Keksikää meille joku kevyt iltaruoka
Lounas oli kalakeittoa. Nuo eivät suostu keksimään mitään. Pitää olla säännölliset ruokailut terveyssyistä. Ei ole allergioita tällä porukalla, täällä on nyt mies ja parikymppinen opiskelija. Salaatti ei nyt jotenkin vaan nappaa.
Kommentit (23)
Kenen "käskystä" pitää olla "säännölliset" (=usein) ruokailut?
Luulisi nälän ilmoittavan, milloin pitää syödä.
No, ruokaehdotus: Lindströmin pihvit, juustokastikkeella.
Mannapuuro/vispipuuro tai joku muu puuro ja leivän päälle keitettyjä kananmunia.
Kasvissosekeitto
Uunileivät
Tässä oma suosikkireseptini
Toivottavasti maistuu :)
Vettä ja näkkileipää. Näin itsenäisyyspäivän kynnyksellä on hyvä hiljentyä ja muistella myös veteraanien ruokavaliota sota-aikana. Pari kyyneleen tirautustakaan ei ole pahitteeksi tuomaan tilaisuuteen sen ansaitsemaa syvyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Ohis: Minun pitää syödä säännöllisesti lääkärin määräyksestä. Minulla ei ole käytännössä koskaan nälkä, joten jos söisin vain silloin kun olen nälkäinen söisin ehkä 1-3 kertaa kuukaudessa.
Ruokaehdotus: espanjalainen munakas
Kanatortillat.
Broileria, salaattia, kurkkua, tomaattia. Vähän fetaa ja kermaviilistä kastike. Kevyttä.
Rullakebut miehille. Itse voit jyrsiä pupun ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis: Minun pitää syödä säännöllisesti lääkärin määräyksestä. Minulla ei ole käytännössä koskaan nälkä, joten jos söisin vain silloin kun olen nälkäinen söisin ehkä 1-3 kertaa kuukaudessa.
Eihän sulla nälkä koskaan kerkiä tullakaan, koska syöt kellon, et nälän mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sulla nälkä koskaan kerkiä tullakaan, koska syöt kellon, et nälän mukaan.
Minulla ruokahaluttomuus johtuu aivovammasta.
Lihapiirakka kebapilla ja aurajuustolla. Mausteeksi majoneesi ym. Varma grillimättö, jolla lähtee nälkä.
Kasvismunakas?
Uunijuureksia ja fetasalaattia?
Uunibataatit ja kermaviilikastike?
Siis parilymppinen pariskunta? No miehelle kalja ja naiselle miehen siemennesteet.
Kertokaas minulle mikä on se riisin korvike, joka alkaa muistaakseni B-kirjaimella. Sellaista pientä raetta.
Riisipuuro ja rusinasoppa. Tapaslautanen: avokadoa, keitettyä kananmunaa, kidneypapuja, tomaattia ua kurkkua.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas minulle mikä on se riisin korvike, joka alkaa muistaakseni B-kirjaimella. Sellaista pientä raetta.
Bulkkiruokaa
Vierailija kirjoitti:
mifurae?
Ei se mikään riisin korvike ole.
Aura punajuuripaistos,ohjeet googlesta,todella maukasta