iltalehteen vaan jos ottavat. Onhan tuo median nyt tarkistettava mikä meno . Ei hyvältä näyttänyt. Onhan täällä nyt jokin roti oltava vielä nuortenkin suojana?
Tiedätkö sinä tai sinun kaverisi, mitä mahdollisesti oli tapahtunut aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelläkään muulla ei ole niin huono oikeusturva ja ihmisarvo kuin nuorella miehellä. Hänelle saa tehdä mitä vain, vaikka pahoinpidellä, eikä se ole yhtään mitään.
Katotaan jumaliste ! Tää matsi on kyllä nyt semmonen että ainakin täällä jo ihan ulkopuolisenakin on ulkopuolisena henki että katotaan
loppuun saakka . Siinä ollu silminnäkijää aika lailla kuitenkin ja kamunikin aikoo todistaa äijän puolesta. VIDEOOKIN on monesta kulmasta.
Haleja ja paljon putkaan langattomasti . Ei mitään hätää saat korvauksia aika satasella tuosta luulisin. Easy nyt, langattomin yhteyksin sulle poikakulta:)!
Ja se on IHAN SAMA mitä poika oli aiemmin tehnyt sillä nyt on homma se ettei NYT TEHNY KYLLÄ MITÄÄ!
Mitä sä vedät?
Niin just. Syyttömiä kaikki rikolliset. Voi kyynel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä nyt ihan oikeasti tiedät mitä oli tehnyt aiemmin?
Onko sillä väliä mitä joku on aiemmin tehnyt? Jokainen tilannehan on nollatilanne juridisesti. Ei ole reilu peli jos saa päälle mennä jos ei toinen tee mitää:(!
Onko täällä lakimiestä mitä oikeusksia pojalla nyt oikein on? Auttaako todistaminen ettei tehnynnä mitään?
Auttaahan se todistus aina, mutta sitten saattaa olla itsekin nesteessä, jos valvontakameranauhat puhuvat toista.
missä linkki videoon??????????